Wersja próbna

Czat na żywo dla branży turystycznej i hotelarskiej

Nawet w czasach kryzysów gospodarczego lub politycznego branża turystyczna zawsze się odbijała i nadal przyciągała podróżnych. Sposób, w jaki branża turystyczna znalazła się na szczycie jako jedna z najbardziej dochodowych branż, polega na tym, że kładzie nacisk na innowacje technologiczne.

Podróżowanie w dowolne miejsce jest bardziej dostępne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki mediom społecznościowym ludzie mogą nawiązywać kontakty z każdym na całym świecie, co często skłania ich do spakowania torby i wyruszenia w podróż, aby odkrywać świat.

Świat biznesu wykorzystuje podróże do ekspansji i zawierania umów za granicą. Ale to, co łączy podróżnych, to pragnienie wypoczynku i wygody przy podejmowaniu decyzji o kolejnym miejscu docelowym lub podczas rezerwacji hotelu.

Czat na żywo może to umożliwić, a nawet więcej.

Jesteś gotowy? Chodźmy!

Czym jest czat na żywo?

Czat na żywo to proste w użyciu, ale cenne narzędzie do komunikacji błyskawicznej między klientem a przedstawicielem obsługi klienta – całkowicie oparte na przeglądarce internetowej, zaprojektowane w celu odpowiadania na pytania klientów wydajnie i w czasie rzeczywistym.

Czym różni się czat na żywo od pomocy technicznej przez telefon i e-mail?

Czat na żywo ma znaczące zalety w stosunku do wsparcia telefonicznego i e-mailowego.

  • Skrócony czas oczekiwania
  • Rozmowa w czasie rzeczywistym
  • W pełni konfigurowalny, aby odzwierciedlić wizerunek marki
  • Przyjazny użytkownikowi
  • Ekonomiczne
  • Oparte na przeglądarce
  • Niski poziom wymaganego wysiłku klienta

Chociaż wsparcie telefoniczne i e-mail jest nadal szeroko stosowane, statystyki mówią same za siebie. Ponad 60% klientów woli używać czatu do odpowiadania na pytania za pośrednictwem tradycyjnych kanałów, co nie jest ściśle związane z pokoleniem milenialsów. 45% osób w wieku 55 lat lub starszych potwierdziło, że przynajmniej raz korzystało z czatu na żywo w witrynie internetowej.

Czy czat na żywo jest przydatny dla biur podróży?

Podróże to duży i dynamiczny rynek. Każdego roku miliony ludzi podróżują po całym świecie, niektórzy przy wielu okazjach. Każdy z tych potencjalnych klientów lub osób często podróżujących zasługuje na przyjazną dla użytkownika pomoc online, którą agencja może zapewnić.

Czat na żywo został zaprojektowany właśnie w tym celu.

Kiedyś zarówno klienci, jak i biura podróży zajmowali się rezerwacją, która wymagałam wizyty w agencji. Popularność wyszukiwarek internetowych zmieniła ten proces.

Branża turystyczna stała się jedną z najszybciej rozwijających się technologicznie branż, z jasno określoną strategią cyfrową. Aby w pełni wykorzystać możliwości zadowolenia klientów – współczesnych podróżników, czat na żywo jest idealnym wyborem komunikacji w branży turystycznej zarówno dla klientów, jak i biur podróży.

W jaki sposób biura podróży powinny korzystać z czatu na żywo?

Nie można zaprzeczyć, że czat na żywo ma znaczący wpływ na podejmowanie decyzji przez klienta. Ale decyzja potencjalnego klienta, aby na przykład wykupić pakiet w Twojej agencji, zależy od umiejętności i profesjonalnego podejścia Twoich biur podróży.

Na początku każdej podróży jest zachętą do podróżowania. Niezależnie od tego, czy są to powody osobiste, czy zawodowe, klienci wybierają biuro podróży lub transport na podstawie tego, jak mogą spełnić ich oczekiwania.

Czat na żywo jest przeznaczony nie tylko dla początkujących, ale także dla sezonowych podróżników. Jeśli wcześniej tego nie zrobiono, innowacja polegająca na wdrożeniu czatu na żywo jest sposobem na ponowne wymyślenie wizerunku firmy w oczach klienta, a tym samym wywołanie jeszcze większego zaangażowania.

Dla biur podróży czat na żywo stanowi potężne narzędzie wsparcia, promocji i konwersji. Postępując zgodnie z poprawną etykietą czatu na żywo , agenci mogą zapewnić potencjalnym i stałym klientom interakcje między ludźmi i wspaniałe doświadczenia.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group


Czat na żywo jest pełen funkcji, które mogą pomóc agentom zapewnić niezapomniane wrażenia z podróży.

Każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej. Każdy agent z dostępem może przeszukiwać profil dowolnego klienta lub historię interakcji.

LiveAgent-Universal-inbox
Przykład uniwersalnej skrzynki odbiorczej (kliknij, aby powiększyć)

Zróżnicowane, wstępnie ustawione projekty w galerii przycisków czatu i okien dokowania lub możliwość tworzenia zupełnie nowego widżetu.

Galeria przycisków czatu
Przykładowa galeria przycisków czatu (kliknij, aby powiększyć)

Komunikaty wyskakujące, które mogą spowodować wzrost ROI. Agenci mogą tworzyć pojedyncze lub wiele zaproszeń i prowadzić potencjalnych klientów przez proces zakupu.

Poprzez monitorowanie aktualnego adresu URL odwiedzających czat na żywo , można wysłać im zaproszenia w odpowiednim czasie. Mogą oferować promocyjne pakiety podróżne, oferty turystyczne lub inne spersonalizowane sugestie dotyczące podróży. LiveAgent zezwala na korzystanie z proaktywnych zaproszeń do czatu tylko wtedy, gdy dostępna jest wystarczająca liczba agentów

Czat na żywo dla branży turystycznej i hotelarskiej
Przykład zaproszenia do czatu (kliknij, aby powiększyć)

Opcjonalna, ale przydatna funkcja dla agentów, którzy wolą być o krok przed klientami. Agent może obserwować, co wpisuje klient i przygotować odpowiedź, zanim klient trafi do wysłania.

Pisanie w czasie rzeczywistym
Przykład widoku pisania w czasie rzeczywistym (kliknij, aby powiększyć)

Gotowe odpowiedzi usprawniają przepływ pracy, wykorzystując wstępnie zdefiniowane krótkie odpowiedzi tekstowe i przechowując je do wykorzystania w przyszłości.

Gotowe wiadomości
Przykład gotowych wiadomości

Rodzaj dziennika czatu, w którym przechowywane są szczegóły poprzedniej rozmowy.

Funkcja historii czatów w LiveAgent
Przykład historii czatu (kliknij, aby powiększyć)

Agenci lub administratorzy czatu mogą wybrać jedną z trzech predefiniowanych opcji trasy, aby zapewnić szybką i dokładną komunikację:

  • Losowe przypisanie
  • Dzwoń do wszystkich
  • Maksymalne wykorzystanie
Dystrybucja czatu
Przykład dystrybucji czatu (kliknij, aby powiększyć)

Maksymalny limit kolejki można ustawić w ustawieniach przycisku czatu i automatycznie ukryć widżet ze strony internetowej po osiągnięciu limitu, aby skrócić czas oczekiwania klienta.

Maksymalna długość kolejki
Przykład maksymalnej długości kolejki (kliknij, aby powiększyć)

Podobnie jak w przypadku zewnętrznej komunikacji czatu z klientami, czat na żywo daje agentom możliwość wysyłania do siebie wiadomości błyskawicznych. Czaty wewnętrzne są widoczne tylko dla nadawcy i odbiorcy.

Czat wewnętrzny
Przykład czatu wewnętrznego (kliknij, aby powiększyć)

Tagi można dodawać ręcznie lub automatycznie do określonych słów lub fraz, tworząc w ten sposób niestandardowy przepływ pracy dla pojedynczego agenta.

Tags-Feature-LiveAgent
Przykładowe tagi (kliknij, aby powiększyć)

Pozwala na informacje zwrotne od klientów oraz ranking wydajności agentów lub ogólnej satysfakcji z sesji czatu.

Ranking agentów
Przykład rankingu agentów (kliknij, aby powiększyć)

Korzyści dla różnych rodzajów biur podróży

Czat na żywo jest częścią wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej firmy LiveAgent i dlatego zawiera dodatkowe funkcje, które są korzystne dla różnych biur podróży.

  • Biuro podróży korporacyjnych

Załóżmy, że firma ma określony zestaw zasad dotyczących podróży służbowych dla swoich podróżujących pracowników, takich jak bilety lotnicze, linie lotnicze, hotele, samochody. Wbudowany system CRM LiveAgent może przechowywać wszystkie te wymagania, dostępne dla każdego, kto ma do nich dostęp.

  • Biuro podróży rekreacyjnych

Agent może załączać i wysyłać dokumenty, takie jak wymagania wizowe, za pośrednictwem czatu, klientom podróżującym w celach wypoczynkowych do nowego kraju.

Jeśli klient chce skontaktować się z agencją poza godzinami pracy, może wypełnić formularz kontaktowy i zostanie przypisany do konkretnego agenta lub zespołu, gdy znów będą online. Przycisk czatu można również dostosować do języki na różnych rynkach .

  • Internetowe biuro podróży

Podobne do innych agencji, ale różniące się wykorzystaniem automatyzacji. Ze względu na automatyzację online agencje internetowe mogą korzystać z czatu na żywo przy użyciu automatycznych funkcji, takich jak reguły , aby przypisywać czaty do odpowiednich działów .

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Jak zintegrować czat na żywo ze swoją stroną internetową?

Integracja przycisku czatu na żywo nie może być prostsza. Jedynym wymaganiem jest skopiowanie i wklejenie do swojej witryny krótkiego kodu HTML z konta LiveAgent i jest on łatwo dostępny. Nie ma potrzeby pobierania żadnego dodatkowego oprogramowania, ale obsługiwana jest integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją.

Jakie są funkcje bezpieczeństwa czatu na żywo?

Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń .

Baza wiedzy

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej bazy wiedzy , aby uzyskać dodatkowe informacje.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo