Czat na żywo dla branży turystycznej i hotelarskiej to narzędzie umożliwiające szybką i łatwą komunikację między klientami a agencjami podróży. Poprawia to doświadczenie podróży klientów i zwiększa ich satysfakcję z usług. Bez opłat konfiguracyjnych, obsługa klienta 24/7, 14 dni za darmo i analiza w dowolnym momencie.
Nawet w czasach kryzysów gospodarczego lub politycznego branża turystyczna zawsze się odbijała i nadal przyciągała podróżnych. Sposób, w jaki branża turystyczna znalazła się na szczycie jako jedna z najbardziej dochodowych branż, polega na tym, że kładzie nacisk na innowacje technologiczne.
Podróżowanie w dowolne miejsce jest bardziej dostępne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki mediom społecznościowym ludzie mogą nawiązywać kontakty z każdym na całym świecie, co często skłania ich do spakowania torby i wyruszenia w podróż, aby odkrywać świat.
Świat biznesu wykorzystuje podróże do ekspansji i zawierania umów za granicą. Ale to, co łączy podróżnych, to pragnienie wypoczynku i wygody przy podejmowaniu decyzji o kolejnym miejscu docelowym lub podczas rezerwacji hotelu.
Czat na żywo może to umożliwić, a nawet więcej.
Jesteś gotowy? Chodźmy!
Czat na żywo to proste w użyciu, ale cenne narzędzie do komunikacji błyskawicznej między klientem a przedstawicielem obsługi klienta – całkowicie oparte na przeglądarce internetowej, zaprojektowane w celu odpowiadania na pytania klientów wydajnie i w czasie rzeczywistym.
Czat na żywo ma znaczące zalety w stosunku do wsparcia telefonicznego i e-mailowego.
Chociaż wsparcie telefoniczne i e-mail jest nadal szeroko stosowane, statystyki mówią same za siebie. Ponad 60% klientów woli używać czatu do odpowiadania na pytania za pośrednictwem tradycyjnych kanałów, co nie jest ściśle związane z pokoleniem milenialsów. 45% osób w wieku 55 lat lub starszych potwierdziło, że przynajmniej raz korzystało z czatu na żywo w witrynie internetowej.
Podróże to duży i dynamiczny rynek. Każdego roku miliony ludzi podróżują po całym świecie, niektórzy przy wielu okazjach. Każdy z tych potencjalnych klientów lub osób często podróżujących zasługuje na przyjazną dla użytkownika pomoc online, którą agencja może zapewnić.
Czat na żywo został zaprojektowany właśnie w tym celu.
Kiedyś zarówno klienci, jak i biura podróży zajmowali się rezerwacją, która wymagałam wizyty w agencji. Popularność wyszukiwarek internetowych zmieniła ten proces.
Branża turystyczna stała się jedną z najszybciej rozwijających się technologicznie branż, z jasno określoną strategią cyfrową. Aby w pełni wykorzystać możliwości zadowolenia klientów – współczesnych podróżników, czat na żywo jest idealnym wyborem komunikacji w branży turystycznej zarówno dla klientów, jak i biur podróży.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
Nie można zaprzeczyć, że czat na żywo ma znaczący wpływ na podejmowanie decyzji przez klienta. Ale decyzja potencjalnego klienta, aby na przykład wykupić pakiet w Twojej agencji, zależy od umiejętności i profesjonalnego podejścia Twoich biur podróży.
Na początku każdej podróży jest zachętą do podróżowania. Niezależnie od tego, czy są to powody osobiste, czy zawodowe, klienci wybierają biuro podróży lub transport na podstawie tego, jak mogą spełnić ich oczekiwania.
Czat na żywo jest przeznaczony nie tylko dla początkujących, ale także dla sezonowych podróżników. Jeśli wcześniej tego nie zrobiono, innowacja polegająca na wdrożeniu czatu na żywo jest sposobem na ponowne wymyślenie wizerunku firmy w oczach klienta, a tym samym wywołanie jeszcze większego zaangażowania.
Dla biur podróży czat na żywo stanowi potężne narzędzie wsparcia, promocji i konwersji. Postępując zgodnie z poprawną etykietą czatu na żywo, agenci mogą zapewnić potencjalnym i stałym klientom interakcje między ludźmi i wspaniałe doświadczenia.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej. Każdy agent z dostępem może przeszukiwać profil dowolnego klienta lub historię interakcji.
Zróżnicowane, wstępnie ustawione projekty w galerii przycisków czatu i okien dokowania lub możliwość tworzenia zupełnie nowego widżetu.
Komunikaty wyskakujące, które mogą spowodować wzrost ROI. Agenci mogą tworzyć pojedyncze lub wiele zaproszeń i prowadzić potencjalnych klientów przez proces zakupu.
Poprzez monitorowanie aktualnego adresu URL odwiedzających czat na żywo, można wysłać im zaproszenia w odpowiednim czasie. Mogą oferować promocyjne pakiety podróżne, oferty turystyczne lub inne spersonalizowane sugestie dotyczące podróży. LiveAgent zezwala na korzystanie z proaktywnych zaproszeń do czatu tylko wtedy, gdy dostępna jest wystarczająca liczba agentów.
Opcjonalna, ale przydatna funkcja dla agentów, którzy wolą być o krok przed klientami. Agent może obserwować, co wpisuje klient i przygotować odpowiedź, zanim klient trafi do wysłania.
Gotowe odpowiedzi usprawniają przepływ pracy, wykorzystując wstępnie zdefiniowane krótkie odpowiedzi tekstowe i przechowując je do wykorzystania w przyszłości.
Rodzaj dziennika czatu, w którym przechowywane są szczegóły poprzedniej rozmowy.
Agenci lub administratorzy czatu mogą wybrać jedną z trzech predefiniowanych opcji trasy, aby zapewnić szybką i dokładną komunikację:
Maksymalny limit kolejki można ustawić w ustawieniach przycisku czatu i automatycznie ukryć widżet ze strony internetowej po osiągnięciu limitu, aby skrócić czas oczekiwania klienta.
Podobnie jak w przypadku zewnętrznej komunikacji czatu z klientami, czat na żywo daje agentom możliwość wysyłania do siebie wiadomości błyskawicznych. Czaty wewnętrzne są widoczne tylko dla nadawcy i odbiorcy.
Tagi można dodawać ręcznie lub automatycznie do określonych słów lub fraz, tworząc w ten sposób niestandardowy przepływ pracy dla pojedynczego agenta.
Pozwala na informacje zwrotne od klientów oraz ranking wydajności agentów lub ogólnej satysfakcji z sesji czatu.
Czat na żywo jest częścią wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej firmy LiveAgent i dlatego zawiera dodatkowe funkcje, które są korzystne dla różnych biur podróży.
Załóżmy, że firma ma określony zestaw zasad dotyczących podróży służbowych dla swoich podróżujących pracowników, takich jak bilety lotnicze, linie lotnicze, hotele, samochody. Wbudowany system CRM LiveAgent może przechowywać wszystkie te wymagania, dostępne dla każdego, kto ma do nich dostęp.
Agent może załączać i wysyłać dokumenty, takie jak wymagania wizowe, za pośrednictwem czatu, klientom podróżującym w celach wypoczynkowych do nowego kraju.
Jeśli klient chce skontaktować się z agencją poza godzinami pracy, może wypełnić formularz kontaktowy i zostanie przypisany do konkretnego agenta lub zespołu, gdy znów będą online. Przycisk czatu można również dostosować do języki na różnych rynkach.
Podobne do innych agencji, ale różniące się wykorzystaniem automatyzacji. Ze względu na automatyzację online agencje internetowe mogą korzystać z czatu na żywo przy użyciu automatycznych funkcji, takich jak reguły, aby przypisywać czaty do odpowiednich działów.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Integracja przycisku czatu na żywo nie może być prostsza. Jedynym wymaganiem jest skopiowanie i wklejenie do swojej witryny krótkiego kodu HTML z konta LiveAgent i jest on łatwo dostępny. Nie ma potrzeby pobierania żadnego dodatkowego oprogramowania, ale obsługiwana jest integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją.
Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej bazy wiedzy, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-30 day trial, no credit card required
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team