Przełącz się z systemu telefonicznego 3CX na LiveAgent i utwórz ujednolicone centrum komunikacji dla Twojej firmy. Poznaj system obsługi zgłoszeń LiveAgent, który obsługuje nie tylko biznesowe systemy telefoniczne i czat na żywo. Popraw komunikację biznesową dzięki e-mailom, czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy, Viber i mediom społecznościowym. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Po prostu podłącz swój numer telefonu VoIP i obsługuj wiele jednoczesnych połączeń przychodzących od klientów. Zadbaj o spotkania online za pomocą rozmów wideo lub twórz niestandardoweDrzewa IVR do kierowania połączeń do różnych agentów w działach Twojej firmy. Zapoznaj się z pełną listą funkcji połączeń, które nasze rozwiązanie contact center ma i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta dzięki LiveAgent.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
3CX nie oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie ticket+chat za 29 USD za użytkownika miesięcznie.
|
3CX oferuje czat na żywo w abonamencie za 158 USD/miesiąc.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
|
3CX oferuje Call Center w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
3CX nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
|
3CX oferuje integrację z Facebookiem w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
3CX nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
3CX nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
3CX nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
3CX nie oferuje bazy wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
3CX nie oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
3CX nie oferuje automatyzacji i reguł.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
3CX oferuje funkcje API w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
|
3CX oferuje funkcje IVR w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
|
3CX oferuje rozmowy wideo w planie za 158 USD miesięcznie.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
3CX oferuje nieograniczoną historię w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
3CX oferuje nieograniczoną liczbę witryn w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
3CX nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
|
3CX oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
|
3CX oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów w planie za 158 USD/miesiąc.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
3CX nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
|
Zwiększ zaangażowanie klientów i dotrzyj do osób z dowolnego kanału. Przejdź na oprogramowanie z intuicyjnym interfejsem i obsługą zgłoszeń z wielu kanałów system obsługujący każdy niezbędny kanał komunikacji z klientem. Popraw obsługę klienta lub działy sprzedaży dzięki zgłoszeniom e-mail, najszybszym czacie na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram.
Widżet czatu na żywo w Twojej witrynie może zdziałać cuda dla Twojej sprzedaży i obsługi klienta silny>. Proaktywne zaproszenia na czat upewnij się, że Twoje zaangażowanie klientów ulegnie poprawie, a widok pisania w czasie rzeczywistym może sprawić, że Twoi agenci będą odpowiadać szybciej i rozwiązać problem problemy szybko. W połączeniu z naszą szybkością czatu na żywo, Twój zespół obsługi klienta może wykonywać swoją pracę wydajnie i z doskonałymi wynikami.
Dokładamy wszelkich starań, aby słuchać naszych klientów i dlatego nasza całodobowa obsługa klienta jest tutaj, aby pomóc Ci w każdym problemie. Wyślij nam e-mail, czat z nami online lub zadzwoń do nas, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent. Przejrzyj recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent.
3,000+ Trustpilot | Pobierz aplikację | Recenzje G2
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Porównaj nasze niedrogie plany cenowe lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie ma żadnych zobowiązań i nie są do tego wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Czy chcesz najpierw dowiedzieć się więcej o LiveAgent? Zajrzyj na naszą witrynę lub obejrzyj film z wycieczki, aby zobaczyć, co może zrobić LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Warianty 3XC to wiele, ale tylko kilka z nich może dorównać jakości usług. LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby pomóc Ci zbudować świetne i wydajne centrum obsługi klienta.
Tak, a to dopiero początek. LiveAgent oferuje wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje również e-maile, czat na żywo, media społecznościowe i portal klienta.
LiveAgent obsługuje więcej kanałów komunikacji z klientami, co oznacza, że Twoi klienci mogą wygodnie dotrzeć do Ciebie z niemal każdego medium.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach