Rozważasz przejście z osTicket na inne rozwiązanie? LiveAgent pomoże Ci skutecznie zająć się zapytaniami dotyczącymi obsługi klienta. Przełącz się na zgłoszenia wielokanałowe i przenieś swoje dane już dziś. Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki w pełni funkcjonalnemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
Uzyskaj dostęp do systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, media społecznościowe oraz portal klienta. Wypróbuj za darmo dzięki naszemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś.
Oto 3 główne zalety korzystania z LiveAgent.
Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza lepszy przepływ pracy, zadowoleni klienci i wyższe współczynniki konwersji.
LiveAgent oferuje bogaty pakiet w przystępnej cenie, dzięki czemu jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta
Zapewnij najlepszą obsługę klienta i zamień odwiedzających i potencjalnych klientów witryny w płacących klientów.
Pozwól nam pomóc w migracji wszystkich ważnych danych dotyczących zgłoszeń, których potrzebujesz, aby kontynuować pracę na najwyższym poziomie. Przeniesiemy wszystko, czego potrzebujesz, abyś mógł od razu zacząć rozwiązywać problemy klientów. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę i odpocząć lub zacząć poznawać LiveAgent.
Jeśli napotkasz jakieś kłopoty lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego, koniecznie skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące LiveAgent.
Zobacz, co otrzymasz, gdy zdecydujesz się na migrację do LiveAgent
E-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Facebook, Instagram, Twitter i Viber
Płać za to, czego potrzebujesz i nic więcej. Dodaj niestandardowe funkcje do swojego planu, gdy ich potrzebujesz
Każde narzędzie ma kopię zapasową z funkcjami zwiększającymi produktywność, które pomagają zautomatyzować i ułatwić przepływ pracy
Zintegruj aplikacje z naszymi wtyczkami, które pomogą Ci zachować koncentrację i mniej przełączać się między oknami
Podczas migracji możesz spodziewać się rozszerzenia zasięgu i objęcia większej liczby kanałów komunikacji niż wcześniej. Obsługa
Zapoznaj się z nowym zestawem narzędzi podczas migracji danych i dowiedz się, jak zapewnić wsparcie we wszystkich ważne kanały komunikacji.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zapoznaj się z LiveAgent. Gdy zdecydujesz, że chcesz przenieść swoje dane, zadzwoń do nas lub zostaw nam wiadomość za pośrednictwem czatu na żywo lub e-mail. Omówimy migrację danych i upewnimy się, że wszystkie dane z osTicket zostaną przeniesione do LiveAgent.
Chcesz dowiedzieć się więcej pierwszy? Obejrzyj nasz film z wycieczki lub przejrzyj funkcje, integracje lub inne strony, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla Helpshift? Przenieś swoje wsparcie klienta do LiveAgent i ciesz się doskonałą obsługą oraz wszystkimi narzędziami potrzebnymi do efektywnej pracy. Rozpocznij bezpłatny okres próbny na 14 lub 30 dni, bez karty kredytowej. Skorzystaj z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, czatu na żywo, call center i integracji z mediami społecznościowymi. Dołącz do zadowolonych klientów takich jak Huawei, BMW czy Yamaha. Migracja z Helpshift jest szybka i bezproblemowa dzięki naszej darmowej pomocy. Sprawdź sam!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team