Partner
Czym jest Kopano?
Kopano ONE to samoobsługowe rozwiązanie do obsługi poczty e-mail i kalendarza przeznaczone dla małych firm. Firma oferuje również oddzielnie oprogramowanie do pracy grupowej Kopano i oprogramowanie wideokonferencje. Kopano ma być rozwiązaniem serwera poczty e-mail z łatwym dostępem i zarządzaniem dla wszystkich, którzy tego potrzebują. Jest dostępny jako aplikacja internetowa, aplikacja komputerowa, a także dostępne są aplikacje na iOS i Androida. Kopano oferuje trzy uczciwe plany cenowe odpowiednie dla firm dowolnej wielkości, dzięki czemu możesz wybrać jeden bez przepłacania dla wielu użytkowników.
Jak możesz używać Kopano?
Kopano ma być łatwym w użyciu rozwiązaniem serwera poczty e-mail, dzięki czemu jest odpowiednie dla firm, które pragną intuicyjnego projektu i prostoty. Jest również bardzo przydatny z kalendarzem, notatkami, zadaniami i kontakty w jednym rozwiązaniu do pracy grupowej. Ponadto aplikacje Kopano są dostępne dla systemów iOS i Android, a także aplikacja internetowa dostępna z dowolnego urządzenia za pośrednictwem przeglądarki. Kopano obsługuje także integracje, które mogą okazać się przydatne. Możesz także zintegrować swoje adresy e-mail Kopano z systemem zgłoszeń LiveAgent i zwiększyć możliwości swojego działu pomocy dzięki dedykowanemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
System obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje wiele kont e-mail i różnych dostawców usług e-mail. Dodatkowo oprogramowanie daje możliwość uporządkowania korespondencji e-mailowej i upewnienia się, że wszelkie problemy klientów są gotowe do rozwiązania. W momencie, gdy agent klienta otrzymuje zapytanie od klienta, jest ono przekształcane w zgłoszenie. Zgłoszenia są dostępne za pośrednictwem uniwersalnej skrzynki odbiorczej, która przechowuje całą komunikację z dowolnego kanału.
Upewnij się, że wszystkie zgłoszenia są przekierowywane do odpowiedniego agenta pomocy technicznej za pomocą funkcji takich jak departamenty i automatyczna dystrybucja zgłoszeń. Możesz też użyć tagów do grupowania tematów lub ustawić własne godziny pracy, aby klienci wiedzieli, kiedy będziesz online, aby odpowiedzieć na ich pytania. To tylko niektóre z wielu funkcji LiveAgent, które pomagają zapewnić bezproblemowe działanie.
Dział obsługi klienta jest nie tylko wzbogacony o pocztę e-mail, ale można również zintegrować call center, widżet czatu na żywo, rozbudowane baza wiedzy i konta media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, Instagram i Wibracja. Sprawdź pełny zestaw funkcji LiveAgent, których możesz użyć, aby zapewnić niesamowitą obsługę klienta.
Jakie są zalety Kopano?
- Ekonomiczny serwer e-mail
- Możliwości pracy grupowej
- Bezpieczny i prosty w użyciu
- Wsparcie integracji
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Jak zintegrować Kopano z LiveAgent
Kopano można łatwo zintegrować z LiveAgent. Wszystko to można zrobić za pomocą konfiguracji LiveAgent i nie są wymagane żadne usługi innych firm. Możesz zakończyć ten proces w krótkim czasie, wykonując czynności opisane poniżej.

- Czy musisz najpierw skonfigurować Kopano? Pobierz go ze strony Kopano, klikając tutaj. Możesz wybrać jeden z trzech płatnych planów lub najpierw przetestować oprogramowanie za pomocą wersji demonstracyjnej. Po skonfigurowaniu serwera pocztowego Kopano i otrzymaniu wiadomości e-mail przejdź do następnego kroku.

- Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu Kopano, musisz zalogować się na swoje konto LiveAgent (rozpocznij bezpłatny okres próbny, aby rozpocząć) i przejść do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Musisz kliknąć pomarańczowy przycisk Utwórz, a następnie wybrać Inne. W następnym oknie wybierz IMAP/POP3 z dwóch opcji.

- Jedynym pozostałym krokiem jest połączenie skrzynki pocztowej Kopano z LiveAgent. Ta sekcja wymaga Twoich danych logowania Kopano. Wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło, a także adres e-mail i inne informacje. Wybierz typ pobierania i podaj informacje o serwerze i porcie. Spójrz na inne opcje, takie jak dział, który będzie obsługiwał zgłoszenia klientów wysyłane na ten adres e-mail. Po skonfigurowaniu wszystkiego zgodnie z własnymi upodobaniami kliknij Zapisz i gotowe.

Integracja została zakończona, a Twój e-mail Kopano połączy się teraz z systemem zgłoszeń LiveAgent i pobierze Twoją komunikację e-mail. Pamiętaj, aby przeglądać naszą Akademię, aby dowiedzieć się o tematach dotyczących obsługi klienta, lub obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć, co jeszcze LiveAgent może robić.
Frequently asked questions
Czym jest Kopano?
Rozwiązanie poczty e-mail i kalendarza Kopano ONE jest samoobsługowe i przeznaczone dla małych firm. Oprogramowanie do wideokonferencji jest również dostępne osobno. Kopano zostało zaprojektowane, aby zapewnić niedrogie rozwiązanie serwera poczty e-mail, które jest łatwe w zarządzaniu i dostępne dla każdego. Możesz go pobrać jako aplikację internetową, aplikację komputerową oraz aplikację na iOS lub Androida.
Jak możesz używać Kopano?
W celu zaspokojenia potrzeb firm, które cenią sobie prostotę i intuicyjność projektowania, Kopano oferuje łatwe w obsłudze rozwiązanie serwera poczty e-mail. Co więcej, jest to bardzo pomocne, ponieważ jest to rozwiązanie do pracy grupowej, które obejmuje kalendarze, notatki, zadania i kontakty. Dodatkowo, aplikacje Kopano są dostępne dla systemów iOS i Android, a także aplikacja internetowa, do której można uzyskać dostęp z dowolnego urządzenia. Kopano może również integrować się z aplikacjami innych firm. Adresy e-mail Kopano można również zintegrować z systemem zgłoszeń LiveAgent i mogą być używane jako punkty pomocy, jeśli masz dedykowane rozwiązanie pomocy technicznej.
Jakie są zalety integracji Kopano?
Korzyści to: ekonomiczny serwer pocztowy, możliwości pracy grupowej, bezpieczny i prosty w użyciu, wsparcie integracji.
Jak zintegrować Kopano z LiveAgent?
Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij opcję Utwórz > Inne > IMAP/POP. Podaj dane swojego serwera pocztowego i zapisz.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.