Szukasz alternatywy dla ConnectWise?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą ConnectWise na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Przełącz się na LiveAgent — dedykowane oprogramowanie pomocy technicznej i uzyskaj dostęp do systemu zgłoszeń, który może obsługiwać żądania klientów pochodzące z każdego ważnego kanał komunikacyjny. Zapewnij pomoc za pomocą rozwiązania zgłoszeń, które obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, telecentrum, portal klienta, a nawet media społecznościowe.

Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu, które pozwoli Ci zrobić więcej. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi klienta lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

ConnectWise i LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent ConnectWise
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
ConnectWise oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
ConnectWise oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
ConnectWise oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
ConnectWise oferuje portal samoobsługowy.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
ConnectWise nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
ConnectWise oferuje bazę wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
ConnectWise oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
ConnectWise oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
ConnectWise oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
ConnectWise nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
ConnectWise nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
ConnectWise oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
ConnectWise oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
ConnectWise oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Rozwiązanie dedykowane do zarządzania zgłoszeniami

System obsługi zgłoszeń LiveAgent został stworzony w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Łączy całą komunikację w jedno wygodne miejsce, w którym możesz obsługiwać zapytania klientów pochodzące z wielu kanałów komunikacji. Nasz system obsługi zgłoszeń jest wspierany przez funkcje, które pomagają stworzyć płynny przepływ pracy i obsłużyć wszystko na czas.

Jednolita platforma zapewniająca doskonałą obsługę klienta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zadbaj o obsługę klienta z czatem na żywo

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do zapewniania niezawodnej i szybkiej obsługi klienta. Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić widget czatu na żywo na swojej stronie internetowej. Konfiguracja jest łatwa i nie musisz być ekspertem, aby sobie z tym poradzić. Widżet czatu na żywo LiveAgent jest najszybszy, a czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy.

Jest również obsługiwany przez funkcje, takie jak w czasie rzeczywistym wpisując widok lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu lub wypróbuj ją siebie.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zapewnij klientom satysfakcję z naszego czatu na żywo

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Szeroki zakres funkcji na jednej platformie

E-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram – uzyskaj dostęp do każdego kanału komunikacji, którego potrzebujesz zapewnić najlepszą obsługę klienta z jednej platformy. Wszystkie z nich są wspierane przez funkcje, które pomagają radzić sobie z zapytaniami klientów. Ponadto możesz wybierać spośród ponad 140 integracji z innymi aplikacjami, których codziennie używasz do tworzenia ujednoliconych przepływów pracy.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Zadowolenie użytkownika jest naszym najwyższym priorytetem

Zapewniamy najlepszą obsługę klienta, jaką możemy, dzięki czemu możesz zrobić to samo dla swoich klientów. Nasi agenci pomocy technicznej są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić, że możesz się z nami skontaktować, kiedy tylko tego potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta. Wypróbuj LiveAgent już dziś i zostań zadowolonym klientem.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Zostań szczęśliwym klientem już dziś

Ciekawią Cię ceny? Zajrzyj do naszych przystępnych planów cenowych i dowiedz się więcej o tym, który plan jest odpowiedni dla Twój interes. Zacznij korzystać z LiveAgent już dziś, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i zobacz, dlaczego jest to świetna alternatywa dla ConnectWise.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Jak LiveAgent wypada w porównaniu z ConnectWise?

LiveAgent oferuje następujące dodatkowe funkcje w ConnectWise: integracja z Facebookiem, integracja z Twitterem, integracja z Viber, integracja z Instagramem, IVR, rozmowy wideo.

Jakie są dodatkowe korzyści z używania LiveAgent w porównaniu z ConnectWise?

Dodatkowe korzyści płynące z używania LiveAgent w porównaniu z ConnectWise obejmują zwiększoną satysfakcję klientów, utrzymanie klientów, niższe koszty obsługi klienta, zmniejszony wskaźnik rezygnacji i lepszy przepływ pracy agentów.

Related Articles to Alternatywa dla ConnectWise
Szukasz alternatywy dla Dixy? Dowiedz się więcej o niedrogim, wielokanałowym systemie obsługi zgłoszeń i funkcjach LiveAgent.

Szukaszalternatywy dla Dixy?

LiveAgent i Dixa oferują różne integracje z mediach społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter, Instagram i Viber. LiveAgent ma również bazę wiedzy, forum klientów, automatyzację i reguły, API, interaktywną odpowiedź głosową (IVR), rozmowy wideo i nieograniczoną historię, stron internetowych, przycisków czatu, nagrywania rozmów i pomoc techniczną 24/7. Dixa oferuje także obsługę zgłoszeń, czat na żywo i Call Center.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla SysAid. Dowiedz się więcej o naszym biurze pomocy i rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Alternatywa dla SysAid - LiveAgent

LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga usprawnić proces obsługi. Zadowolenie klientów wzrasta, a czas odpowiedzi skraca się o 60%. Narzędzie zapewnia lepsze, szybsze i dokładniejsze wsparcie. LiveAgent jest niezawodne, niedrogie i świetnym wyborem dla każdego biznesu internetowego.

Przełącz się na świetne oprogramowanie do czatu na żywo z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń. Popraw swoje biuro pomocy dzięki poczcie e-mail, mediom społecznościowym i nie tylko.

Alternatywa dla Userlike - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Zwiększ zadowolenie klientów poprzez system obsługi zgłoszeń i zapewnienie wygody przez różne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że 80% konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Warto też zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla firm poszukujących lepszej alternatywy dla innych platform obsługi klienta, oferujące doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta poprzez wiele kanałów kontaktu. Dostępne są darmowe wersje próbne, a firma jest numerem 1 w rankingu recenzji i ocenianych rozwiązań w 2020 roku. Alternatywa dla TeamSupport, Userlike i LivePerson.

LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, live chat, social media, call center i bazę wiedzy. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Szukasz alternatywy dla Pure Chat?

LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem dla help desk, które oferuje ponad 175 funkcji pomocy technicznej, najszybszy czat na żywo na rynku oraz zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję. Firma jest świetną alternatywą dla Pure Chat i zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji dzięki niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo