Czat na żywo dla branży nieruchomości

Zaskocz swoich klientów i zwiększ ich satysfakcję.
  • ✓ Brak opłat konfiguracyjnych   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Analuj w dowolnym momencie
Animacja Nagłówka
Oprogramowanie do obsługi klienta

Chęć posiadania domu lub innego rodzaju nieruchomości jest z natury ludzka. Większość ludności kupiła lub kupi nową nieruchomość od certyfikowanej agencji nieruchomości lub agenta.

To oznacza ogromną liczbę wartościowych perspektyw. Ale czasy, kiedy wystarczyło mieć atrakcyjny pokaz nieruchomości na oknie Twojej agencji, dawno już minęły. Oczywiście nadal jest to konieczne, ale znaczna część kupujących przenosi swoją uwagę do internetu.

Kupowanie produktów online może być trudne. Głównym powodem jest to, że nie możesz obejrzeć produktów w świecie rzeczywistym przed podjęciem decyzji.

Zakup nieruchomości w ten sposób jest jeszcze bardziej stresujący. Chcesz mieć możliwość wchodzenia w interakcje, sprawdzania każdego pokoju, czytania umowy i generalnie natychmiastowej odpowiedzi na pytania i wątpliwości pośrednika.

Telefon to dobry sposób na zrobienie tego, ale czat na żywo jest wygodniejszą i wydajniejszą opcją komunikacji online.

Chcesz położyć pierwszą cegiełkę sukcesu w obsłudze klienta?

Zabierzmy się do pracy.

W jaki sposób czat na żywo może wspierać branżę nieruchomości?

Rozpocznij prawidłowo wsparcie online i zapewnij pozytywne wrażenia klientom online szukającym nowego domu.

Tak zwane zakupy okienne były dla potencjalnego nabywcy okazją do sprawdzenia nieruchomości na witrynach agencji nieruchomości.

Szansa na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta została również przeprojektowana online. Zaobserwowano, że aby zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta, czas na to wynosi od 5 do 10 minut.

Jakie są zalety czatu na żywo dla pięciu głównych kategorii z obrębu branży nieruchomości?  

  • Osiedla mieszkaniowe
  • Nieruchomości komercyjne
  • Nieruchomości przemysłowe
  • Działki
  • Specjalne zastosowanie

Czasowe i strategicznie rozmieszczone proaktywne zaproszenia do czatu na stronach, które rutynowo generują duży ruch, na przykład strony z cenami lub produktami.

Chociaż czat na żywo jest przede wszystkim aktywnym narzędziem do czatowania w czasie rzeczywistym, oferuje funkcję komunikacji poza godzinami pracy, czyli formularze kontaktowe. Podobnie jak w przypadku innych funkcji, formularze kontaktowe są w pełni konfigurowalne.  

Przykład formularza kontaktowego

Z różnych powodów czasami nie jest możliwe zaplanowanie oglądania nieruchomości. Jednak dzięki dodatkowej funkcji czatu wideo agenci nieruchomości mogą oferować wirtualne wycieczki swoim potencjalnym nabywcom. Czat wideo LiveAgent jest oparty na przeglądarce, a ponieważ jest częścią planu Twojego konta, nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji innej firmy, aby go uruchomić. Utwórz lub wybierz przycisk czatu wideo z naszej galerii i umieść go na stronie internetowej, aby cieszyć się rozmową twarzą w twarz w czasie rzeczywistym.  

Oparta na przeglądarce czatu wideo w czasie rzeczywistym
Przykład czatu wideo (kliknij, aby powiększyć)

Czat na żywo może być częścią zysku pośrednika w obrocie nieruchomościami, ponieważ łatwo jest monitorować konwersję, a tym samym dokładnie wynagradzać agenta w postaci prowizji.  

Omówienie witryny monitorowania czatu
Przykład przeglądu czatu (kliknij, aby powiększyć)

Jak czat na żywo wypada w porównaniu z pomocą techniczną przez telefon i e-mail?

Jest to bardziej opłacalna metoda świadczenia pomocy online potencjalnym właścicielom domów, potencjalnym klientom i stałym klientom niż pomoc telefoniczna lub e-mailowa. Istotna różnica polega na tym, że zarządzanie rozmowami na czacie na żywo nie jest konieczne w przypadku dużej liczby.

Pojedynczy agent może obsługiwać wiele czatów jednocześnie. Szybkie i aktualne odpowiedzi to nieoceniona oszczędność czasu. Dołączenie ważnych dokumentów daje klientom wyobrażenie o tym, jakie wymagania prawne i finansowe są wymagane do zakupu nieruchomości.

Jak przeszkolić agentów nieruchomości do komunikacji na czacie na żywo?

Udana interakcja na czacie na żywo nie istniałaby bez wykwalifikowanego i kompetentnego personelu. Jest niezbędnym elementem pozytywnego doświadczenia klienta, a ostatecznie konwersji.

Komunikacja online różni się od zwykłej bezpośredniej interakcji pośredników w obrocie nieruchomościami w przeszłości. Jeśli chcesz zapewnić wysoce spersonalizowaną usługę czatu na żywo z ludźmi, agenci nieruchomości muszą przestrzegać określonych wytycznych.

Pośrednicy w obrocie nieruchomościami pełnią rolę konsultantów, którzy prowadzą inwestorów przez proces poszukiwania nieruchomości, więc praktyczne szkolenie i etykieta mają kluczowe znaczenie.

W rezultacie będziesz mógł podjąć decyzję wykonawczą dotyczącą tego, który z Twoich agentów powinien obsługiwać Twoją usługę czatu. Rzecz w tym, że nie każdy jest do tego stworzony, a niektórzy mogą być bardziej podatne na błędy niż inne.

Przykład zadania agenta czatu (kliknij, aby powiększyć)

Co może zapewnić czat na żywo, aby poprawić obsługę klienta?

  • Wsparcie omnichannel
  • Poprawiony średni czas oczekiwania
  • Zmniejszona liczba e-maili
  • Wyższy współczynnik konwersji
  • Zmniejszony współczynnik odrzuceń
  • Wygodna komunikacja
  • Zwiększone zaangażowanie
  • Wyższy wynik satysfakcji klienta

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Główne funkcje czatu na żywo

Czat na żywo i jego funkcje są częścią naszego oprogramowania pomocy technicznej omnichannel.

  • Uniwersalna skrzynka odbiorcza : Każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej . Każdy agent czatu z dostępem może wyszukiwać i wywoływać profil dowolnego klienta lub historię poprzednich interakcji.
Przykład uniwersalnej skrzynki odbiorczej (kliknij, aby powiększyć)
  • Proaktywne zaproszenia do czatu : zatrzymaj czas bezczynności i zaczekaj, aż potencjalni klienci rozpoczną rozmowę na czacie. Czat na żywo skraca czas oczekiwania i aktywnie oferuje pomocną dłoń w postaci proaktywnego zaproszenia do czatu .
Galeria zaproszeń do czatu
Przykładowa galeria zaproszeń na czat (kliknij, aby powiększyć)
  • Omówienie czatu : czy chciałbyś dowiedzieć się więcej o odwiedzających Twoją witrynę i być wcześniej przygotowanym do czatu ? Nie szukaj dalej. Omówienie czatu przedstawia ogólny obraz liczby gości oczekujących w kolejce, adresy URL, lokalizację lub inne przydatne informacje.
Omówienie witryny monitorowania czatu
Przykład przeglądu czatu (kliknij, aby powiększyć)
  • Dystrybucja czatów : przenoszenie czatów do dostępnych agentów lub automatyczne przekierowywanie czatów możesz dokonać wybierając jedną z trzech predefiniowanych opcje trasy – losowe przypisanie, dzwonienie do wszystkich, maksymalne wykorzystanie.
Dystrybucja czatu
Przykład dystrybucji czatu (kliknij, aby powiększyć)
  • Formularze kontaktowe : umożliwiają klientom wysyłanie wiadomości przez formularz kontaktowy poza godzinami pracy lub gdy określony agent jest offline.
Formularz-kontaktowy-LiveAgent
Przykład formularza kontaktowego (kliknij, aby powiększyć)
  • Ankieta po czacie : umożliwia uzyskanie opinii i sugestii od klientów oraz umożliwia stworzenie rankingu wydajności agentów lub ogólny poziom zadowolenia z sesji czatu.
Ranking agentów
Example for agent ranking (click to enlarge)

Integracja z czatem na żywo

Natywna integracja wykonana dobrze. Po prostu skopiuj i wklej krótki kod HTML na swoim koncie LiveAgent , a przycisk czatu pojawi się w witrynie Twojej lub Twojego klienta, przygotowany na każdą przychodzącą prośbę o czat. Dodatkową korzyścią jest integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją.

Jakie są funkcje bezpieczeństwa czatu na żywo?

Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń .

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj PolitykĘ prywatności zabezpieczeń LiveAgent .

Baza wiedzy

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej bazy wiedzy , aby uzyskać dodatkowe informacje.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?<br>

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.<br>

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

LiveAgent to narzędzie help desk i self-service oferujące kompleksową obsługę klienta, w tym czat na żywo, centrum telefoniczne i obsługę mediów społecznościowych. Narzędzie posiada ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oraz niemal nieograniczone opcje dostosowania. LiveAgent był najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020, a ponad 21 tysięcy biznesów wybrało to narzędzie. Oferuje on elastyczne i bogate w funkcje narzędzie self-service w rozsądnej cenie, bez długoterminowych umów i ukrytych opłat.

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

LiveAgent oferuje łatwą integrację z partnerami VoIP oraz narzędzia niezbędne dla pracowników do odpowiadania na zapytania klientów i finalizacji sprzedaży. Można połączyć dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów, a także zezwolić na połączenia PC do PC dla ułatwienia kontaktu z klientami.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo