Jakie strony wyświetlają się na sesję?
Artykuł ma wiele stron. Jeśli ktoś natknie się na Twój artykuł, prawdopodobnie nie wyświetli wszystkich stron. Niektóre z nich mogą zawierać treści, których dana osoba szuka, dlatego pozostałe strony byłyby bezużyteczne do przeglądania i zostałyby pominięte.
Strony przeglądane przez osobę są pomocne w ulepszaniu artykułów, ponieważ pokazują, czego szuka klient. Tak więc następnym razem przed opublikowaniem artykułu możesz sprawdzić treść i jeśli uważasz, że Twój klient nie potrzebuje pewnych informacji, możesz je usunąć.
Frequently asked questions
Co oznacza termin strony wyświetlane w trakcie sesji?
Strony wyświetlane na sesję to wskaźnik pokazujący średnią liczbę stron wyświetlanych na sesję w Twojej witrynie. Im więcej stron na sesję, tym wyższy współczynnik zaangażowania użytkowników, co pozwala na częstsze odkrywanie Twojej witryny.
Co należy monitorować wskaźniki oglądanych stron na sesję?
Jeśli chcesz monitorować dane na temat wyświetlanych stron na sesję, powinieneś śledzić, które podstrony angażują się najbardziej i oceniać, jakie treści wpływają na Twoich odbiorców. Ponadto wpływ kampanii, marketingu i zainwestowanych środków, które mogą wpływać na wyświetlenia strony.
Czy możesz mierzyć strony oglądane na sesję za pomocą LiveAgent?
Dzięki LiveAgent możesz mierzyć oglądane strony na sesję. Dzięki temu możesz analizować, gdzie klienci pozostają dłużej, co ich najbardziej angażuje.
Uwaga eksperta
<p>Strony wyświetlane na sesję to wskaźnik zaangażowania użytkowników na Twojej witrynie. Im więcej stron na sesję, tym korzystniejsze działa SEO i większy ruch na stronie.</p>

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń to kluczowe narzędzie dla firmy. Umożliwia skuteczną komunikację z klientem i zwiększa satysfakcję oraz przychody.
Zarządzanie mediami społecznościowymi checklista
Śledzenie analizy kampanii w mediach społecznościowych, poprawność tekstów, reagowanie na komentarze i gromadzenie opinii od klientów - to ważne zadania dla efektywnego zarządzania mediami społecznościowymi.
Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów
Zoho Desk i Sprinklr to platformy, które pomagają firmom w obsłudze klienta i budowaniu lepszych strategii zaangażowania. Freshdesk natomiast oferuje bezpłatny plan wsparcia dla nieograniczonej liczby agentów. Cena za agenta dla płatnych planów wynosi od $15 do $79 miesięcznie.