Przechodzisz z Customerly do LiveAgent?

Pozwól nam przeprowadzić migrację Twoich danych! Nasi specjaliści pomocy technicznej z przyjemnością pomogą Ci bezpłatnie przenieść wszystkie dane z Customerly do LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Bezpłatny transfer danych!

Zapraszamy do omówienia migracji danych z naszymi specjalistami do spraw pomocy technicznej. Za darmo zadbamy o wszystkie Twoje dane. Po przejściu do LiveAgent będziesz mógł się zrelaksować.

Chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

LiveAgent oferuje wtyczki migracyjne do oprogramowania. Obecnie pracujemy nad wtyczką do migracji Customerly. Więcej informacji wkrótce.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę przenieść z Customerly?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przenieś wszystkich agentów, administratorów, użytkowników i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

Email received in inbox

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Gotowy na migrację z Customerly do LiveAgent?

Przyjrzyj się niektórym korzyściom, które otrzymasz, przechodząc na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Całodobowe wsparcie naszych agentów. Jesteśmy, gdy nas potrzebujesz.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Najlepsze rozwiązanie typu help desk

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji oraz ponad 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

Person collecting papers into the net

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj LiveAgent za darmo na zawsze lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów.

Multilingual support in LiveAgent

Wybierz swój język

Wybierz jedno z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje również widżety z możliwością dostosowania języka.

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Przenieś swoje dane z Customerly już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Zgłoszenie+Czat

Idealne dla małych i średnich firm

29 miesięcznie
Package Name

Pełen pakiet

Idealny dla dużych firm

39 miesięcznie

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zMigracja z Customerly

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo