Szukasz alternatywy dla 3CX?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą 3CX na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przełącz się z systemu telefonicznego 3CX na LiveAgent i utwórz ujednolicone centrum komunikacji dla Twojej firmy. Poznaj system obsługi zgłoszeń LiveAgent, który obsługuje nie tylko biznesowe systemy telefoniczne i czat na żywo. Popraw komunikację biznesową dzięki e-mailowemu systemowi zgłoszeń, czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy, obsłudze Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Łatwe zarządzanie centrum kontaktowym

Po prostu podłącz swój numer telefonu VoIP i obsługuj wiele jednoczesnych połączeń przychodzących od klientów. Zadbaj o spotkania online za pomocą rozmów wideo lub twórz niestandardowe drzewa IVR do kierowania połączeń do różnych agentów w działach Twojej firmy. Zapoznaj się z pełną listą funkcji połączeń naszego centrum kontaktowego i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta dzięki LiveAgent.

3CX konta LiveAgent w skrócie

Funkcje LiveAgent 3CX
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
3CX oferuje system zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
3CX oferuje czat na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
3CX oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
3CX oferuje portal do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
3CX oferuje integrację Facebooka.
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
3CX nie oferuje integracji Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
3CX nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
3CX nie oferuje integracji Vibera.
WhatsApp
Integracje WhatsAppa z centrum obsługi klienta pozwalają użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości z WhatsAppa z wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń i traktować je tak jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa.
3CX oferuje integrację WhatsAppa.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
3CX oferuje bazę wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
3CX oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
3CX oferuje automatyzację i reguły.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
3CX oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
3CX oferuje funkcje IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
3CX oferuje połączenia wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
3CX oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
3CX oferuje nieograniczoną ilość witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
3CX oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
3CX oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
3CX oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
3CX nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.

Call center wychodzące i przychodzące z zaawansowanymi funkcjami

Spraw, aby obsługa klienta była skuteczna dzięki naszemu systemowi obsługi zgłoszeń

Zwiększ zaangażowanie klientów i dotrzyj do osób z dowolnego kanału. Przejdź na oprogramowanie z intuicyjnym interfejsem i wielokanałowym systemem zgłoszeń obsługującym każdy niezbędny kanał komunikacji z klientem. Popraw obsługę klienta lub działy sprzedaży dzięki zgłoszeniom e-mailowym, najszybszemu czatowi na żywo, call center, portalowi klienta, Viberowi, Facebookowi, Twitterowi i Instagramowi.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Serwis telefoniczny dla firm to tylko jedno z naszych doskonałych narzędzi

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj najlepsze recenzje użytkowników dzięki naszemu szybkiemu czatowi na żywo

Widżet czatu na żywo na Twojej stronie internetowej może zdziałać cuda dla Twojej sprzedaży i obsługi klienta. Proaktywne zaproszenia do czatu zapewniają, że zaangażowanie Twoich klientów ulegnie poprawie, a podgląd pisania w czasie rzeczywistym może sprawić, że Twoi agenci będą odpowiadać szybciej i sprawnie rozwiązywać problemy. W połączeniu z szybkością naszego czatu na żywo Twój zespół obsługi klienta może wykonywać swoją pracę wydajnie i z doskonałymi wynikami.

Czat na żywo z zaawansowanymi funkcjami dla najlepszej obsługi klienta

Dbamy o zadowolenie naszych klientów

Dokładamy wszelkich starań, aby słuchać naszych klientów i dlatego nasza całodobowa obsługa klienta jest do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci z każdym problemem. Wyślij nam e-mail, czatuj z nami online lub zadzwoń do nas, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o LiveAgent. Przejrzyj recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czas spróbować czegoś nowego

Porównaj nasze przystępne cenowo plany lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie ma żadnych zobowiązań i nie wymagamy podania danych karty kredytowej. Czy chcesz najpierw dowiedzieć się więcej o LiveAgent? Zajrzyj na naszą witrynę lub obejrzyj wideo przewodnik, aby zobaczyć wszystko, do czego zdolny jest LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zAlternatywa dla 3CX
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta dla twojej firmy. Dzięki przydatnym narzędziom, obsługiwaniu wielu kanałów i ponad 175 funkcjom, LiveAgent to idealny wybór dla twojej firmy. Czat na żywo LiveAgent jest najszybszy na rynku: aktualizuje się co 2,5 sekundy.

Szukasz alternatywy dla Verloop?

LiveAgent to wielokanałowe narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak czat, rozmowy wideo i formularze kontaktowe. Można go skonfigurować w celu integracji z WhatsApp, Twitterem, Gmail i innymi. Użytkownikom polecano wypróbowanie różnych kanałów komunikacji. Strona internetowa korzysta również z plików cookie, z których użytkownicy muszą wyrazić zgodę.

Szukasz alternatywy dla Aircall? LiveAgent może okazać się strzałem w dziesiątkę. Poznaj korzyści, rozpocznij swój darmowy okres próbny już dzisiaj i zadbaj o jeszcze lepszą obsługę klienta!

Szukasz alternatywy dla Aircall?

LiveAgent to narzędzie self-service oferujące zintegrowane bazy wiedzy, portale klientów i opcje współpracy, które pomagają zwiększyć sprzedaż i satysfakcję klientów za niską cenę w porównaniu z konkurencyjnymi produktami. Autor zachęca do skorzystania z darmowej wersji próbnej i informuje o rozwiązaniach dla biznesu, przemysłu oraz wsparciu technicznym. Możliwe jest uzyskanie najnowszych informacji oraz kontakt ze sprzedażą i zespołem wsparcia.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.

Szukasz alternatywy dla Qonvo?

Odkryj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do zarządzania klientami i wsparcia. Nagrody, integracje, cennik i wiele więcej. Rozpocznij darmową próbę już teraz!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo