Szukasz alternatywy dla 3CX?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą 3CX na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przełącz się z systemu telefonicznego 3CX na LiveAgent i utwórz ujednolicone centrum komunikacji dla Twojej firmy. Poznaj system obsługi zgłoszeń LiveAgent, który obsługuje nie tylko biznesowe systemy telefoniczne i czat na żywo. Popraw komunikację biznesową dzięki e-mailowemu systemowi zgłoszeń, czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy, obsłudze Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Łatwe zarządzanie centrum kontaktowym

Po prostu podłącz swój numer telefonu VoIP i obsługuj wiele jednoczesnych połączeń przychodzących od klientów. Zadbaj o spotkania online za pomocą rozmów wideo lub twórz niestandardowe drzewa IVR do kierowania połączeń do różnych agentów w działach Twojej firmy. Zapoznaj się z pełną listą funkcji połączeń naszego centrum kontaktowego i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta dzięki LiveAgent.

3CX konta LiveAgent w skrócie

FunkcjeLiveAgent3CX
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call Center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak✅Tak
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak✅Tak
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak✅Tak
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie

Call center wychodzące i przychodzące z zaawansowanymi funkcjami

Spraw, aby obsługa klienta była skuteczna dzięki naszemu systemowi obsługi zgłoszeń

Zwiększ zaangażowanie klientów i dotrzyj do osób z dowolnego kanału. Przejdź na oprogramowanie z intuicyjnym interfejsem i wielokanałowym systemem zgłoszeń obsługującym każdy niezbędny kanał komunikacji z klientem. Popraw obsługę klienta lub działy sprzedaży dzięki zgłoszeniom e-mailowym, najszybszemu czatowi na żywo, call center, portalowi klienta, Viberowi, Facebookowi, Twitterowi i Instagramowi.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Serwis telefoniczny dla firm to tylko jedno z naszych doskonałych narzędzi

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj najlepsze recenzje użytkowników dzięki naszemu szybkiemu czatowi na żywo

Widżet czatu na żywo na Twojej stronie internetowej może zdziałać cuda dla Twojej sprzedaży i obsługi klienta. Proaktywne zaproszenia do czatu zapewniają, że zaangażowanie Twoich klientów ulegnie poprawie, a podgląd pisania w czasie rzeczywistym może sprawić, że Twoi agenci będą odpowiadać szybciej i sprawnie rozwiązywać problemy. W połączeniu z szybkością naszego czatu na żywo Twój zespół obsługi klienta może wykonywać swoją pracę wydajnie i z doskonałymi wynikami.

Czat na żywo z zaawansowanymi funkcjami dla najlepszej obsługi klienta

Dbamy o zadowolenie naszych klientów

Dokładamy wszelkich starań, aby słuchać naszych klientów i dlatego nasza całodobowa obsługa klienta jest do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci z każdym problemem. Wyślij nam e-mail, czatuj z nami online lub zadzwoń do nas, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o LiveAgent. Przejrzyj recenzje i zobacz, dlaczego nasi klienci zdecydowali się rozpocząć korzystanie z LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czas spróbować czegoś nowego

Porównaj nasze przystępne cenowo plany lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie ma żadnych zobowiązań i nie wymagamy podania danych karty kredytowej. Czy chcesz najpierw dowiedzieć się więcej o LiveAgent? Zajrzyj na naszą witrynę lub obejrzyj wideo przewodnik, aby zobaczyć wszystko, do czego zdolny jest LiveAgent.

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla 3CX
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta dla twojej firmy. Dzięki przydatnym narzędziom, obsługiwaniu wielu kanałów i ponad 175 funkcjom, LiveAgent to idealny wybór dla twojej firmy. Czat na żywo LiveAgent jest najszybszy na rynku: aktualizuje się co 2,5 sekundy.

Szukasz alternatywy dla Verloop?

LiveAgent to wielokanałowe narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak czat, rozmowy wideo i formularze kontaktowe. Można go skonfigurować w celu integracji z WhatsApp, Twitterem, Gmail i innymi. Użytkownikom polecano wypróbowanie różnych kanałów komunikacji. Strona internetowa korzysta również z plików cookie, z których użytkownicy muszą wyrazić zgodę.

Szukasz alternatywy dla Aircall? LiveAgent może okazać się strzałem w dziesiątkę. Poznaj korzyści, rozpocznij swój darmowy okres próbny już dzisiaj i zadbaj o jeszcze lepszą obsługę klienta!

Szukasz alternatywy dla Aircall?

LiveAgent to narzędzie self-service oferujące zintegrowane bazy wiedzy, portale klientów i opcje współpracy, które pomagają zwiększyć sprzedaż i satysfakcję klientów za niską cenę w porównaniu z konkurencyjnymi produktami. Autor zachęca do skorzystania z darmowej wersji próbnej i informuje o rozwiązaniach dla biznesu, przemysłu oraz wsparciu technicznym. Możliwe jest uzyskanie najnowszych informacji oraz kontakt ze sprzedażą i zespołem wsparcia.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x