Szukasz alternatywy dla ConnectWise?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą ConnectWise na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Przełącz się na LiveAgent — dedykowane oprogramowanie pomocy technicznej i uzyskaj dostęp do systemu zgłoszeń, który może obsługiwać żądania klientów pochodzące z każdego ważnego kanał komunikacyjny. Zapewnij pomoc za pomocą rozwiązania zgłoszeń, które obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, telecentrum, portal klienta, a nawet media społecznościowe.

Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu, które pozwoli Ci zrobić więcej. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi klienta lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

ConnectWise i LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent ConnectWise
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
ConnectWise oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
ConnectWise oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
ConnectWise oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
ConnectWise oferuje portal samoobsługowy.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
ConnectWise oferuje bazę wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
ConnectWise oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
ConnectWise oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
ConnectWise oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
ConnectWise nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
ConnectWise nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
ConnectWise oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
ConnectWise oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
ConnectWise oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Rozwiązanie dedykowane do zarządzania zgłoszeniami

System obsługi zgłoszeń LiveAgent został stworzony w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Łączy całą komunikację w jedno wygodne miejsce, w którym możesz obsługiwać zapytania klientów pochodzące z wielu kanałów komunikacji. Nasz system obsługi zgłoszeń jest wspierany przez funkcje, które pomagają stworzyć płynny przepływ pracy i obsłużyć wszystko na czas.

Jednolita platforma zapewniająca doskonałą obsługę klienta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zadbaj o obsługę klienta z czatem na żywo

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do zapewniania niezawodnej i szybkiej obsługi klienta. Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić widget czatu na żywo na swojej stronie internetowej. Konfiguracja jest łatwa i nie musisz być ekspertem, aby sobie z tym poradzić. Widżet czatu na żywo LiveAgent jest najszybszy, a czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy.

Jest również obsługiwany przez funkcje, takie jak w czasie rzeczywistym wpisując widok lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu lub wypróbuj ją siebie.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zapewnij klientom satysfakcję z naszego czatu na żywo

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Szeroki zakres funkcji na jednej platformie

E-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram – uzyskaj dostęp do każdego kanału komunikacji, którego potrzebujesz zapewnić najlepszą obsługę klienta z jednej platformy. Wszystkie z nich są wspierane przez funkcje, które pomagają radzić sobie z zapytaniami klientów. Ponadto możesz wybierać spośród ponad 140 integracji z innymi aplikacjami, których codziennie używasz do tworzenia ujednoliconych przepływów pracy.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Zadowolenie użytkownika jest naszym najwyższym priorytetem

Zapewniamy najlepszą obsługę klienta, jaką możemy, dzięki czemu możesz zrobić to samo dla swoich klientów. Nasi agenci pomocy technicznej są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić, że możesz się z nami skontaktować, kiedy tylko tego potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta. Wypróbuj LiveAgent już dziś i zostań zadowolonym klientem.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Zostań szczęśliwym klientem już dziś

Ciekawią Cię ceny? Zajrzyj do naszych przystępnych planów cenowych i dowiedz się więcej o tym, który plan jest odpowiedni dla Twój interes. Zacznij korzystać z LiveAgent już dziś, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i zobacz, dlaczego jest to świetna alternatywa dla ConnectWise.

Porównaj nas z alternatywami

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla ConnectWise
    Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

    Recenzja IVR od Kavkom

    Recenzja IVR od Kavkom poleca oprogramowanie IVR z atrakcyjnym interfejsem i przystępnymi cenami. Choć brakuje niektórych zaawansowanych funkcji, spełnia swoje zadanie.

    Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

    Zautomatyzowana obsługa klienta

    Oprogramowanie do obsługi klienta oferuje szablony wiadomości e-mail, które można spersonalizować. Automatyzacja przepływu pracy i organizacja kolejki klientów są kluczowe dla skutecznej obsługi klienta. Artykuły z bazy wiedzy ułatwiają klientom znalezienie potrzebnych informacji. LiveAgent to platforma, która oferuje wszystkie te funkcje i wiele więcej.

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

    Recenzja IVR od Infobip

    Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.

    Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

    Interfejs agenta

    Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym zarządzanie zgłoszeniami, wsparcie techniczne i generowanie raportów. Interfejs agenta umożliwia pełną kontrolę nad działaniami agentów, w tym tworzenie notatek, edycję informacji klientów i prowadzenie czatów. Grupa agentów to zorganizowany zespół specjalistów, a narzędzie działa na zasadzie outsourcingu. Możliwe jest wypróbowanie platformy za darmo przez 14 dni.

    Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

    Insight klienta

    Zbieranie i analiza informacji konsumenckich jest kluczowe dla lepszego zrozumienia klientów i skutecznych działań marketingowych. Warto także badać potencjalnych klientów i wykorzystywać raporty generowane przez programy.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x