Przełącz się na LiveAgent — dedykowane oprogramowanie pomocy technicznej i uzyskaj dostęp do systemu zgłoszeń, który może obsługiwać żądania klientów pochodzące z każdego ważnego kanał komunikacyjny. Zapewnij pomoc za pomocą rozwiązania zgłoszeń, które obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, telecentrum, portal klienta, a nawet media społecznościowe.
Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki rozwiązaniu, które pozwoli Ci zrobić więcej. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi klienta lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
ConnectWise oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
ConnectWise oferuje czat na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
ConnectWise oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
ConnectWise oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
|
ConnectWise nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
ConnectWise oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
ConnectWise oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
ConnectWise oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
ConnectWise oferuje funkcje API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
ConnectWise nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
ConnectWise nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
ConnectWise oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
ConnectWise oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
System obsługi zgłoszeń LiveAgent został stworzony w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Łączy całą komunikację w jedno wygodne miejsce, w którym możesz obsługiwać zapytania klientów pochodzące z wielu kanałów komunikacji. Nasz system obsługi zgłoszeń jest wspierany przez funkcje, które pomagają stworzyć płynny przepływ pracy i obsłużyć wszystko na czas.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie do zapewniania niezawodnej i szybkiej obsługi klienta. Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić widget czatu na żywo na swojej stronie internetowej. Konfiguracja jest łatwa i nie musisz być ekspertem, aby sobie z tym poradzić. Widżet czatu na żywo LiveAgent jest najszybszy, a czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy.
Jest również obsługiwany przez funkcje, takie jak w czasie rzeczywistym wpisując widok lub proaktywne zaproszenia na czat w celu zwiększenia zaangażowania klientów. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu lub wypróbuj ją siebie.
E-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram – uzyskaj dostęp do każdego kanału komunikacji, którego potrzebujesz zapewnić najlepszą obsługę klienta z jednej platformy. Wszystkie z nich są wspierane przez funkcje, które pomagają radzić sobie z zapytaniami klientów. Ponadto możesz wybierać spośród ponad 140 integracji z innymi aplikacjami, których codziennie używasz do tworzenia ujednoliconych przepływów pracy.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Zapewniamy najlepszą obsługę klienta, jaką możemy, dzięki czemu możesz zrobić to samo dla swoich klientów. Nasi agenci pomocy technicznej są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić, że możesz się z nami skontaktować, kiedy tylko tego potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta. Wypróbuj LiveAgent już dziś i zostań zadowolonym klientem.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Ciekawią Cię ceny? Zajrzyj do naszych przystępnych planów cenowych i dowiedz się więcej o tym, który plan jest odpowiedni dla Twój interes. Zacznij korzystać z LiveAgent już dziś, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i zobacz, dlaczego jest to świetna alternatywa dla ConnectWise.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
LiveAgent oferuje następujące dodatkowe funkcje w ConnectWise: integracja z Facebookiem, integracja z Twitterem, integracja z Viber, integracja z Instagramem, IVR, rozmowy wideo.
Dodatkowe korzyści płynące z używania LiveAgent w porównaniu z ConnectWise obejmują zwiększoną satysfakcję klientów, utrzymanie klientów, niższe koszty obsługi klienta, zmniejszony wskaźnik rezygnacji i lepszy przepływ pracy agentów.
LiveAgent i Dixa oferują różne integracje z mediach społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter, Instagram i Viber. LiveAgent ma również bazę wiedzy, forum klientów, automatyzację i reguły, API, interaktywną odpowiedź głosową (IVR), rozmowy wideo i nieograniczoną historię, stron internetowych, przycisków czatu, nagrywania rozmów i pomoc techniczną 24/7. Dixa oferuje także obsługę zgłoszeń, czat na żywo i Call Center.
Alternatywa dla SysAid - LiveAgent
LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga usprawnić proces obsługi. Zadowolenie klientów wzrasta, a czas odpowiedzi skraca się o 60%. Narzędzie zapewnia lepsze, szybsze i dokładniejsze wsparcie. LiveAgent jest niezawodne, niedrogie i świetnym wyborem dla każdego biznesu internetowego.
Alternatywa dla Userlike - LiveAgent
LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Zwiększ zadowolenie klientów poprzez system obsługi zgłoszeń i zapewnienie wygody przez różne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że 80% konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Warto też zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów.
Szukasz alternatywy dla Smartsupp?
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla firm poszukujących lepszej alternatywy dla innych platform obsługi klienta, oferujące doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta poprzez wiele kanałów kontaktu. Dostępne są darmowe wersje próbne, a firma jest numerem 1 w rankingu recenzji i ocenianych rozwiązań w 2020 roku. Alternatywa dla TeamSupport, Userlike i LivePerson.
Szukasz alternatywy dla Pure Chat?
LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem dla help desk, które oferuje ponad 175 funkcji pomocy technicznej, najszybszy czat na żywo na rynku oraz zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję. Firma jest świetną alternatywą dla Pure Chat i zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji dzięki niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach