Powiedz do widzenia osTicket

Przełącz na LiveAgent & przeniesiemy Twoje dane za darmo.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Chcesz przeprowadzić migrację z osTicket?

Rozważasz przejście z osTicket na inne rozwiązanie? LiveAgent pomoże Ci skutecznie zająć się zapytaniami dotyczącymi obsługi klienta. Przełącz się na zgłoszenia wielokanałowe i przenieś swoje dane już dziś. Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki w pełni funkcjonalnemu rozwiązaniu pomocy technicznej.

Uzyskaj dostęp do systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, media społecznościowe oraz portal klienta. Wypróbuj za darmo dzięki naszemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dlaczego powinieneś migrować do LiveAgent

Oto 3 główne zalety korzystania z LiveAgent.

Większa satysfakcja

Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza lepszy przepływ pracy, zadowoleni klienci i wyższe współczynniki konwersji.

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent oferuje bogaty pakiet w przystępnej cenie, dzięki czemu jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta

Lepsza stopa konwersji

Zapewnij najlepszą obsługę klienta i zamień odwiedzających i potencjalnych klientów witryny w płacących klientów.

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Pomożemy Ci w migracji i dostosowaniu

Pozwól nam pomóc w migracji wszystkich ważnych danych dotyczących zgłoszeń, których potrzebujesz, aby kontynuować pracę na najwyższym poziomie. Przeniesiemy wszystko, czego potrzebujesz, abyś mógł od razu zacząć rozwiązywać problemy klientów. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę i odpocząć lub zacząć poznawać LiveAgent.

Jeśli napotkasz jakieś kłopoty lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego, koniecznie skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące LiveAgent.

Korzyści migracji do LiveAgent

Zobacz, co otrzymasz, gdy zdecydujesz się na migrację do LiveAgent

ticket thread

Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń

E-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Facebook, Instagram, Twitter i Viber

money icon

Ekonomiczne biuro pomocy

Płać za to, czego potrzebujesz i nic więcej. Dodaj niestandardowe funkcje do swojego planu, gdy ich potrzebujesz

On time resolution

Zwiększona wydajność dzięki funkcjom

Każde narzędzie ma kopię zapasową z funkcjami zwiększającymi produktywność, które pomagają zautomatyzować i ułatwić przepływ pracy

Extension puzzle piece

Integracje z ponad 140 aplikacjami

Zintegruj aplikacje z naszymi wtyczkami, które pomogą Ci zachować koncentrację i mniej przełączać się między oknami

Uzyskaj dostęp do naszego wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń

Podczas migracji możesz spodziewać się rozszerzenia zasięgu i objęcia większej liczby kanałów komunikacji niż wcześniej. Obsługa , czat na żywo, call center strong>, portal klienta, Facebook, Twitter, Instagram i Viber.

Zapoznaj się z nowym zestawem narzędzi podczas migracji danych i dowiedz się, jak zapewnić wsparcie we wszystkich ważne kanały komunikacji.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Zapewnij wsparcie we wszystkich ważnych kanałach

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Gotowy? Przenieśmy Twoje dane

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zapoznaj się z LiveAgent. Gdy zdecydujesz, że chcesz przenieść swoje dane, zadzwoń do nas lub zostaw nam wiadomość za pośrednictwem czatu na żywo lub e-mail. Omówimy migrację danych i upewnimy się, że wszystkie dane z osTicket zostaną przeniesione do LiveAgent.

Chcesz dowiedzieć się więcej pierwszy? Obejrzyj nasz film z wycieczki lub przejrzyj funkcje, integracje lub inne strony, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent.

FAQ

Czy można przeprowadzić migrację z osTicket do LiveAgent?

Tak, możesz migrować z osTicket do LiveAgent z pomocą naszego zespołu wsparcia. Pomogą Ci przeprowadzić migrację wszystkich danych potrzebnych do rozpoczęcia korzystania z nowego oprogramowania pomocy technicznej

Jakie są dodatkowe korzyści z używania LiveAgenta w osTicket?

Dodatkowe korzyści płynące z używania LiveAgent nad osTicket to zwiększona wydajność, więcej kanałów klienta, jeden z najszybszych dostępnych widżetów czatu na żywo i wiele więcej.

Jakie dane można przenieść z osTicket do LiveAgent?

Ogólnie wszystko, czego potrzebujesz, co zwykle obejmuje kontakty, profile agentów, wszystkie zgłoszenia klientów, opinie, tagi i inne

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo