Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą 3CX na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla 3CX?

Przełącz się z systemu telefonicznego 3CX na LiveAgent i utwórz ujednolicone centrum komunikacji dla Twojej firmy. Poznaj system obsługi zgłoszeń LiveAgent, który obsługuje nie tylko biznesowe systemy telefoniczne i czat na żywo. Popraw komunikację biznesową dzięki e-mailom, czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy, Viber i mediom społecznościowym. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Łatwe zarządzanie centrum kontaktowym

Po prostu podłącz swój numer telefonu VoIP i obsługuj wiele jednoczesnych połączeń przychodzących od klientów. Zadbaj o spotkania online za pomocą rozmów wideo lub twórz niestandardoweDrzewa IVR do kierowania połączeń do różnych agentów w działach Twojej firmy. Zapoznaj się z pełną listą funkcji połączeń, które nasze rozwiązanie contact center ma i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta dzięki LiveAgent.

3CX vs LiveAgent w skrócie

3CX
Funkcje Liveagent
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
3CX nie oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie ticket+chat za 29 USD za użytkownika miesięcznie.
3CX oferuje czat na żywo w abonamencie za 158 USD/miesiąc.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
3CX oferuje Call Center w planie za 158 USD/miesiąc.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
3CX nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
3CX oferuje integrację z Facebookiem w planie za 158 USD/miesiąc.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
3CX nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
3CX nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
3CX nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
3CX nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
3CX nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
3CX nie oferuje automatyzacji i reguł.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
3CX oferuje funkcje API w planie za 158 USD/miesiąc.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
3CX oferuje funkcje IVR w planie za 158 USD/miesiąc.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
3CX oferuje rozmowy wideo w planie za 158 USD miesięcznie.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
3CX oferuje nieograniczoną historię w planie za 158 USD/miesiąc.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
3CX oferuje nieograniczoną liczbę witryn w planie za 158 USD/miesiąc.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
3CX nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
3CX oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za 158 USD/miesiąc.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów w abonamencie All-inclusive za 39 USD za agenta miesięcznie.
3CX oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów w planie za 158 USD/miesiąc.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
3CX nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.

Call center wychodzące i przychodzące z zaawansowanymi funkcjami

Spraw, aby obsługa klienta była skuteczna dzięki naszemu systemowi obsługi zgłoszeń

Zwiększ zaangażowanie klientów i dotrzyj do osób z dowolnego kanału. Przejdź na oprogramowanie z intuicyjnym interfejsem i obsługą zgłoszeń z wielu kanałów system obsługujący każdy niezbędny kanał komunikacji z klientem. Popraw obsługę klienta lub działy sprzedaży dzięki zgłoszeniom e-mail, najszybszym czacie na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Serwis telefoniczny dla firm to tylko jedno z naszych wspaniałych narzędzi

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj najlepsze recenzje użytkowników dzięki naszemu szybkiemu czatowi na żywo

Widżet czatu na żywo w Twojej witrynie może zdziałać cuda dla Twojej sprzedaży i obsługi klienta silny>. Proaktywne zaproszenia na czat upewnij się, że Twoje zaangażowanie klientów ulegnie poprawie, a widok pisania w czasie rzeczywistym może sprawić, że Twoi agenci będą odpowiadać szybciej i rozwiązać problem problemy szybko. W połączeniu z naszą szybkością czatu na żywo, Twój zespół obsługi klienta może wykonywać swoją pracę wydajnie i z doskonałymi wynikami.

Czat na żywo z zaawansowanymi funkcjami dla najlepszej obsługi klienta

Dbamy o zadowolenie naszych klientów

Dokładamy wszelkich starań, aby słuchać naszych klientów i dlatego nasza całodobowa obsługa klienta jest tutaj, aby pomóc Ci w każdym problemie. Wyślij nam e-mail, czat z nami online lub zadzwoń do nas, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent. Przejrzyj recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Porównaj nasze niedrogie plany cenowe lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie ma żadnych zobowiązań i nie są do tego wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Czy chcesz najpierw dowiedzieć się więcej o LiveAgent? Zajrzyj na naszą witrynę lub obejrzyj film z wycieczki, aby zobaczyć, co może zrobić LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

FAQ

Co to jest alternatywa 3CX?

Warianty 3XC to wiele, ale tylko kilka z nich może dorównać jakości usług. LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby pomóc Ci zbudować świetne i wydajne centrum obsługi klienta.

Czy możesz utworzyć call center za pomocą LiveAgent?

Tak, a to dopiero początek. LiveAgent oferuje wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje również e-maile, czat na żywo, media społecznościowe i portal klienta.

Jakie korzyści daje LiveAgent jako alternatywa dla 3CX?

LiveAgent obsługuje więcej kanałów komunikacji z klientami, co oznacza, że Twoi klienci mogą wygodnie dotrzeć do Ciebie z niemal każdego medium.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo