Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kompleksowe narzędzie call center czeka na Ciebie!

Z łatwością kontaktuj się z klientami we wszystkich kanałach. LiveAgent, wielokanałowe rozwiązanie contact center w chmurze pozwoli Ci zapewnić niezawodną i spersonalizowaną obsługę klienta.

Nasz system telefoniczny VoIP (Voice over Internet Protocol) jest pełen zaawansowanych funkcji, takich jak IVR, prośby o oddzwonienie, ACD, inteligentne przekierowywanie połączeń, przekazywanie połączeń, nieograniczone nagrywanie rozmów i wysokiej jakości rozmowy wideo  – a to jedynie kilka możliwości, jakie oferuje LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Call center z nielimitowaną historią

Oprogramowanie call center LiveAgent działa bezpośrednio w każdym kanale komunikacji, w którym kontaktujesz się z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Narzędzie call center w chmurze

Nieocenione oszczędności

Internetowe call center LiveAgent to opłacalne rozwiązanie zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych połączeń przychodzących i wychodzących. W LiveAgent nie ma żadnych ukrytych opłat za użytkowanie, ani dodatkowych kosztów. Stale dodajemy nowe możliwości i ulepszamy nasz system, dzięki czemu Twoje wirtualne call center będzie zawsze wyposażone w najnowsze technologie – i to bezpłatnie!

Niezawodne, profesjonalne call center

Oprogramowanie call center LiveAgent jest niezawodne i skalowalne, stanowiąc idealne rozwiązanie zarówno dla małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Oferujemy wielojęzyczne wsparcie przez 24/7, 365 dni w roku, poprzez wiele kanałów komunikacji.

Proste, ale pełne funkcji call center

Skonfiguruj swoje wirtualne call center i zacznij zapewniać profesjonalne wsparcie głosowe w ciągu zaledwie kilku minut. Wybierz swojego dostawcę VoIP z listy naszych partnerów, skonfiguruj nieograniczoną liczbę urządzeń swoich agentów i zacznij odbierać połączenia bezpośrednio w przeglądarce!

Rozpocznij korzystanie z naszego narzędzia call center już dziś!

Konfiguracja Twojego call center nie musi być koszmarem.

Z LiveAgent rozpoczniesz ją w kilka kliknięć.

panel raportowania w LiveAgent

Kompleksowy podgląd Twojego contact center

Upewnij się, że Twoje call center jest prawidłowo wykorzystywane i zapewnia najlepszą możliwą obsługę klienta. Monitoruj statystyki połączeń, poziom wykorzystania, dostępność i oceny agentów poprzez ujednolicony panel raportowania.

Zidentyfikuj luki w produktywności, przeglądając wszystkie wskaźniki call center i popraw wydajność swoich usług na podstawie danych, które zbierzesz.

Używaj naszego CRM... lub zintegruj swoje własne narzędzie

LiveAgent oferuje własny, wbudowany CRM, ale bezproblemowo integruje się także z innymi głównymi narzędziami CRM. Zapisuj, edytuj i przeglądaj dane każdego klienta w czasie rzeczywistym, aby zapewnić jak najlepszą obsługę.

LiveAgent integruje się z wieloma programami do zarządzania relacjami z klientami, w tym SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera i Highrise. Nie widzisz na liście rozwiązania CRM, z którego korzystasz? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością dodamy je do listy.

Niezależnie od tego, czy korzystasz z naszego wbudowanego CRM dla call center, czy z własnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami, możesz przeglądać, dodawać i modyfikować istniejące transakcje z lejka sprzedaży bezpośrednio w panelu LiveAgent.

Pola kontaktowe
routing polaczen

Skuteczna automatyzacja zarządzania przepływem pracy

Wielokanałowe narzędzie call center od LiveAgent jest wyposażone w zaawansowane funkcje automatyzacji, które pomagają zwiększyć produktywność agenta. Możesz zautomatyzować żmudne i powtarzalne zadania oraz ich dystrybucję (w tym połączenia za pomocą ACD), a także zapewnić agentom możliwość skupienia się na ważniejszych zadaniach, które zwiększają satysfakcję i lojalność klientów, ale i możliwości sprzedaży.

Wysokie bezpieczeństwo danych

Oprogramowanie call center LiveAgent jest zgodne z RODO, szyfrowane przy użyciu protokołu HTTPS i pomyślnie przeszło audyt weryfikacyjny Google OAuth API.

Security policy

Bezpieczeństwo
produktu

Nasze rozwiązanie contact center jest oparte na chmurze i działa w bezpiecznym połączeniu przy użyciu protokołu HTTPS. Cała komunikacja między przeglądarką a centrum kontaktowym w chmurze – w tym czaty na żywo, połączenia z call center i komunikacja e-mail – jest szyfrowana.

wiele centrum danych

Bezpieczeństwo
centrum danych

Serwery LiveAgent są hostowane na poziomie Tier III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001. Nasze centra danych znajdują się na bezpiecznym terenie z wielopoziomowymi strefami bezpieczeństwa, całodobową ochroną, monitoringiem wideo CCTV, identyfikacją wieloczynnikową i nie tylko.

RODO

Bezpieczeństwo
sieci

Nasza sieć jest chroniona przez odporne zapory sieciowe, a także najlepszą w swojej klasie technologię routerów, bezpieczny transport HTTPS w sieciach publicznych oraz technologie wykrywania i zapobiegania włamaniom (IDS/IPS), które monitorują i blokują złośliwy ruch i ataki sieciowe.

RODO

GDPR i weryfikacja Google

LiveAgent to oprogramowanie call center w pełni zgodne z RODO, które spełnia wszystkie jego wytyczne. Nasze narzędzie pomyślnie przeszło również audyt weryfikacji Google OAuth API w styczniu 2020 r.

Funkcje narzędzia call center

Połączenia wewnętrzne
Oprogramowanie call center LiveAgent obsługuje nieograniczoną liczbę bezpłatnych połączeń dla wszystkich agentów centrum obsługi klienta. Pozwól swoim agentom call center pomagać sobie nawzajem w rozwiązywaniu zapytań klientów na bieżąco
Narzędzie dla wielokanałowej obsługi klienta
Nasze wielokanałowe oprogramowanie contact center zbiera wiadomości od klientów z wielu kanałów komunikacji, w tym z naszego oprogramowania call center, czy mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Viber oraz Twitter, czatu na żywo i portalu klienta, oraz e-maili.
Funkcje click-to-call i mail-to
Nasze internetowe call center może zadzwonić pod dowolny numer telefonu w Internecie. Po prostu kliknij na numer, na który chcesz zadzwonić, a LiveAgent zajmie się resztą. LiveAgent może również wykorzystywać protokoły przesyłania poczty.
Przekazywanie połączeń
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent oferuje nadzorowane przekazywanie połączeń. Zwiększenie liczby obsługiwanych transferów zwiększa także satysfakcję klientów, ponieważ gwarantuje połączenie dzwoniącego z innymi agentem call center przed zakończeniem rozmowy.
System call center
Oprogramowanie call center LiveAgent integruje się z ponad 99% operatorów VoIP. Nie widzisz swojego dostawcy VoIP na liście? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością dodamy go do naszej listy.
Funkcje oddzwonienia (call back)
Zwiększ satysfakcję klientów, zachęcając ich do zgłaszania potrzeby oddzwonienia, gdy Twoi agenci nie mogą odbierać połączeń.
Wiele obsługiwanych urządzeń i numerów telefonów
Połącz nieograniczoną liczbę urządzeń i numerów telefonów za pomocą naszego rozwiązania call center. LiveAgent jest kompatybilny zarówno ze sprzętem, jak i wirtualnymi urządzeniami telefonicznymi, takimi jak telefony programowe.
Wielokanałowy pulpit agenta
Centrum LiveAgent oferuje kontekstowy, wielokanałowy pulpit agenta. Zapewnij swoim agentom contact center płynne przechodzenie między odbieraniem połączeń i znalezieniem ważnych danych klientów. LiveAgent ułatwia wyszukiwanie wszystkich informacji o pełnej drodze klienta do rozwiązywania problemów.
Integracje z wbudowanym i zewnętrznym CRM
Upewnij się, że Twoi agenci zapewniają kompetentną i spersonalizowaną obsługę przez cały czas, integrując Twój ulubiony CRM z naszym internetowym call center. Jeśli nie masz preferowanego oprogramowania CRM, możesz skorzystać z naszego natywnego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, które jest dostępne bezpośrednio w panelu informacji i szczegółów zgłoszenia.
Integracja telefonii i komputera (CTI)
Zintegruj swoje komputery stacjonarne, laptopy i telefony sprzętowe z oprogramowaniem centrum obsługi telefonicznej LiveAgent. Z łatwością odbieraj i wykonuj połączenia, zapewniając swoim klientom doskonałą obsługę klienta.
Notyfikacje push w aplikacji
Włącz notyfikacje push na pulpicie, a oprogramowanie centrum kontaktowego wyśle Ci powiadomienie push za każdym razem, gdy pojawi się czat, połączenie lub zgłoszenie.
Zapisy połączeń
Przejrzyj zapisy połączeń, aby znaleźć dane o połączeniach wykonanych, otrzymanych, odebranych lub nieodebranych przez agentów centrum obsługi w określonym czasie. Analiza zapisów w narzędziu centrum obsługi telefonicznej może pomóc w poprawie jakości usług, pomagając zidentyfikować luki w wydajności między różnymi działami i grupami agentów.
Interaktywne menu głosowe (IVR)
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent może obsługiwać złożone drzewa IVR. Nagrywaj własne wiadomości IVR lub przesyłaj wcześniej nagrane pliki i umieszczaj je w systemie odpowiedzi głosowej LiveAgent, aby kierować rozmówców do odpowiednich działów lub agentów.
Automatyczny dystrybutor połączeń (ACD)
Nasza aplikacja call center automatycznie kieruje i rozdziela połączenia zgodnie z priorytetem agentów, lub stosuje losowy przydział. Wybierz, które ustawienie najbardziej Ci odpowiada, a także skonfiguruj opcje niestandardowe, takie jak przerwy między połączeniami.
Nagrywanie połączeń
Oprogramowanie contact center LiveAgent ma nieograniczone możliwości nagrywania rozmów. Każda rozmowa telefoniczna wykonana, otrzymana lub odebrana za pośrednictwem LiveAgent jest automatycznie rejestrowana i zapisywana. Można odtworzyć jej nagranie w dowolnym momencie. Używaj nagrywania rozmów w celu poprawy jakości obsługi klienta, szkolenia lub celów prawnych.
Softphones
Oprogramowanie centrum telefonicznego LiveAgent jest kompatybilne ze wszystkimi dostawcami telefonów programowych, w tym Bria, ZoiPer i Linphone. Zmień dowolny komputer stacjonarny, laptop, telefon komórkowy lub tablet w zdalne oprogramowanie do zdalnej obsługi klienta.
Narzędzie call center do połączeń wychodzących​
Aktywnie wspieraj swoich klientów, kontaktując się z nimi za pomocą naszego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących. Popraw relacje i zoptymalizuj wychodzące interakcje z klientami, oraz generuj więcej możliwości sprzedaży.
Narzędzie call center do połączeń przychodzących
Nie ma potrzeby stresowania się ani ciągłego monitorowania wielu urządzeń pod kątem połączeń przychodzących. Nasze oprogramowanie call center do rozmów przychodzących to niezawodne narzędzie, które powiadomi Cię w aplikacji, gdy klient spróbuje skontaktować się z Tobą za pomocą jednego z podłączonych urządzeń lub numerów telefonów.
Wbudowana baza wiedzy
Zwiększ satysfakcję i lojalność klientów, zapewniając im całodobową pomoc techniczną, nawet gdy agenci centrum kontaktowego są offline. Oferowanie rozwiązania samoobsługowego, takiego jak baza wiedzy wypełniona pomocnymi artykułami z instrukcjami, często zadawanymi pytaniami i forum społeczności, jest koniecznością dla każdego nowoczesnego biznesu.
Raporty z historycznymi danymi
Skorzystaj z naszych raportów historycznych, aby stale ulepszać obsługę klienta. Twórz wykresy słupkowe, liniowe, kołowe lub warstwowe i segmentuj dane według tygodnia, miesiąca, roku lub niestandardowego zakresu dat, aby dowiedzieć się, jak radzi sobie każdy agent, kanał, zespół lub cały dział. Zobacz, ile połączeń zostało wykonanych, nieodebranych i odebranych oraz jak długo trwało każde połączenie. LiveAgent oferuje nieskończone możliwości raportowania.
Narzędzie do połączeń wideo
Nasze internetowe oprogramowanie call center umożliwia agentom contact center prowadzenie rozmów wideo z klientami. Zapewnij bardziej spersonalizowane wsparcie, aby wzmocnić relacje z klientami i poprawić ich wrażenia.

Najlepsi klienci to zadowoleni klienci

Zapewniamy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań help desk.

odznaki
czym-jest-system-ticketowy-przyklad-LiveAgent

Idealny porządek dzięki ujednoliconemu pulpitowi agenta

Oprogramowanie contact center LiveAgent jest łatwe w użyciu, ale jednocześnie pełne profesjonalnych funkcji. Oferujemy intuicyjny interfejs użytkownika z ujednoliconym pulpitem agenta w postaci scentralizowanej, uniwersalnej skrzynki odbiorczej. Każda interakcja z klientem jest dobrze zorganizowana w systemie omnichannel i można ją łatwo zlokalizować za pomocą tagów, specjalnych filtrów lub pasku wyszukiwania.

Zapewniając agentom contact center całościowy przegląd każdego zgłoszenia i ścieżki rozwiązywania problemów każdego klienta, agenci mogą zapewnić Twoim klientom płynną, spersonalizowaną obsługę we wszystkich kanałach obsługi.

Łatwe zarządzanie contact center

Oprogramowanie obsługi klienta LiveAgent jest elastyczne i skalowalne, w pełni konfigurowalne i niezwykle łatwe w zarządzaniu. Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa w branży e-commerce, medycznej, edukacyjnej, motoryzacyjnej czy SaaS, zaawansowana technologia naszego contact center, z funkcjami takimi jak IVR i ACD, może usprawnić proces wsparcia, kierując dzwoniących klientów do odpowiednich działów lub agentów.

czat-na-zywo

Kompleksowe rozwiązanie call center dla małych firm i dużych organizacji

Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych z naszym oprogramowaniem contact center, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Narzędzie LiveAgent integruje się z Instagramem, Twitterem, Facebookiem, Facebook Messengerem i Viberem.

Oprogramowanie help desk LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo. Zamień odwiedzających Twoją witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Nawiązuj kontakt, oferuj spersonalizowaną i opartą na wiedzy pomoc oraz ciesz się zwiększoną satysfakcją klientów, jednocześnie generując większą sprzedaż.

Zbierz wszystkie zapytania klientów w scentralizowanym, wielokanałowym panelu agenta dzięki naszemu systemowi ticketowemu.

Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Kompleksowo analizuj drogę rozwiązywania problemów każdego klienta, w różnych kanałach obsługi, dzięki naszemu hybrydowemu systemowi ticketowemu.

Stwórz i dopasuj swoją własną bazę wiedzy za pomocą naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia wspierające samodzielne rozwiązywanie problemów, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społecznościowe.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Niezliczone możliwości customizacji

Narzędzie obsługi klienta LiveAgent zostało stworzone z myślą o elastyczności, skalowalności i współpracy zespołowej. Nasze contact center jest w pełni konfigurowalne, ponieważ wiemy, że każda firma (niezależnie od jej wielkości lub branży) ma różne potrzeby.

Nasze oprogramowanie można skalować pod kątem operacji dowolnej wielkości i w dowolnym celu, niezależnie od tego, czy Twoje contact center specjalizuje się w obsłudze klientów przychodzących, sprzedaży wychodzącej, czy w obu. Nasi profesjonalni konsultanci i zespół techniczny z przyjemnością pomogą w stworzeniu najbardziej wydajnego i efektywnego oprogramowania, dopasowanego do Twoich potrzeb.

Niezależnie od tego, czy działasz w branży medycznej, SaaS, motoryzacyjnej, lub czy zarządzasz zespołami wewnętrznymi lub zdalnymi, LiveAgent można w pełni dostosować do Twoich wymagań.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały live chat, obsługę zgłoszeń i automatyzację , które pozwalają na wyjątkową obsługę naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Zaawansowane, przystępne cenowo, łatwe w użyciu wielokanałowe narzędzie call center

Odznaka z gwiazdką

Wielokrotnie nagradzany

Nasze wielokanałowe narzędzie call center zdobyło ponad 20 nagród tylko w samym 2020 roku dzięki możliwościom omnichannel, świetnemu, natywnemu systemowi CRM, i zaawansowanym integracjom CRM. Dowiedz się, jak LiveAgent tworzy płynne przejścia pomiędzy kanałami obsługi klienta.

Kłódka

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Oprogramowanie contact center LiveAgent jest zgodne z RODO, zweryfikowane przez Google OAuth, z szyfrowaniem HTTPS i przechowuje dane klientów w obiektach Tier III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001.

pieniądze 1

Narzędzie przystępne cenowo

Oprogramowanie call center LiveAgent jest oferowane w modelu cenowym freemium. Oferujemy bezpłatne oprogramowanie call center, ale także zaawansowaną płatną wersję oferowaną w przystępnej cenie.

chmura

SaaS w chmurze

Narzędzie call center LiveAgent jest całkowicie oparte na chmurze. Każdego dnia z łatwością korzystaj z zaawansowanych funkcji contact center.

Spersonalizowane doświadczenia omnichannel

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą przez preferowane przez nich kanały obsługi. Niezależnie od tego, czy jest to czat na żywo, e-mail, wiadomość głosowa czy poprzez wideo, media społecznościowe czy czat internetowy, LiveAgent jest gotowy, aby zapewnić płynną obsługę wielokanałową, której oczekują Twoi klienci.

Dostarczaj wysoce spersonalizowaną i profesjonalną obsługę dzięki naszemu rozwiązaniu dla contact center i ciesz się długotrwałymi relacjami z klientami, wyższym poziomem ich satysfakcji i lojalności oraz większymi możliwościami sprzedaży.

Co o LiveAgent myślą nasi Klienci?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Zapewnij doskonałą obsługę dzięki LiveAgent

Wypróbuj wielokrotnie nagradzane oprogramowanie call center LiveAgent. Przetestuj zaawansowane integracje CRM i zobacz, jak możesz zapewnić skuteczną obsługę klientów we wszystkich kanałach obsługi. Poproś o demo lub skorzystaj z bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej, aby odkryć wszystkie możliwości call center LiveAgent.

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Oprogramowanie call center LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Narzędzie call center FAQ

Oprogramowanie call center pomaga firmom zarządzać przychodzącymi połączeniami telefonicznymi od klientów. Narzędzie call center może mieć wiele funkcji, takich jak centralizacja połączeń telefonicznych z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych, przekierowywanie połączeń, a nawet nagrywanie rozmów. System call center powinien również pomagać agentom, zapewniając dostęp do ważnych informacji o klientach, takich jak historia zamówień, dane kontaktowe i poprzednie zgłoszenia.

Narzędzie call center centralizuje i przekierowuje połączenia z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych do oprogramowania.

Jeśli klient dzwoni, narzędzie skanuje bazę danych klientów, aby sprawdzić, czy posiada jakieś wcześniejsze informacje o dzwoniącym. Agent uzyskuje dostęp do tych szczegółów i przegląda je przed odebraniem połączenia, podczas, gdy połączenie jest w kolejce. Po odebraniu, rozmowy są nagrywane w celach szkoleniowych i kontroli jakości.

IVR to interaktywna technologia odpowiedzi głosowej. Umożliwia komputerom interakcję z ludźmi za pomocą poleceń głosowych lub dźwięków z klawiatury. IVR jest używany w środowisku call center do kierowania połączeń do odpowiednich agentów lub działów. Może być również używany do pobierania informacji o koncie lub przekazywania opinii.

Główną funkcją call center jest umożliwienie klientom telefonowania do firm z wszelkimi zgłoszeniami dotyczącymi produktów, reguł, zwrotów, funkcjonalności, rozwiązywania problemów lub opinii.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo