Z łatwością kontaktuj się z klientami we wszystkich kanałach. LiveAgent, wielokanałowe rozwiązanie contact center w chmurze pozwoli Ci zapewnić niezawodną i spersonalizowaną obsługę klienta.
Nasz system telefoniczny VoIP (Voice over Internet Protocol) jest pełen zaawansowanych funkcji, takich jak IVR, prośby o oddzwonienie, ACD, inteligentne przekierowywanie połączeń, przekazywanie połączeń, nieograniczone nagrywanie rozmów i wysokiej jakości rozmowy wideo – a to jedynie kilka możliwości, jakie oferuje LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Oprogramowanie call center LiveAgent działa bezpośrednio w każdym kanale komunikacji, w którym kontaktujesz się z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Internetowe call center LiveAgent to opłacalne rozwiązanie zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. W LiveAgent nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie, ani dodatkowych kosztów. Stale dodajemy nowe możliwości i ulepszamy nasz system, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – i to bezpłatnie!
Oprogramowanie call center LiveAgent jest niezawodne i skalowalne, stanowiąc idealne rozwiązanie zarówno dla małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Oferujemy wielojęzyczne wsparcie przez 24/7, 365 dni w roku, poprzez wiele kanałów komunikacji.
Skonfiguruj swoje wirtualne call center i zacznij zapewniać profesjonalne wsparcie głosowe w ciągu zaledwie kilku minut. Wybierz swojego dostawcę VoIP z listy naszych partnerów, skonfiguruj nieograniczoną liczbę urządzeń swoich agentów i zacznij odbierać połączenia bezpośrednio w przeglądarce!
Konfiguracja Twojego call center nie musi być koszmarem.
Z LiveAgent rozpoczniesz ją w kilka kliknięć.
Upewnij się, że Twoje call center jest prawidłowo wykorzystywane i zapewnia najlepszą możliwą obsługę klienta. Monitoruj statystyki połączeń, poziom wykorzystania, dostępność i oceny agentów poprzez ujednolicony panel raportowania.
Zidentyfikuj luki w produktywności, przeglądając wszystkie wskaźniki call center i popraw wydajność swoich usług na podstawie danych, które zbierzesz.
LiveAgent oferuje własny, wbudowany CRM, ale bezproblemowo integruje się także z innymi głównymi narzędziami CRM. Zapisuj, edytuj i przeglądaj dane każdego klienta w czasie rzeczywistym, aby zapewnić jak najlepszą obsługę.
LiveAgent integruje się z wieloma programami do zarządzania relacjami z klientami, w tym SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera i Highrise. Nie widzisz na liście rozwiązania CRM, z którego korzystasz? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością dodamy je do listy.
Niezależnie od tego, czy korzystasz z naszego wbudowanego CRM dla call center, czy z własnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami, możesz przeglądać, dodawać i modyfikować istniejące transakcje z lejka sprzedaży bezpośrednio w panelu LiveAgent.
Wielokanałowe narzędzie call center od LiveAgent jest wyposażone w zaawansowane funkcje automatyzacji, które pomagają zwiększyć produktywność agenta. Możesz zautomatyzować żmudne i powtarzalne zadania oraz ich dystrybucję (w tym połączenia za pomocą ACD), a także zapewnić agentom możliwość skupienia się na ważniejszych zadaniach, które zwiększają satysfakcję i lojalność klientów, ale i możliwości sprzedaży.
Oprogramowanie call center LiveAgent jest zgodne z RODO, szyfrowane przy użyciu protokołu HTTPS i pomyślnie przeszło audyt weryfikacyjny Google OAuth API.
Nasze rozwiązanie contact center jest oparte na chmurze i działa w bezpiecznym połączeniu przy użyciu protokołu HTTPS. Cała komunikacja między przeglądarką a centrum kontaktowym w chmurze – w tym czaty na żywo, połączenia z call center i komunikacja e-mail – jest szyfrowana.
Serwery LiveAgent są hostowane na poziomie Tier III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001. Nasze centra danych znajdują się na bezpiecznym terenie z wielopoziomowymi strefami bezpieczeństwa, całodobową ochroną, monitoringiem wideo CCTV, identyfikacją wieloczynnikową i nie tylko.
Nasza sieć jest chroniona przez odporne zapory sieciowe, a także najlepszą w swojej klasie technologię routerów, bezpieczny transport HTTPS w sieciach publicznych oraz technologie wykrywania i zapobiegania włamaniom (IDS/IPS), które monitorują i blokują złośliwy ruch i ataki sieciowe.
LiveAgent to oprogramowanie call center w pełni zgodne z RODO, które spełnia wszystkie jego wytyczne. Nasze narzędzie pomyślnie przeszło również audyt weryfikacji Google OAuth API w styczniu 2020 r.
Zapewniamy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań help desk.
Oprogramowanie contact center LiveAgent jest łatwe w użyciu, ale jednocześnie pełne profesjonalnych funkcji. Oferujemy intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta w postaci scentralizowanej, uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Każda interakcja z klientem jest dobrze zorganizowana w systemie omnichannel i można ją łatwo zlokalizować za pomocą tagów, specjalnych filtrów lub pasku wyszukiwania.
Zapewniając agentom contact center całościowy przegląd każdego zgłoszenia i ścieżki rozwiązywania problemów każdego klienta, agenci mogą zapewnić Twoim klientom płynną, spersonalizowaną obsługę we wszystkich kanałach obsługi.
Oprogramowanie obsługi klienta LiveAgent jest elastyczne i skalowalne, w pełni konfigurowalne i niezwykle łatwe w zarządzaniu. Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa w branży e-commerce, medycznej, edukacyjnej, motoryzacyjnej czy SaaS, zaawansowana technologia naszego contact center, z funkcjami takimi jak IVR i ACD, może usprawnić proces wsparcia, kierując dzwoniących klientów do odpowiednich działów lub agentów.
Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych z naszym oprogramowaniem contact center, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Narzędzie LiveAgent integruje się z Instagramem, Twitterem, Facebookiem, Facebook Messengerem i Viberem.
Oprogramowanie help desk LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo. Zamień odwiedzających Twoją witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Nawiązuj kontakt, oferuj spersonalizowaną i opartą na wiedzy pomoc oraz ciesz się zwiększoną satysfakcją klientów, jednocześnie generując większą sprzedaż.
Zbierz wszystkie zapytania klientów w scentralizowanym, wielokanałowym panelu agenta dzięki naszemu systemowi ticketowemu.
Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Kompleksowo analizuj drogę rozwiązywania problemów każdego klienta, w różnych kanałach obsługi, dzięki naszemu hybrydowemu systemowi ticketowemu.
Stwórz i dopasuj swoją własną bazę wiedzy za pomocą naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia wspierające samodzielne rozwiązywanie problemów, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społecznościowe.
Narzędzie obsługi klienta LiveAgent zostało stworzone z myślą o elastyczności, skalowalności i współpracy zespołowej. Nasze contact center jest w pełni konfigurowalne, ponieważ wiemy, że każda firma (niezależnie od jej wielkości lub branży) ma różne potrzeby.
Nasze oprogramowanie można skalować pod kątem operacji dowolnej wielkości i w dowolnym celu, niezależnie od tego, czy Twoje contact center specjalizuje się w obsłudze klientów przychodzących, sprzedaży wychodzącej, czy w obu. Nasi profesjonalni konsultanci i zespół techniczny z przyjemnością pomogą w stworzeniu najbardziej wydajnego i efektywnego oprogramowania, dopasowanego do Twoich potrzeb.
Niezależnie od tego, czy działasz w branży medycznej, SaaS, motoryzacyjnej, lub czy zarządzasz zespołami wewnętrznymi lub zdalnymi, LiveAgent można w pełni dostosować do Twoich wymagań.
LiveAgent łączy doskonały live chat, obsługę zgłoszeń i automatyzację , które pozwalają na wyjątkową obsługę naszych klientów.
Nasze wielokanałowe narzędzie call center zdobyło ponad 20 nagród tylko w samym 2020 roku dzięki możliwościom omnichannel, świetnemu, natywnemu systemowi CRM, i zaawansowanym integracjom CRM. Dowiedz się, jak LiveAgent tworzy płynne przejścia pomiędzy kanałami obsługi klienta.
Oprogramowanie contact center LiveAgent jest zgodne z RODO, zweryfikowane przez Google OAuth, z szyfrowaniem HTTPS i przechowuje dane klientów w obiektach Tier III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001.
Oprogramowanie call center LiveAgent jest oferowane w modelu cenowym freemium. Oferujemy bezpłatne oprogramowanie call center, ale także zaawansowaną płatną wersję oferowaną w przystępnej cenie.
Narzędzie call center LiveAgent jest całkowicie oparte na chmurze. Każdego dnia z łatwością korzystaj z zaawansowanych funkcji contact center.
Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą przez preferowane przez nich kanały obsługi. Niezależnie od tego, czy jest to czat na żywo, e-mail, wiadomość głosowa czy poprzez wideo, media społecznościowe czy czat internetowy, LiveAgent jest gotowy, aby zapewnić płynną obsługę wielokanałową, której oczekują Twoi klienci.
Dostarczaj wysoce spersonalizowaną i profesjonalną obsługę dzięki naszemu rozwiązaniu dla contact center i ciesz się długotrwałymi relacjami z klientami, wyższym poziomem ich satysfakcji i lojalności oraz większymi możliwościami sprzedaży.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Wypróbuj wielokrotnie nagradzane oprogramowanie call center LiveAgent. Przetestuj zaawansowane integracje CRM i zobacz, jak możesz zapewnić skuteczną obsługę klientów we wszystkich kanałach obsługi. Poproś o demo lub skorzystaj z bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej, aby odkryć wszystkie możliwości call center LiveAgent.
Oprogramowanie call center LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
Oprogramowanie call center pomaga firmom zarządzać przychodzącymi połączeniami telefonicznymi od klientów. Narzędzie call center może mieć wiele funkcji, takich jak centralizacja połączeń telefonicznych z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych, przekierowywanie połączeń, a nawet nagrywanie rozmów. System call center powinien również pomagać agentom, zapewniając dostęp do ważnych informacji o klientach, takich jak historia zamówień, dane kontaktowe i poprzednie zgłoszenia.
Narzędzie call center centralizuje i przekierowuje połączenia z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych do oprogramowania.
Jeśli klient dzwoni, narzędzie skanuje bazę danych klientów, aby sprawdzić, czy posiada jakieś wcześniejsze informacje o dzwoniącym. Agent uzyskuje dostęp do tych szczegółów i przegląda je przed odebraniem połączenia, podczas, gdy połączenie jest w kolejce. Po odebraniu, rozmowy są nagrywane w celach szkoleniowych i kontroli jakości.
IVR to interaktywna technologia odpowiedzi głosowej. Umożliwia komputerom interakcję z ludźmi za pomocą poleceń głosowych lub dźwięków z klawiatury. IVR jest używany w środowisku call center do kierowania połączeń do odpowiednich agentów lub działów. Może być również używany do pobierania informacji o koncie lub przekazywania opinii.
Główną funkcją call center jest umożliwienie klientom telefonowania do firm z wszelkimi zgłoszeniami dotyczącymi produktów, reguł, zwrotów, funkcjonalności, rozwiązywania problemów lub opinii.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.