Przenosisz się z Teamsupport do LiveAgent?

Czy rozważasz migrację danych z Teamsupport do LiveAgent? Nasi pracownicy pomocy technicznej z przyjemnością pomogą Ci w bezpiecznej i bezproblemowej migracji danych. Zadzwoń do nas i rozpocznij migrację swoich danych już dziś!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
server - illustration

Przesyłanie danych jest za darmo!

Skontaktuj się z nami i pozwól nam pomóc. Nasi pracownicy pomocy technicznej odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące migracji danych i pomogą przenieść wszystko, czego potrzebujesz, na nowe konto LiveAgent. W międzyczasie możesz po prostu usiąść i zrelaksować się, a my zajmiemy się wszystkim.

Czy chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

Nasz personel pracuje obecnie nad wtyczką migracyjną dla Teamsupport. Więcej informacji już wkrótce!

monitor plug in - illustration

Jakie dane mogę migrować z Teamsupport?

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością migruj agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

ticketing email ticketing - icon

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

colorful review - icon

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.

Gotowy do migracji z Teamsupport do LiveAgent?

Przyjrzyj się niektórym korzyściom, które otrzymasz po przejściu na LiveAgent

Improve customer happiness - icon

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie 24/7 od naszych agentów. Jesteśmy tam, gdzie nas potrzebujesz.

Integrations pricing-icon

Najlepsze rozwiązanie wsparcia technicznego

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

signup bonus - icon

Pomnażaj oszczędności i uzyskaj zwrot z inwestycji

Uzyskaj LiveAgent za darmo na zawsze lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów.

translator - icon

Wybierz język

Wybierz jedno z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje również widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z Teamsupport już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Zgłoszenie

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 miesięcznie
Package Name

Zgłoszenie + Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 miesięcznie

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań do czatu na żywo. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja Teamsupport
Podziel klientów na firmy i śledź, czego żądają te firmy. Wypróbuj tę funkcję LiveAgent – kolekcje Twoich kontaktów.

Firmy

Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.

Zaproś odwiedzających witrynę do czatu na żywo z agentami. LiveAgent zapewnia różne zaproszenia. Przeczytaj o tym i wypróbuj teraz w LiveAgent.

Galeria zaproszeń do czatu

Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Akademia - Jak Zbierac Referencje

Jak zbierać referencje

Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.

Integracje - Haraka

Haraka

LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.

Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.

Lista kontrolna audytu Call Center

Twój call center musi zadbać o skuteczność, procedury i szkolenia, aby zapewnić satysfakcję klienta i zatrzymanie pracowników. Monitoruj rotację agentów i zarządzaj siłą roboczą.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x