Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

System zgłoszeń help desk od LiveAgent

Masz dość nudnych systemów obsługi zgłoszeń? My również! Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i komunikacja z innych kanałów trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, a dzięki zaawansowanej automatyzacji, regułom i integracji zapewnisz doskonałą obsługę klienta.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Wszystkie kanały obsługi klienta w jednym miejscu

System obsługi zgłoszeń LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala na wyjątkowe wsparcie naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent wykracza poza system ticketowy IT

LiveAgent to system zgłoszeń IT, który łączy różne kanały, takie jak e-mail, czat, połączenia telefoniczne i media społecznościowe, aby pomóc Ci w kompleksowej obsłudze klienta. Na tym jednak nie koniec! LiveAgent oferuje także portal klienta, ze wsparciem wszechstronnej bazy wiedzy, forum, feedbacku i sugestii. Odkryj możliwości zaawansowanego systemu zgłoszeń!

Odkryj system obsługi zgłoszeń od LiveAgent

System obsługi zgłoszeń to jedynie część zdecydowanie bardziej kompleksowego rozwiązania

Połącz wszystkie kanały komunikacji w jedną, wspólną skrzynkę odbiorczą – bardziej intuicyjną wersję klasycznej komunikacji e-mailowej. 

Od tej pory, wszystkie e-maile, zapisy czatów, połączenia, posty w mediach społecznościowych i inne formy komunikacji są dostępne z poziomu jednego panelu!

Nieważne, gdzie zainicjowana zostaje interakcja –zgłoszenia zawsze wyglądają tak samo. Rozpocznij rozmowę z klientem poprzez czat na żywo, kontynuuj przez e-mail, zakończ na połączeniu telefonicznym. Wszystko z jednego interfejsu i poziomu tego samego zgłoszenia. 

Przyspiesz proces obsługi klienta przez przygotowanie odpowiedzi na najczęściej zgłaszane problemy i zapytania. Zapisz krótkie odpowiedzi i zaskocz swoich klientów. 

Twórz zgłoszenia widoczne wyłącznie dla Twojego zespołu i przypisz je wybranej osobie. Używaj ich jako przypomnień dla tworzenia zadań lub przygotowania notatek dla siebie i współpracowników.

System ticketowy z intuicyjnym interfejsem użytkownika

System ticketowy LiveAgent automatycznie śledzi i przekształca wszystkie problemy klientów w zgłoszenia. Każda przychodząca forma komunikacji staje się zgłoszeniem dla większej wygody i lepszego zarządzania. Sam interfejs użytkownika jest elastyczny i intuicyjny, a użytkownicy po prostu go uwielbiają.

Ticketing-software-Customer portal-LiveAgent

Baza wiedzy jako część obsługi zgłoszeń

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Oprócz funkcji systemu ticketowego, w tym samym pakiecie LiveAgent oferuje elastyczny portal klienta z bazą wiedzy, często zadawanymi pytaniami i forum. Dzięki temu Twoi klienci zawsze uzyskają odpowiedź – nawet wtedy, gdy Twoi agenci są offline.

Przejrzysty cennik

Bez umów i ukrytych kosztów, na bazie comiesięcznych rozliczeń. W pełni przejrzysty cennik, rozliczany wyłącznie za użytkowanie każdego miesiąca. Wybierz odpowiedni plan i zapewnij najlepszą obsługę klienta. 

Package Name

Ticket

Dla małych firm i przedsiębiorców

15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Dla średnich firm i agencji

29 /mo

Płynna obsługa zgłoszeń klientów

Upewnij się, że Twój zespół obsługi klienta ma odpowiednio rozłożone zadania. Określ, ile zgłoszeń, rozmów na czasie i połączeń telefonicznych mogą obsłużyć Twoi agenci. Automatycznie zmieniaj tryb dyżurów telefonicznych, ustaw czas przerwy i pozwól odpocząć agentom, gdy tego potrzebują. Przydzielaj zgłoszenia na dowolnym etapie poszczególnym agentom lub całym działom. Ustaw własne zasady i kryteria dystrybucji zgłoszeń na podstawie ich parametrów, wydarzeń lub warunków czasowych.

Seamless ticketing distribution

Ponad 21 tysięcy firm nie może się mylić

Poznaj nasze historie sukcesu i referencje. Zobacz, jak LiveAgent może poprawić obsługę klienta w Twojej firmie i zwiększyć satysfakcję Twoich partnerów biznesowych. 

Dlaczego warto wybrać system obsługi zgłoszeń?

Inteligentna obsługa zgłoszeń sprawia, że wszystkie potrzeby Twojej obsługi klienta zostają zaspokojone. Z łatwością odbieraj, przetwarzaj i odpowiadaj na zapytania oraz buduj relacje z klientami.

007 briefcase

Korzyści biznesowe

Uproszczenie kanałów

Automatyzacja zadań

Jasny podział obowiązków

Doskonała organizacja pracy

051 checked

Pozytywny wpływ

Profesjonalne podejście

Wzrost konwersji o 18% 

Szczegółowe insighty i raporty

Zmniejszone koszty

System zgłoszeń typu "wszystko w jednym"

Email received in inbox

Zgłoszenia e-mail

Inteligentne zgłoszenia e-mail i dystrybucja gwarantują, że żaden e-mail nigdy nie zostanie zgubiony, a odpowiedź na niego nie będzie zdublowana.

ticketing software clever ticket routing

Inteligentny routing zgłoszeń

LiveAgent automatycznie dobiera najodpowiedniejszego agenta, bazując na priorytetach SLA.

ticketing software powerful collaboration

Skuteczna współpraca

Pozwól swoim agentom na wzajemną pomoc i szybkie odpowiedzi na zgłoszenia, dzięki funkcjom wspierającym efektywną współpracę.

ticketing-software-increased-satisfaction

Większa satysfakcja

Według badań marketingowych, zadowoleni klienci są skłonni do wydawania większych kwot.

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Zarządzanie odpowiedzialnością

Dzięki LiveAgent możesz łatwo zarządzać zadaniami związanymi ze zgłoszeniami. Przydzielaj zgłoszenia do innego działu lub nawet do poszczególnego agenta. Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nikt już Ci nie powie, że nie wiedział o nowym zadaniu.

FAQ

What is the use of a ticketing system?

A ticketing system enables customer support teams to manage customer queries. The software creates a ticket from every customer interaction and collects relevant information to help solve the customer query.

What is the best ticketing system?

If you’re looking for the best ticketing system, consider user ratings, functionality, and price. The best ticketing system should have features such as multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases, and gamification features.

What are the types of ticketing tools?

When considering which ticketing tool to use, research its price, functionality, and user reviews. Some ticketing tools offer more help-desk functionality than others. For example, LiveAgent is a ticketing tool that also provides a virtual call center in addition to multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases, and gamification features.

What is ticketing software?

A ticketing system is a part of help desk software that allows your company to have all the customer interactions in one place. Therefore, all the communication from multiple channels is gathered in one place, making it easy and efficient to communicate with your website visitors/customers.

How do you set up a ticketing system in LiveAgent?

In LiveAgent, we provide a free demo and 24/7 support to our customers, so setting up the software is fast and easy. However, the first step is to create an account and choose a preferred subscription. After that, the system will guide you through the setting up process, so in the end, you will have everything set based on your preferences.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo