Szukasz alternatywy dla Hesk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Hesk na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przejdź na LiveAgent już dziś i przekonaj się, dlaczego to świetna alternatywa dla Hesk. LiveAgent to oprogramowanie systemu zgłoszeń obsługujące wiele kanałów komunikacji takich jak e-mailowy system zgłoszeńczat na żywocall centermedia społecznościoweportal klienta.

Obsługuje liczne funkcje i integracje innych oprogramowań, aby pomóc Ci tworzyć płynne przepływy pracy. Przeczytaj więcej o LiveAgent lub rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Hesk kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHesk
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak❌Nie
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak❌Nie
API✅Tak❌Nie
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie
Mockup-Chat button gallery

Umieść szybki widżet czatu w czasie rzeczywistym na swojej witrynie

Odpowiadaj na zapytania klientów szybciej dzięki naszemu czatowi na żywo. Po prostu stwórz niestandardowy widżet lub wybierz jeden z naszej galerii widżetów czatu i umieść go na swojej stronie. Twoi klienci muszą tylko kliknąć przycisk, aby zacząć rozmowę z Twoimi agentami obsługi klienta. Nasz czat na żywo został uznany za jeden z najszybszych czatów na rynku.

Obsługuje wiele przydatnych funkcji, takich jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym czy proaktywne zaproszenia do czatu, aby zwiększyć zaangażowanie klientów. Wypróbuj go i przekonaj się, jak może poprawić Twoją obsługę klienta.

Poznaj nasze oprogramowanie do czatu w czasie rzeczywistym

Łatwe zarządzanie zgłoszeniami

LiveAgent organizuje zgłoszenia i automatycznie przypisuje je agentom dzięki regułom automatyzacji, które możesz ustawić. To ważne, ponieważ LiveAgent obsługuje wszystkie ważne kanały komunikacji używane przez Twoich klientów i może zamienić wszystkie wiadomości, połączenia, komentarze czy oznaczenia w zgłoszenia.

Korzystaj z systemu zgłoszeń, który obsługuje wszystkie ważne kanały – e-maile, czat na żywo, połączenia, połączenia na Viberze i media społecznościowe – Facebooka, Twittera, WhatsAppaInstagrama. Używaj najwyżej ocenianego oprogramowania help desk jako alternatywy dla Hesk, Jiry lub nawet ZenDesk. Wypróbuj go już dziś i zobacz, jak kompleksowe rozwiązanie oferuje.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Wielokanałowa komunikacja w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization

Baza wiedzy z konfigurowalnym brandingiem

Stwórz własny, przydatny portal do samoobsługi, pełen istotnych notatek, informacyjnych artykułów oraz instruktaży pozwalających rozwiązywać problemy lub nauczyć się czegoś nowego. Nasze funkcje portalu klienta pozwalają Ci wykorzystać konfigurowalny branding, aby dopasować portal do stylu Twojej firmy.

Baza wiedzy zawiera też fora, dzięki którym Twoi klienci mogą pomagać innym ludziom zmagającym się z tymi samymi problemami lub po prostu rozmawiać o różnych funkcjach. Możesz też wykorzystać oprogramowanie, aby zebrać opinie klientów i dowiedzieć się, jak możesz ulepszyć swój biznes. 

Zapewnij doskonałą obsługę klienta dzięki naszej bazie wiedzy

Obsługa klienta, na którą możesz liczyć

Rozwiązujemy problemy poprzez e-mail, czat na żywo, połączenia czy portal klienta 24/7, żeby nasi klienci mogli skupić się na tym, co ważne – na pomaganiu swoim klientom. Możesz skontaktować się z nami, kiedy tylko czegoś potrzebujesz, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby Ci pomóc lub udzielić Ci informacji.

Zapoznaj się z naszymi osiągnięciami lub recenzjami poniżej i przekonaj się, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent z innych rozwiązań. Dołącz już dziś i zasil szeregi naszych zadowolonych klientów.

Mockup-Chat invitation gallery

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam strong>zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czas na zmianę oprogramowania help desk

Wypróbuj nasze oprogramowanie i rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś – bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej. Upewnij się, żeby obejrzeć naszą wideo prezentację i zobaczyć, co jeszcze potrafi LiveAgent lub przeczytaj więcej o LiveAgent na naszej stronie internetowej. 

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami help desk

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Hesk
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!

LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi świetną alternatywę dla Zendesk. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Alternatywa dla Zendesk

LiveAgent: lepsza alternatywa dla Zendesk! Wypróbuj darmową wersję próbną i odkryj bogate funkcje w przystępnej cenie.

LiveAgent to idealna alternatywa dla Rocket.Chat. Oferuje wielokanałową obsługę pomocy technicznej dla różnych firm na całym świecie.

Szukasz alternatywy dla Rocket.Chat?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Rocket.Chat, offering features like 24/7 customer support, no installation fees, and no credit card needed for a free 14-day trial. Enjoy seamless integration with emails, live chat, call centers, and social media platforms like Facebook, Twitter, and Instagram. Upgrade your customer service experience with LiveAgent's comprehensive ticketing system and self-service portal. Start your free trial today and see the advantages firsthand!

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x