Powiedz do widzenia osTicket

Przełącz na LiveAgent & przeniesiemy Twoje dane za darmo.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Chcesz przeprowadzić migrację z osTicket?

Rozważasz przejście z osTicket na inne rozwiązanie? LiveAgent pomoże Ci skutecznie zająć się zapytaniami dotyczącymi obsługi klienta. Przełącz się na zgłoszenia wielokanałowe i przenieś swoje dane już dziś. Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki w pełni funkcjonalnemu rozwiązaniu pomocy technicznej.

Uzyskaj dostęp do systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, media społecznościowe oraz portal klienta. Wypróbuj za darmo dzięki naszemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dlaczego powinieneś migrować do LiveAgent

Oto 3 główne zalety korzystania z LiveAgent.

Większa satysfakcja

Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza lepszy przepływ pracy, zadowoleni klienci i wyższe współczynniki konwersji.

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent oferuje bogaty pakiet w przystępnej cenie, dzięki czemu jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta

Lepsza stopa konwersji

Zapewnij najlepszą obsługę klienta i zamień odwiedzających i potencjalnych klientów witryny w płacących klientów.

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Pomożemy Ci w migracji i dostosowaniu

Pozwól nam pomóc w migracji wszystkich ważnych danych dotyczących zgłoszeń, których potrzebujesz, aby kontynuować pracę na najwyższym poziomie. Przeniesiemy wszystko, czego potrzebujesz, abyś mógł od razu zacząć rozwiązywać problemy klientów. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę i odpocząć lub zacząć poznawać LiveAgent.

Jeśli napotkasz jakieś kłopoty lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego, koniecznie skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące LiveAgent.

Korzyści migracji do LiveAgent

Zobacz, co otrzymasz, gdy zdecydujesz się na migrację do LiveAgent

ticket thread

Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń

E-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Facebook, Instagram, Twitter i Viber

money icon

Ekonomiczne biuro pomocy

Płać za to, czego potrzebujesz i nic więcej. Dodaj niestandardowe funkcje do swojego planu, gdy ich potrzebujesz

On time resolution

Zwiększona wydajność dzięki funkcjom

Każde narzędzie ma kopię zapasową z funkcjami zwiększającymi produktywność, które pomagają zautomatyzować i ułatwić przepływ pracy

Extension puzzle piece

Integracje z ponad 140 aplikacjami

Zintegruj aplikacje z naszymi wtyczkami, które pomogą Ci zachować koncentrację i mniej przełączać się między oknami

Uzyskaj dostęp do naszego wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń

Podczas migracji możesz spodziewać się rozszerzenia zasięgu i objęcia większej liczby kanałów komunikacji niż wcześniej. Obsługa , czat na żywo, call center strong>, portal klienta, Facebook, Twitter, Instagram i Viber.

Zapoznaj się z nowym zestawem narzędzi podczas migracji danych i dowiedz się, jak zapewnić wsparcie we wszystkich ważne kanały komunikacji.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Zapewnij wsparcie we wszystkich ważnych kanałach

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy? Przenieśmy Twoje dane

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zapoznaj się z LiveAgent. Gdy zdecydujesz, że chcesz przenieść swoje dane, zadzwoń do nas lub zostaw nam wiadomość za pośrednictwem czatu na żywo lub e-mail. Omówimy migrację danych i upewnimy się, że wszystkie dane z osTicket zostaną przeniesione do LiveAgent.

Chcesz dowiedzieć się więcej pierwszy? Obejrzyj nasz film z wycieczki lub przejrzyj funkcje, integracje lub inne strony, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent.

Artykuły powiązane zMigracja osTicket
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

54% klientów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje rozwiązanie omnichannel dla lepszych doświadczeń klientów. OneDesk to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Makra w LiveAgent zaoszczędzą czas zespołu wsparcia.

LiveAgent to alternatywa dla Hivera, która może obsługiwać wiele skrzynek pocztowych i wiele kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej o LiveAgent.

Alternatywa dla Hivera - LiveAgent

Uzyskaj widżet czatu na żywo, który zapewnia płynną i szybką obsługę klienta. Dostosuj markę i zapewnij osobistą obsługę dla wszystkich.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Oprogramowanie zdalnej pomocy technicznej staje się nową normą dla większości ludzi na całym świecie. Jeszcze przed wybuchem epidemii COVID-19 praca zdalna rosła.

Szukasz narzędzia do zdalnej obsługi klienta?

Korzystanie z narzędzi do pracy zdalnej przynosi wiele korzyści, w tym zwiększenie produktywności, zadowolenia z pracy i redukcję poziomu stresu pracowników. Według badań, 65% respondentów jest bardziej produktywnych w domowym biurze niż w tradycyjnym miejscu pracy, a 57% pracowników zdalnych jest bardziej zadowolonych ze swojej pracy. Ponadto, prawie 80% pracowników zdalnych opisuje swój typowy poziom stresu jako "niezestresowany" lub "umiarkowanie zestresowany", co przekłada się na mniejszą liczbę dni chorobowych. Efektywna obsługa klientów wymaga odpowiedniego oprogramowania do zdalnej pomocy technicznej, które ułatwia komunikację ze współpracownikami i klientami w różnych kanałach, automatyzuje przepływ pracy i pomaga w tworzeniu raportów.

Dowiedz się, co sprawia, że LiveAgent jest świetną alternatywą dla SpiceWorks. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i dowiedz się więcej o systemie obsługi zgłoszeń.

Alternatywa dla SpiceWorks - LiveAgent

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie, które obsługuje 43 różne tłumaczenia językowe. Jest to alternatywa dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Można wypróbować Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo