Chęć posiadania domu lub innego rodzaju nieruchomości jest z natury ludzka. Większość ludności kupiła lub kupi nową nieruchomość od certyfikowanej agencji nieruchomości lub agenta.
To oznacza ogromną liczbę wartościowych perspektyw. Ale czasy, kiedy wystarczyło mieć atrakcyjny pokaz nieruchomości na oknie Twojej agencji, dawno już minęły. Oczywiście nadal jest to konieczne, ale znaczna część kupujących przenosi swoją uwagę do internetu.
Kupowanie produktów online może być trudne. Głównym powodem jest to, że nie możesz obejrzeć produktów w świecie rzeczywistym przed podjęciem decyzji.
Zakup nieruchomości w ten sposób jest jeszcze bardziej stresujący. Chcesz mieć możliwość wchodzenia w interakcje, sprawdzania każdego pokoju, czytania umowy i generalnie natychmiastowej odpowiedzi na pytania i wątpliwości pośrednika.
Telefon to dobry sposób na zrobienie tego, ale czat na żywo jest wygodniejszą i wydajniejszą opcją komunikacji online.
Chcesz położyć pierwszą cegiełkę sukcesu w obsłudze klienta?
Zabierzmy się do pracy.
Rozpocznij prawidłowo wsparcie online i zapewnij pozytywne wrażenia klientom online szukającym nowego domu.
Tak zwane zakupy okienne były dla potencjalnego nabywcy okazją do sprawdzenia nieruchomości na witrynach agencji nieruchomości.
Szansa na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta została również przeprojektowana online. Zaobserwowano, że aby zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta, czas na to wynosi od 5 do 10 minut.
Czasowe i strategicznie rozmieszczone proaktywne zaproszenia do czatu na stronach, które rutynowo generują duży ruch, na przykład strony z cenami lub produktami.
Chociaż czat na żywo jest przede wszystkim aktywnym narzędziem do czatowania w czasie rzeczywistym, oferuje funkcję komunikacji poza godzinami pracy, czyli formularze kontaktowe. Podobnie jak w przypadku innych funkcji, formularze kontaktowe są w pełni konfigurowalne.
Z różnych powodów czasami nie jest możliwe zaplanowanie oglądania nieruchomości. Jednak dzięki dodatkowej funkcji czatu wideo agenci nieruchomości mogą oferować wirtualne wycieczki swoim potencjalnym nabywcom. Czat wideo LiveAgent jest oparty na przeglądarce, a ponieważ jest częścią planu Twojego konta, nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji innej firmy, aby go uruchomić. Utwórz lub wybierz przycisk czatu wideo z naszej galerii i umieść go na stronie internetowej, aby cieszyć się rozmową twarzą w twarz w czasie rzeczywistym.
Czat na żywo może być częścią zysku pośrednika w obrocie nieruchomościami, ponieważ łatwo jest monitorować konwersję, a tym samym dokładnie wynagradzać agenta w postaci prowizji.
Jest to bardziej opłacalna metoda świadczenia pomocy online potencjalnym właścicielom domów, potencjalnym klientom i stałym klientom niż pomoc telefoniczna lub e-mailowa. Istotna różnica polega na tym, że zarządzanie rozmowami na czacie na żywo nie jest konieczne w przypadku dużej liczby.
Pojedynczy agent może obsługiwać wiele czatów jednocześnie. Szybkie i aktualne odpowiedzi to nieoceniona oszczędność czasu. Dołączenie ważnych dokumentów daje klientom wyobrażenie o tym, jakie wymagania prawne i finansowe są wymagane do zakupu nieruchomości.
Udana interakcja na czacie na żywo nie istniałaby bez wykwalifikowanego i kompetentnego personelu. Jest niezbędnym elementem pozytywnego doświadczenia klienta, a ostatecznie konwersji.
Komunikacja online różni się od zwykłej bezpośredniej interakcji pośredników w obrocie nieruchomościami w przeszłości. Jeśli chcesz zapewnić wysoce spersonalizowaną usługę czatu na żywo z ludźmi, agenci nieruchomości muszą przestrzegać określonych wytycznych.
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami pełnią rolę konsultantów, którzy prowadzą inwestorów przez proces poszukiwania nieruchomości, więc praktyczne szkolenie i etykieta mają kluczowe znaczenie.
W rezultacie będziesz mógł podjąć decyzję wykonawczą dotyczącą tego, który z Twoich agentów powinien obsługiwać Twoją usługę czatu. Rzecz w tym, że nie każdy jest do tego stworzony, a niektórzy mogą być bardziej podatne na błędy niż inne.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Czat na żywo i jego funkcje są częścią naszego oprogramowania pomocy technicznej omnichannel.
Natywna integracja wykonana dobrze. Po prostu skopiuj i wklej krótki kod HTML na swoim koncie LiveAgent , a przycisk czatu pojawi się w witrynie Twojej lub Twojego klienta, przygotowany na każdą przychodzącą prośbę o czat. Dodatkową korzyścią jest integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją.
Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj PolitykĘ prywatności zabezpieczeń LiveAgent .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej bazy wiedzy , aby uzyskać dodatkowe informacje.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.<br>
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
LiveAgent to narzędzie help desk i self-service oferujące kompleksową obsługę klienta, w tym czat na żywo, centrum telefoniczne i obsługę mediów społecznościowych. Narzędzie posiada ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oraz niemal nieograniczone opcje dostosowania. LiveAgent był najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020, a ponad 21 tysięcy biznesów wybrało to narzędzie. Oferuje on elastyczne i bogate w funkcje narzędzie self-service w rozsądnej cenie, bez długoterminowych umów i ukrytych opłat.
Oprogramowanie inbound call center
LiveAgent oferuje łatwą integrację z partnerami VoIP oraz narzędzia niezbędne dla pracowników do odpowiadania na zapytania klientów i finalizacji sprzedaży. Można połączyć dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów, a także zezwolić na połączenia PC do PC dla ułatwienia kontaktu z klientami.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach