Nieograniczone minuty. Nieograniczone wsparcie klientów. Jesteśmy tego typu oprogramowaniem dla call center.

Zbuduj wirtualne call center jako część swojego wielokanałowego rozwiązania help desk. Stosunek ceny do wartości nie ma sobie równych dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak nieograniczone nagrywanie rozmów, inteligentny routing i IVR.

Wszystkie połączenia są rejestrowane w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej w formie ticketu lub w ramach ticketu hybrydowego; przesyłaj strumień, aby uzyskać pełny przegląd wszystkich interakcji z klientami.

Jak najlepiej wykorzystać swój czas

Oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

Wszystko w jednym miejscu

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania call center

Dlaczego firmy obsługujące przychodzące połączenia telefoniczne od swoich klientów zaczęły używać LiveAgent jako głównego centrum telefonicznego? Oto najczęstsze przyczyny.

Obsługuj nieodebrane połączenia

Obsługuj nieodebrane połączenia

Pozwól klientom kontaktować się z Tobą telefonicznie, nawet jeśli nie ma nikogo, kto mógłby odebrać połączenie. Nagrania rozmów, oddzwonienia i kolejki oczekujących – mamy to wszystko.

przekierowywanie rozmów w swoim zespole

Przekierowywanie połączeń w Twoim zespole

Zdefiniuj reguły i przepływy pracy, aby zautomatyzować przekierowywanie i przekazywanie połączeń w Twojej firmie. Bogate funkcje IVR pozwolą Ci zaprojektować dowolny scenariusz.

Wiele urządzeń dla call center

Wiele liczb

Prowadzisz międzynarodową firmę i chcesz podzielić swoje numery telefonów według języka lub konkretnego biura? Możemy połączyć Cię z dowolnym dostawcą VoIP.

call center historia połączeń

Śledź historię połączeń

Nagrywaj i przechowuj każdą rozmowę telefoniczną w Twojej firmie. Zapewnij swojemu zespołowi dostęp do każdego połączenia, aby każdy mógł przejąć komunikację z klientem.

Problem: powolna obsługa klienta

Klienci oczekują spersonalizowanego podejścia w momencie rozpoczęcia rozmowy lub czatu na żywo z Twoją firmą. W rzeczywistości ponad 63% klientów oczekuje, że firmy udzielą szybkiej, konkretnej odpowiedzi, bez powtórzeń i jakichkolwiek błędów. Dlatego kluczem do utrzymania klientów jest spersonalizowana obsługa klienta, ponieważ ma ogromny wpływ na kondycję i rozwój Twojej firmy.

call center oprogramowanie1
call center oprogramowanie2

Rozwiązanie: wsparcie głosowe

Oferuj markowe lub zlokalizowane doświadczenie z określonymi wiadomościami powitalnymi dla różnych marek, działów i numerów telefonów. Twoi klienci będą mogli wybrać konkretny problem, którym chcą się zająć podczas rozmowy telefonicznej, co zaoszczędzi czas i zasoby po obu stronach. Z łatwością połącz klientów z każdym konkretnym działem dzięki interaktywnym odpowiedziom głosowym (IVR) i zapewnieniu światowej klasy obsługi klienta.

Na nowo odkryliśmy sposób, w jaki firmy rozmawiają ze swoimi klientami

Sprawdź, jak LiveAgent może pomóc w odpowiadaniu na telefony klientów i integracji funkcji call center w kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie help desk.

nagrywanie rozmow

Spójrz na call center LiveAgent

Call center oparte na chmurze to tylko część obszernego i złożonego rozwiązania

Odbieraj wszystkie telefony klientów i pozwól LiveAgent przekierować je do właściwej osoby lub działu w Twoim zespole.

LiveAgent zapewnia bezproblemową integrację z dowolnym dostawcą VoIP.

Zaprojektuj nawet najbardziej skomplikowane i spersonalizowane drzewa IVR dla klienta i zautomatyzuj obsługę głosową.

Twoi agenci mogą odbierać połączenia przez przeglądarkę, dowolne telefony sprzętowe, telefony programowe lub za pomocą aplikacji mobilnych.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Nie będziesz musiał! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center. Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Trzy proste kroki, aby rozpocząć korzystanie z naszego oprogramowania call center

Konfiguracja Twojego call center nie musi być koszmarem. Z LiveAgent możesz rozpocząć ją w ciągu kilku minut i kilku prostych kliknięć.

Oprogramowanie Call Center

Oprogramowanie Call Center

Oprogramowanie Call Center

Kompleksowe oprogramowanie call center

call center oprogramowanie osadzone w chmurze

Oprogramowanie call center w chmurze

LiveAgent daje nieskończone możliwości zapewnienia bezproblemowej obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i wbudowanego call center.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Podłącz swojego ulubionego dostawcę VoIP

Wybierz jedną z gotowych integracji lub pozwól naszym specjalistom bezpłatnie połączyć LiveAgent z Twoim ulubionym dostawcą SIP.

call center odbieranie połączeń z twojej witryny

Odbieraj połączenia ze swojej strony internetowej

Umieść przycisk „Zadzwoń do nas” w dowolnym miejscu swojej witryny i od razu zacznij odbierać połączenia. Zapewnij najlepszą obsługę klienta, jaką możesz.

call center przychodzące i wychodzące połączenia

Połączenia przychodzące i wychodzące

Odbieraj nieograniczone połączenia przychodzące od klientów i ciesz się nieograniczoną liczbą nagrań głosowych i połączeń wychodzących.

LiveAgent łączy się z ponad 99% dostawcami usług VoIP

call center oprogramowanie3

Nieograniczone nagrania rozmów

Bezpiecznie rejestruj i przechowuj wszystkie swoje rozmowy w celach prawnych i szkoleniowych. Nie ma znaczenia, w jakiej branży działa lub jakiej wielkości jest Twoja firma, nagrywanie rozmów okazało się jednym z najskuteczniejszych sposobów rozwiązywania problemów, zapewniania bezpieczeństwa, a w różnych przypadkach spełniania wymagań zgodności. Nielimitowane nagrywanie rozmów zapewnia to, że jesteś chroniony wysokiej jakości nagraniami rozmów zawsze wtedy, kiedy ich najbardziej potrzebujesz. Wszystkie Twoje nagrania są przechowywane jako zwykłe tickety i mają ten sam jednolity wygląd.

Inteligentne kolejkowanie połączeń

Call center LiveAgent automatycznie przekierowywuje wszystko na podstawie priorytetu lub losowego przydziału. Wybranie priorytetu spowoduje przypisanie połączenia o najwyższym priorytecie agentowi, który był nieaktywny najdłużej od ostatniego zakończonego połączenia. Losowe przypisanie spowoduje rozdzielenie połączeń do wszystkich dostępnych agentów, tworząc tym samym równe obciążenie pracą całego zespołu.

call center oprogramowanie4
call center oprogramowanie5

Zintegrowany czat wideo

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki zintegrowanemu narzędziu do rozmów wideo. Nie ma potrzeby wybierania i polegania na żadnym zewnętrznym rozwiązaniu (np. Skype lub Hangouts dla firm). W ten sposób możesz zapewnić jeszcze bardziej spersonalizowany sposób komunikacji z klientami. Nasze rozwiązanie jest całkowicie oparte na przeglądarce i jest częścią Twojego planu All-Inclusive bez żadnych dodatkowych opłat. Rozmowy wideo są przechowywane jako tickety w określonych działach.

Stała miesięczna opłata, bez dodatkowych opłat

Twoje oprogramowanie call center jest teraz bezpośrednio wbudowane w nasze wiodące oprogramowanie help desk. Nie ma żadnych dodatkowych opłat za minutę użytkowania. Wszystkie koszty są zawarte w prostej i przejrzystej wycenie. Żadnych umów długoterminowych, po prostu płać na bieżąco.

All-Inclusive

Numery VoIP, przekierowanie połączeń, nagrywanie i IVR.

39 /miesiąc

Co to jest oprogramowanie call center?

Oprogramowanie call center to platforma komunikacyjna, która pozwala firmom rozwiązywać problemy klientów przez telefon. Zespoły wsparcia mogą wysłuchać Twoich klientów, zrozumieć ich problemy i znaleźć rozwiązanie w ciągu kilku minut. Rozpocznij od wdrożenia centrum obsługi w chmurze, to kwestia kilku minut.

czym jest obsługa klienta w mediach społecznościowych
selekcja

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie call center

Wybór najlepszego systemu call center do działań wspierających wymaga dogłębnych badań. Oto kilka wskazówek. Po pierwsze, oprogramowanie call center nie powinno pobierać opłat za faktyczne korzystanie z call center. Twój rachunek powinien zawierać tylko faktycznie wykorzystane minuty. Po spełnieniu pierwszych kryteriów przyjrzyj się bliżej funkcjom. Kontrola IVR, nieograniczona kontrola nagrań, przekierowanie połączeń, sprawdzenie. Ostatnim krokiem jest przyjrzenie się samemu oprogramowaniu i sprawdzenie, czy pasuje do przepływu pracy w Twojej firmie.

Zaufały nam wiodące firmy

Firmy na całym świecie polegają na LiveAgent, jego funkcjach i integracjach. Dołącz do nich również.

porozumienie

FAQ

What is a call center software?

A call center software is a solution that helps businesses manage inbound phone calls from their customers. A call center software can have a multitude of features such as centralizing phone calls from landlines or websites, routing calls or even call recording. A call center software should also help call center agents access important information about their customers such as order history, contact information and previous tickets.

How does call center software work?

A call center software works by centralizing and routing calls from landlines or websites into your software. If a customer calls, the software scans its database of customers to see if it has any prior information about the caller. That information is then accessed by an agent and reviewed before picking up the call. Meanwhile, the call is queued. Once answered, the calls are recorded for training and quality purposes.

What is IVR in a call center environment?

IVR is an interactive voice response technology. IVR enables computers to interact with humans through the use of voice commands or tones from a keypad. IVR is used in a call center environment to route calls to appropriate agents or departments. IVR can also be used to retrieve account information or provide feedback.

What is the function of call Centre?

The main function of a call center is to enable customers to call businesses with any questions they might have regarding products, policies, returns, functionality, troubleshooting, or feedback.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.