Wersja próbna

System zgłoszeń help desk

Masz już dość nudnego oprogramowania obsługi zgłoszeń help desk? My również. Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i komunikacja z innych kanałów trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, a dzięki zaawansowanej automatyzacji, regułom i integracji Twój koszmar obsługi klienta zakończy się prostym kliknięciem przycisku „Zarejestruj się” przycisk.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Przyjrzyj się systemowi zgłoszeń help desk od LiveAgent

System zgłoszeń help desk to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania.

Jedyny w swoim rodzaju wielokanałowy system obsługi klienta

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Połącz wszystkie kanały komunikacji w uniwersalną skrzynkę odbiorczą – ulepszoną wersję zwykłej poczty e-mail. E-maile, czaty, rozmowy, posty w mediach społecznościowych i komunikacja z innych kanałów są dostępne w jednym miejscu.

Osoba łapiąca kartki papieru do siatki

Bez względu na to, gdzie rozpoczyna się komunikacja, zgłoszenia zawsze wyglądają tak samo. Rozpocznij rozmowę z klientem na czacie na żywo, kontynuuj kontakt przez e-mail i zakończ zgłoszenie telefonicznie. To wszystko z poziomu tego samego interfejsu i zgłoszenia.

Jak działa przekierowywanie połączeń

Przyspiesz proces udzielania odpowiedzi klientom, przygotowując odpowiedzi na typowe żgłoszenia i pytania. Zapisz krótkie odpowiedzi i zaskocz swoich klientów.

Makra, załączniki i notatki

Utwórz zgłoszenia widoczne wyłącznie dla Twoich współpracowników i przypisz je do określonej osoby. Możesz używać ich jako przypomnień, do tworzenia zadań lub do robienia notatek dla Ciebie i Twoich współpracowników.

Dlaczego warto wybrać system zgłoszeń help desk?

Oprogramowanie do inteligentnego systemu zarządzania zgłoszeniami ułatwia zaspokojenie wszystkich potrzeb związanych z obsługą klienta. Z łatwością odbieraj, przetwarzaj i odpowiadaj na zapytania oraz poprawiaj relacje z klientami.

Aktówka

Korzyści biznesowe

Uproszczenie kanałów komunikacji

Automatyzacja codziennych zadań

Jasny podział obowiązków

Organizacja pracy

Najszybsze narzedzie live chat na rynku

Pozytywny wpływ

Profesjonalne podejście

Zwiększenie konwersji o 18%

Szczegółowe insighty i raporty

Zmniejszone koszty

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne
Create-Ticket

System zgłoszeń help desk z intuicyjnym interfejsem użytkownika

System zgłoszeń help desk LiveAgent automatycznie śledzi i przekształca wszystkie problemy klientów w zgłoszenia. Każda przychodząca forma komunikacji jest przekształcana w zgłoszenie dla większej wygody i lepszego zarządzania. Interfejs użytkownika jest elastyczny, intuicyjny, a nasi użytkownicy po prostu go uwielbiają.

Baza wiedzy jako część obsługi zgłoszeń

70% klientów woli poszukać odpowiedzi na własną rękę, jeszcze przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Oprócz funkcji oprogramowania obsługi zgłoszeń, w tym samym pakiecie LiveAgent oferuje w pełni dostosowywalny portal klienta z bazą wiedzy, często zadawanymi pytaniami i forum. Pozwól klientom na samoobsługę i otrzymanie odpowiedzi nawet wtedy, gdy Twoi agenci są offline.

Kompleksowy kreator bazy wiedzy

Kompleksowy system zgłoszeń help desk

E-mail w skrzynce odbiorczej

Obsługa zgłoszeń e-mail

Inteligentna obsługa zgłoszeń e-mailowych i ich dystrybucja gwarantują, że żaden e-mail nie zostanie zagubiony lub nie otrzyma podwójnej odpowiedzi.

inteligentny routing zgloszen

Funkcjonalne przekierowanie połączeń

LiveAgent automatycznie dobiera najodpowiedniejszego agenta na podstawie priorytetów SLA.

narzędzie obsługi zgłoszeń umożliwia współpracę

Skuteczna współpraca

Pozwól agentom pracować w efektywny sposób i odpowiadać na zgłoszenia klientów szybciej dzięki funkcjom wspierającym współpracę.

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja

Według badań marketingowych zadowoleni klienci mają tendencję do wydawania więcej.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń

Bezproblemowa dystrybucja zgłoszeń

Upewnij się, że pracownicy obsługi klienta zawsze mają optymalne obciążenie. Określ, ile zgłoszeń, czatów i połączeń telefonicznych mogą obsłużyć Twoi agenci. Automatycznie zmieniaj tryb pracy telefonu, ustaw czas przerwy i pozwól odpocząć swoim pracownikom, gdy tego potrzebują. Przydzielaj zgłoszenia na dowolnym etapie  poszczególnym agentom lub całym działom. Ustaw własne zasady i kryteria dystrybucji zgłoszeń na podstawie ich parametrów, wydarzeń lub warunków czasowych.

Zarządzanie odpowiedzialnością

Dzięki LiveAgent możesz łatwo zarządzać obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Przenieś zgłoszenie do innego działu lub konkretnego agenta. Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia i nigdy nie usłyszysz od współpracowników, że “to przecież nie było ich zadanie”.

Ustalanie pierwszeństwa

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Przystępna i przejrzysta cena

Bez umów, bez ukrytych opłat, na bazie rozliczeń miesięcznych. LiveAgent oferuje w pełni przejrzyste ceny, rozliczane co miesiąc wyłącznie za rzeczywiste użytkowanie narzędzia. Wybierz odpowiedni plan i zapewnij najlepszą obsługę klienta.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i przedsiębiorców

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Idealne dla małych i średnich firm

$29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

System zgłoszeń help desk umożliwia zespołom obsługi klienta zarządzanie zapytaniami klientów. Oprogramowanie systemu ticketowego tworzy zgłoszenie na podstawie każdej interakcji z klientem i zbiera odpowiednie informacje, aby pomóc w rozwiązaniu zapytania klienta.

Jeśli szukasz najlepszego systemu zgłoszeń help desk, weź pod uwagę oceny użytkowników, funkcjonalność i cenę. Najlepszy system ticketowy IT powinien mieć takie funkcje, jak komunikacja wielokanałowa, przypisywanie zgłoszeń, automatyzacja przepływu pracy, raportowanie i analizy, bazy wiedzy i funkcje grywalizacji.

Zastanawiając się nad tym, jakiego narzędzia pomocy technicznej użyć do obsługi zgłoszeń, sprawdź jego cenę, funkcjonalność i opinie użytkowników. Niektóre narzędzia zarządzania zgłoszeniami oferują więcej funkcji pomocy technicznej niż inne. Na przykład LiveAgent to oprogramowanie ticketowe, które oprócz komunikacji wielokanałowej, przydzielania zgłoszeń, automatyzacji przepływu pracy, raportowania i analizy, bazy wiedzy i funkcje grywalizacji zapewnia również wirtualne centrum telefoniczne.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.