Nawet w czasach kryzysów gospodarczego lub politycznego branża turystyczna zawsze się odbijała i nadal przyciągała podróżnych. Sposób, w jaki branża turystyczna znalazła się na szczycie jako jedna z najbardziej dochodowych branż, polega na tym, że kładzie nacisk na innowacje technologiczne.
Podróżowanie w dowolne miejsce jest bardziej dostępne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki mediom społecznościowym ludzie mogą nawiązywać kontakty z każdym na całym świecie, co często skłania ich do spakowania torby i wyruszenia w podróż, aby odkrywać świat.
Świat biznesu wykorzystuje podróże do ekspansji i zawierania umów za granicą. Ale to, co łączy podróżnych, to pragnienie wypoczynku i wygody przy podejmowaniu decyzji o kolejnym miejscu docelowym lub podczas rezerwacji hotelu.
Czat na żywo może to umożliwić, a nawet więcej.
Jesteś gotowy? Chodźmy!
Czat na żywo to proste w użyciu, ale cenne narzędzie do komunikacji błyskawicznej między klientem a przedstawicielem obsługi klienta – całkowicie oparte na przeglądarce internetowej, zaprojektowane w celu odpowiadania na pytania klientów wydajnie i w czasie rzeczywistym.
Czat na żywo ma znaczące zalety w stosunku do wsparcia telefonicznego i e-mailowego.
Chociaż wsparcie telefoniczne i e-mail jest nadal szeroko stosowane, statystyki mówią same za siebie. Ponad 60% klientów woli używać czatu do odpowiadania na pytania za pośrednictwem tradycyjnych kanałów, co nie jest ściśle związane z pokoleniem milenialsów. 45% osób w wieku 55 lat lub starszych potwierdziło, że przynajmniej raz korzystało z czatu na żywo w witrynie internetowej.
Podróże to duży i dynamiczny rynek. Każdego roku miliony ludzi podróżują po całym świecie, niektórzy przy wielu okazjach. Każdy z tych potencjalnych klientów lub osób często podróżujących zasługuje na przyjazną dla użytkownika pomoc online, którą agencja może zapewnić.
Czat na żywo został zaprojektowany właśnie w tym celu.
Kiedyś zarówno klienci, jak i biura podróży zajmowali się rezerwacją, która wymagałam wizyty w agencji. Popularność wyszukiwarek internetowych zmieniła ten proces.
Branża turystyczna stała się jedną z najszybciej rozwijających się technologicznie branż, z jasno określoną strategią cyfrową. Aby w pełni wykorzystać możliwości zadowolenia klientów – współczesnych podróżników, czat na żywo jest idealnym wyborem komunikacji w branży turystycznej zarówno dla klientów, jak i biur podróży.
Nie można zaprzeczyć, że czat na żywo ma znaczący wpływ na podejmowanie decyzji przez klienta. Ale decyzja potencjalnego klienta, aby na przykład wykupić pakiet w Twojej agencji, zależy od umiejętności i profesjonalnego podejścia Twoich biur podróży.
Na początku każdej podróży jest zachętą do podróżowania. Niezależnie od tego, czy są to powody osobiste, czy zawodowe, klienci wybierają biuro podróży lub transport na podstawie tego, jak mogą spełnić ich oczekiwania.
Czat na żywo jest przeznaczony nie tylko dla początkujących, ale także dla sezonowych podróżników. Jeśli wcześniej tego nie zrobiono, innowacja polegająca na wdrożeniu czatu na żywo jest sposobem na ponowne wymyślenie wizerunku firmy w oczach klienta, a tym samym wywołanie jeszcze większego zaangażowania.
Dla biur podróży czat na żywo stanowi potężne narzędzie wsparcia, promocji i konwersji. Postępując zgodnie z poprawną etykietą czatu na żywo , agenci mogą zapewnić potencjalnym i stałym klientom interakcje między ludźmi i wspaniałe doświadczenia.
Każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej. Każdy agent z dostępem może przeszukiwać profil dowolnego klienta lub historię interakcji.
Zróżnicowane, wstępnie ustawione projekty w galerii przycisków czatu i okien dokowania lub możliwość tworzenia zupełnie nowego widżetu.
Komunikaty wyskakujące, które mogą spowodować wzrost ROI. Agenci mogą tworzyć pojedyncze lub wiele zaproszeń i prowadzić potencjalnych klientów przez proces zakupu.
Poprzez monitorowanie aktualnego adresu URL odwiedzających czat na żywo , można wysłać im zaproszenia w odpowiednim czasie. Mogą oferować promocyjne pakiety podróżne, oferty turystyczne lub inne spersonalizowane sugestie dotyczące podróży. LiveAgent zezwala na korzystanie z proaktywnych zaproszeń do czatu tylko wtedy, gdy dostępna jest wystarczająca liczba agentów
Opcjonalna, ale przydatna funkcja dla agentów, którzy wolą być o krok przed klientami. Agent może obserwować, co wpisuje klient i przygotować odpowiedź, zanim klient trafi do wysłania.
Gotowe odpowiedzi usprawniają przepływ pracy, wykorzystując wstępnie zdefiniowane krótkie odpowiedzi tekstowe i przechowując je do wykorzystania w przyszłości.
Rodzaj dziennika czatu, w którym przechowywane są szczegóły poprzedniej rozmowy.
Agenci lub administratorzy czatu mogą wybrać jedną z trzech predefiniowanych opcji trasy, aby zapewnić szybką i dokładną komunikację:
Maksymalny limit kolejki można ustawić w ustawieniach przycisku czatu i automatycznie ukryć widżet ze strony internetowej po osiągnięciu limitu, aby skrócić czas oczekiwania klienta.
Podobnie jak w przypadku zewnętrznej komunikacji czatu z klientami, czat na żywo daje agentom możliwość wysyłania do siebie wiadomości błyskawicznych. Czaty wewnętrzne są widoczne tylko dla nadawcy i odbiorcy.
Tagi można dodawać ręcznie lub automatycznie do określonych słów lub fraz, tworząc w ten sposób niestandardowy przepływ pracy dla pojedynczego agenta.
Pozwala na informacje zwrotne od klientów oraz ranking wydajności agentów lub ogólnej satysfakcji z sesji czatu.
Czat na żywo jest częścią wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej firmy LiveAgent i dlatego zawiera dodatkowe funkcje, które są korzystne dla różnych biur podróży.
Załóżmy, że firma ma określony zestaw zasad dotyczących podróży służbowych dla swoich podróżujących pracowników, takich jak bilety lotnicze, linie lotnicze, hotele, samochody. Wbudowany system CRM LiveAgent może przechowywać wszystkie te wymagania, dostępne dla każdego, kto ma do nich dostęp.
Agent może załączać i wysyłać dokumenty, takie jak wymagania wizowe, za pośrednictwem czatu, klientom podróżującym w celach wypoczynkowych do nowego kraju.
Jeśli klient chce skontaktować się z agencją poza godzinami pracy, może wypełnić formularz kontaktowy i zostanie przypisany do konkretnego agenta lub zespołu, gdy znów będą online. Przycisk czatu można również dostosować do języki na różnych rynkach .
Podobne do innych agencji, ale różniące się wykorzystaniem automatyzacji. Ze względu na automatyzację online agencje internetowe mogą korzystać z czatu na żywo przy użyciu automatycznych funkcji, takich jak reguły , aby przypisywać czaty do odpowiednich działów .
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej bazy wiedzy , aby uzyskać dodatkowe informacje.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Większość respondentów poleca produkt LiveAgent jako lepszą alternatywę dla Kayako, z wieloma dodatkowymi korzyściami. Zespół wsparcia reaguje szybko i udziela rozwiązań. LiveAgent pomaga kategoryzować i śledzić charakter zgłoszeń klientów oraz umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę. Narzędzie przyspiesza komunikację z klientami, zwiększa satysfakcję i sprzedaż oraz poprawia czas odpowiedzi i współczynniki konwersji płatnych klientów. Jest to najlepsze narzędzie do czatu na żywo i jest polecane dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem obsługi klienta.
Samoobsługa zwiększa produktywność, redukuje liczbę zgłoszeń i koszty operacyjne, oraz zwiększa satysfakcję klientów. Firma może skonfigurować portal samoobsługi, który umożliwia klientom dostęp do bazy wiedzy, forów społecznościowych, zgłoszeń i posiada przycisk opinii. LiveAgent oferuje w pełni funkcjonalny portal samoobsługi dla Twojej firmy.
Oprogramowanie inbound call center
LiveAgent oferuje łatwą integrację z partnerami VoIP oraz narzędzia niezbędne dla pracowników do odpowiadania na zapytania klientów i finalizacji sprzedaży. Można połączyć dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów, a także zezwolić na połączenia PC do PC dla ułatwienia kontaktu z klientami.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach