Co to są statystyki Centrum pomocy?
Zobacz przydatne statystyki dotyczące Twojego Centrum pomocy dzięki funkcji analitycznej. Możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy i społeczności oraz przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Otrzymasz również liczbę nowych artykułów i pytań, wyświetleń, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Frequently Asked Questions
Co to jest analityka Centrum pomocy?
Analityka Centrum pomocy to przydatne dane do analiz i raportów dotyczących funkcjonowania Centrum pomocy. Pozwalają monitorować aktywność klientów i agentów. Dzięki nim możesz być na bieżąco z tym, co działa, a co nie działa w obsłudze klienta Twojej firmy.
Jak działa analityka Centrum pomocy?
Zbiera szczegółowe dane dotyczące pracy działu obsługi klienta. Możesz dowiedzieć się, jak wydajni są agenci, ile zgłoszeń obsługują w ciągu godziny lub dnia. Możesz także porównać dane bieżące z danymi historycznymi, co może pomóc w ocenie, czy usługa działa dobrze, lepiej, a może z jakiegoś powodu gorzej. Umożliwia także tworzenie raportów podsumowujących dany okres działań zespołu.
Czy możesz znaleźć analizy centrum pomocy w LiveAgent?
LiveAgent zapewnia Centrum pomocy Analytics. Dzięki temu możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy, analizować społeczności, przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Ponadto masz dostęp do liczby nowych artykułów, pytań, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Jeśli interesuje Cię, jak poprawić obsługę klienta, sprawdź nasz artykuł o Frequently Asked Questions. Dowiesz się, jak często zadawane pytania mogą usprawnić komunikację z klientami i zwiększyć ich zadowolenie.
Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, czym jest pomoc techniczna, odwiedź naszą stronę o Wsparciu technicznym. Odkryjesz tam, jakie są podstawowe zadania pomocy technicznej i jak mogą one wspierać działalność Twojej firmy.
Dla pogłębienia wiedzy na temat różnic pomiędzy wsparciem helpdesk a działem pomocy technicznej, zapraszamy do artykułu o Wsparciu helpdesk. Poznasz tam kluczowe różnice i dowiesz się, dlaczego narzędzie do obsługi zgłoszeń jest ważne.
Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa call center obsługi klienta, odwiedź naszą stronę o Obsłudze klienta w call center. Dowiesz się, jakie są obowiązki przedstawicieli call center i jak zapewniają wyjątkowe doświadczenia klientom.
Na koniec, jeśli poszukujesz lepszego oprogramowania do pomocy technicznej, sprawdź, dlaczego firmy programistyczne wybierają LiveAgent w artykule Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?. Przekonasz się, jak LiveAgent może wspierać potrzeby Twojej firmy i pomóc w budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej
Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!