Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

System zgłoszeń help desk

Masz już dość nudnego oprogramowania obsługi zgłoszeń help desk? My również. Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i komunikacja z innych kanałów trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, a dzięki zaawansowanej automatyzacji, regułom i integracji Twój koszmar obsługi klienta zakończy się prostym kliknięciem przycisku „Zarejestruj się” przycisk.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Przyjrzyj się systemowi zgłoszeń help desk od LiveAgent

System zgłoszeń help desk to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Połącz wszystkie kanały komunikacji w uniwersalną skrzynkę odbiorczą – ulepszoną wersję zwykłej poczty e-mail. E-maile, czaty, rozmowy, posty w mediach społecznościowych i komunikacja z innych kanałów są dostępne w jednym miejscu.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Bez względu na to, gdzie rozpoczyna się komunikacja, zgłoszenia zawsze wyglądają tak samo. Rozpocznij rozmowę z klientem na czacie na żywo, kontynuuj kontakt przez e-mail i zakończ zgłoszenie telefonicznie. To wszystko z poziomu tego samego interfejsu i zgłoszenia.

How does call routing work

Przyspiesz proces udzielania odpowiedzi klientom, przygotowując odpowiedzi na typowe żgłoszenia i pytania. Zapisz krótkie odpowiedzi i zaskocz swoich klientów.

Macros, Attachments and Notes

Utwórz zgłoszenia widoczne wyłącznie dla Twoich współpracowników i przypisz je do określonej osoby. Możesz używać ich jako przypomnień, do tworzenia zadań lub do robienia notatek dla Ciebie i Twoich współpracowników.

Dlaczego warto wybrać system zgłoszeń help desk?

Oprogramowanie do inteligentnego systemu zarządzania zgłoszeniami ułatwia zaspokojenie wszystkich potrzeb związanych z obsługą klienta. Z łatwością odbieraj, przetwarzaj i odpowiadaj na zapytania oraz poprawiaj relacje z klientami.

Business pages

Korzyści biznesowe

Uproszczenie kanałów komunikacji

Automatyzacja codziennych zadań

Jasny podział obowiązków

Organizacja pracy

The fastest live chat software on the market

Pozytywny wpływ

Profesjonalne podejście

Zwiększenie konwersji o 18%

Szczegółowe insighty i raporty

Zmniejszone koszty

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Create-Ticket

System zgłoszeń help desk z intuicyjnym interfejsem użytkownika

System zgłoszeń help desk LiveAgent automatycznie śledzi i przekształca wszystkie problemy klientów w zgłoszenia. Każda przychodząca forma komunikacji jest przekształcana w zgłoszenie dla większej wygody i lepszego zarządzania. Interfejs użytkownika jest elastyczny, intuicyjny, a nasi użytkownicy po prostu go uwielbiają.

Baza wiedzy jako część obsługi zgłoszeń

70% klientów woli poszukać odpowiedzi na własną rękę, jeszcze przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Oprócz funkcji oprogramowania obsługi zgłoszeń, w tym samym pakiecie LiveAgent oferuje w pełni dostosowywalny portal klienta z bazą wiedzy, często zadawanymi pytaniami i forum. Pozwól klientom na samoobsługę i otrzymanie odpowiedzi nawet wtedy, gdy Twoi agenci są offline.

Powerful knowledge base builder

Kompleksowy system zgłoszeń help desk

Email received in inbox

Obsługa zgłoszeń e-mail

Inteligentna obsługa zgłoszeń e-mailowych i ich dystrybucja gwarantują, że żaden e-mail nie zostanie zagubiony lub nie otrzyma podwójnej odpowiedzi.

ticketing software clever ticket routing

Funkcjonalne przekierowanie połączeń

LiveAgent automatycznie dobiera najodpowiedniejszego agenta na podstawie priorytetów SLA.

ticketing software powerful collaboration

Skuteczna współpraca

Pozwól agentom pracować w efektywny sposób i odpowiadać na zgłoszenia klientów szybciej dzięki funkcjom wspierającym współpracę.

Increased customer satisfaction and loyalty

Zwiększona satysfakcja

Według badań marketingowych zadowoleni klienci mają tendencję do wydawania więcej.

Benefits of attended call transfers

Bezproblemowa dystrybucja zgłoszeń

Upewnij się, że pracownicy obsługi klienta zawsze mają optymalne obciążenie. Określ, ile zgłoszeń, czatów i połączeń telefonicznych mogą obsłużyć Twoi agenci. Automatycznie zmieniaj tryb pracy telefonu, ustaw czas przerwy i pozwól odpocząć swoim pracownikom, gdy tego potrzebują. Przydzielaj zgłoszenia na dowolnym etapie  poszczególnym agentom lub całym działom. Ustaw własne zasady i kryteria dystrybucji zgłoszeń na podstawie ich parametrów, wydarzeń lub warunków czasowych.

Zarządzanie odpowiedzialnością

Dzięki LiveAgent możesz łatwo zarządzać obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Przenieś zgłoszenie do innego działu lub konkretnego agenta. Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia i nigdy nie usłyszysz od współpracowników, że “to przecież nie było ich zadanie”.

Priority assignment

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Przystępna i przejrzysta cena

Bez umów, bez ukrytych opłat, na bazie rozliczeń miesięcznych. LiveAgent oferuje w pełni przejrzyste ceny, rozliczane co miesiąc wyłącznie za rzeczywiste użytkowanie narzędzia. Wybierz odpowiedni plan i zapewnij najlepszą obsługę klienta.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i przedsiębiorców

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Idealne dla małych i średnich firm

$29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Jaki jest pożytek z systemu obsługi zgłoszeń?

System obsługi zgłoszeń pomocy technicznej umożliwia zespołom obsługi klienta zarządzanie zapytaniami klientów. Oprogramowanie systemu zgłoszeń tworzy zgłoszenie na podstawie każdej interakcji z klientem i zbiera odpowiednie informacje, aby pomóc w rozwiązaniu zapytania klienta.

Jaki jest najlepszy system obsługi zgłoszeń?

Jakie są rodzaje narzędzi do obsługi zgłoszeń?

Co składa się na dobry system obsługi zgłoszeń?

Dobry system obsługi zgłoszeń oferuje wielokanałowe rozwiązanie z bazą wiedzy, narzędziami do raportowania, integracjami i automatyzacją przepływu pracy.

Co to są zgłoszenia obsługi klienta?

Zgłoszenia obsługi klienta to w zasadzie zapytania klientów zebrane z wielu platform w jednym uniwersalnym pudełku w oprogramowaniu działu pomocy technicznej.

Jak wygląda proces wystawiania zgłoszeń pomocy technicznej?

Za każdym razem, gdy klient skontaktuje się z jakimkolwiek zintegrowanym kanałem, Twoi przedstawiciele otrzymają nowe zgłoszenie w uniwersalnej skrzynce odbiorczej w systemie zgłoszeń help desk.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo