Szukasz alternatywy dla Pure Chat?

Czy chciałbyś dostać coś więcej niż tylko czat na żywo dla obsługi klienta? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy.

Daj swoim klientom więcej możliwości kontaktowania się z Twoją firmą. LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. W ten sposób możesz pokryć wszystkie kanały komunikacji. Niezawodny system biletowy w logiczny sposób organizuje komunikację, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – pomaganiu klientom.

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz live chat jest najszybszym rozwiązaniem na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy!

Torba z pieniędzmi i moneta

Bardziej przystępny cenowo

Oszczędzaj! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desk.

Integrations pricing-icon

Bogactwo opcji

Ponad 175 funkcji pomocy technicznej ułatwi efektywną obsługę klienta.

increased customer satisfaction

Zwiększona satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.

app installation - illustration

Świetna alternatywa Pure Chat

Czat na żywo to jedynie element skutecznego oprogramowania do pomocy technicznej, takiego jak LiveAgent. Niezawodny system obsługi zgłoszeń zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji. System ticketowy śledzi wszystko i zamienia komunikację w zgłoszenia, dzięki czemu niczego nie przegapisz.

Oprócz wszystkich przydatnych narzędzi, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i baza wiedzy, LiveAgent oferuje również ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji.

Najszybszy czat na żywo

Live chat to świetne narzędzie zapewniające szybką i skuteczną obsługę klienta. Właśnie dlatego widget czatu na żywo powinien działać tak szybko, jak to możliwe.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Docieraj do klientów i odpowiadaj im błyskawicznie!

Watch the website loading time
Savings illustration

Więcej za mniej

To wszystko, o czym wspomnieliśmy, możesz dostać za mniej niż myślisz. LiveAgent oferuje trzy świetne, płatne plany z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które pomogą Twojemu działowi pomocy technicznej. Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu.

Zobacz nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej!

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym narzędziem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj nas z innymi narzędziami czatu na żywo

Artykuły powiązane zAlternatywa Pure Chat
Czat online na żywo to komunikacja między klientami a przedstawicielami klientów w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wbudowanego czatu online.

Czat online na żywo

Odkryj bezpłatne oprogramowanie LiveAgent do czatu na żywo – natychmiastowa interakcja z klientami i szybkie wsparcie online!

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Poznaj darmowy czat internetowy z LiveAgent! Oferujący najszybszy widżet czatu, integracje z popularnymi platformami jak WhatsApp, Shopify czy Slack, oraz zaawansowane funkcje help desk i call center. Popraw swoją obsługę klienta dzięki wielokanałowemu wsparciu i bezpłatnym szablonom e-maili. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do ponad 40 tysięcy firm na całym świecie!

Firmy zajmujące się obsługą klienta to firmy outsourcingowe, które zapewniają pełną obsługę klienta. Firmy zajmujące się obsługą klienta mogą świadczyć usługi 24/7.

Firmy zajmujące się obsługą klienta

Outsourcing obsługi klienta 24/7? Sprawdź, jak firmy zajmujące się obsługą klienta i narzędzia LiveAgent mogą usprawnić Twoją obsługę!

Czat obsługi klienta zapewnia czat w czasie rzeczywistym, w którym klienci mogą rozmawiać z przedstawicielami klientów. Jest to jedno z najszybciej komunikujących się narzędzi.

Usługa czatu

Dowiedz się, jak darmowy czat na żywo od LiveAgent zwiększa efektywność obsługi klienta i buduje relacje w czasie rzeczywistym!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x