Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pożegnaj się z wolnym, słabym oprogramowaniem

Przełącz na LiveAgent & przeniesiemy Twoje dane ze SpiceWorks za darmo.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie li>
Używany przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
migration animation
Migration background

Migrujesz ze SpiceWorks?

Przeprowadź migrację ze SpiceWorks do LiveAgent i przenieś swoje zgłoszenia pomocy technicznej do nowego rozwiązania obsługi klienta. LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć zapewniać najlepszą obsługę klienta i dotrzeć do większej liczby osób za pośrednictwem ważnych kanałów komunikacji.

Nasz zespół pomocy technicznej może pomóc w bezpłatnej migracji wszystkich danych do LiveAgent. Czytaj dalej i dowiedz się, jakie są korzyści z przejścia na LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Porównanie SpiceWorks z LiveAgent

Funkcje Liveagent SpiceWorks
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
SpiceWorks oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
SpiceWorks nie oferuje czatu na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
SpiceWorks nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
SpiceWorks oferuje portal samoobsługowy.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
SpiceWorks oferuje bazę wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
SpiceWorks nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
SpiceWorks oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
SpiceWorks oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
SpiceWorks nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
SpiceWorks nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Uzyskaj od nas bezpłatną migrację

Przejście do innego oprogramowania pomocy technicznej nie musi być żmudnym procesem, jeśli otrzymasz wsparcie od właściwych osób. Nasz zespół obsługi klienta zapewni bezproblemową migrację. Dopilnujemy, aby przenieść wszystko, w tym profile agentów, listy kontaktów, zgłoszenia pomocy technicznej, tagi i opinie silny>.

Jakie dane możemy przenieść?

Upewnimy się, że zgromadzimy i przeniesiemy wszystkie potrzebne informacje z działu pomocy technicznej

ticket thread

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientem

Migracja ze SpiceWorks

Ludzie

Pełne listy kontaktów i dane agentów

Tags

Tagi

Tagi i notatki nie zostaną pozostawione

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Opinie i oceny klientów

Stwórz przyjemne doświadczenie dla wszystkich

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Solve helpdesk tickets from multiple channels

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Oprogramowanie helpdesk, które Cię wspiera

Każde narzędzie w LiveAgent jest obsługiwane przez ponad 125 funkcji, których możesz użyć do tworzenia płynnych przepływów pracy i ułatwienia ładowania. Filtrowanie, tagowanie, inteligentne sortowanie – to wszystko. Możesz także łączyć aplikacje, z których korzystasz, dzięki ponad 140 integracjom. Zapoznaj się z pełną listą funkcji i integracje.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

Migracja ze SpiceWorks
30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Przejdź do nowego helpdesku już dziś

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny LiveAgent już dziś i zapoznaj się z naszym rozwiązaniem obsługi klienta. Gdy będziesz gotowy, daj nam znać, a my przeniesiemy wszystkie potrzebne dane i zapewnimy najlepsze wsparcie dla Twoich klientów.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

FAQ

Czy mogę przenieść dane ze SpiceWorks?

Zespół wsparcia LiveAgent może pomóc w migracji danych do nowego rozwiązania pomocy technicznej. Możemy przenieść wszystko, czego potrzebujesz, w tym wszystkie zgłoszenia klientów, kontakty, profile agentów, tagi i opinie.

Jak przenieść bilety ze SpiceWorks?

Bilety można migrować ręcznie lub z pomocą zespołu wsparcia LiveAgent. Skontaktuj się z nami i omów migrację danych do LiveAgent już dziś.

Jakie są korzyści z migracji danych do LiveAgent?

Główną korzyścią jest wielokanałowy system zgłoszeń, który obejmuje e-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber, Facebook, Twitter i Instagram. Twoi klienci mogą dotrzeć do Ciebie w dowolnym miejscu, a Ty możesz zapewnić najlepszą obsługę klienta dla nich.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo