Powiedz do widzenia osTicket

Przełącz na LiveAgent & przeniesiemy Twoje dane za darmo.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Chcesz przeprowadzić migrację z osTicket?

Rozważasz przejście z osTicket na inne rozwiązanie? LiveAgent pomoże Ci skutecznie zająć się zapytaniami dotyczącymi obsługi klienta. Przełącz się na zgłoszenia wielokanałowe i przenieś swoje dane już dziś. Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki w pełni funkcjonalnemu rozwiązaniu pomocy technicznej.

Uzyskaj dostęp do systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, media społecznościowe oraz portal klienta. Wypróbuj za darmo dzięki naszemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Dlaczego powinieneś migrować do LiveAgent

Oto 3 główne zalety korzystania z LiveAgent.

Większa satysfakcja

Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza lepszy przepływ pracy, zadowoleni klienci i wyższe współczynniki konwersji.

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent oferuje bogaty pakiet w przystępnej cenie, dzięki czemu jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta

Lepsza stopa konwersji

Zapewnij najlepszą obsługę klienta i zamień odwiedzających i potencjalnych klientów witryny w płacących klientów.

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Pomożemy Ci w migracji i dostosowaniu

Pozwól nam pomóc w migracji wszystkich ważnych danych dotyczących zgłoszeń, których potrzebujesz, aby kontynuować pracę na najwyższym poziomie. Przeniesiemy wszystko, czego potrzebujesz, abyś mógł od razu zacząć rozwiązywać problemy klientów. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę i odpocząć lub zacząć poznawać LiveAgent.

Jeśli napotkasz jakieś kłopoty lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego, koniecznie skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące LiveAgent.

Korzyści migracji do LiveAgent

Zobacz, co otrzymasz, gdy zdecydujesz się na migrację do LiveAgent

ticket thread

Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń

E-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Facebook, Instagram, Twitter i Viber

money icon

Ekonomiczne biuro pomocy

Płać za to, czego potrzebujesz i nic więcej. Dodaj niestandardowe funkcje do swojego planu, gdy ich potrzebujesz

On time resolution

Zwiększona wydajność dzięki funkcjom

Każde narzędzie ma kopię zapasową z funkcjami zwiększającymi produktywność, które pomagają zautomatyzować i ułatwić przepływ pracy

Extension puzzle piece

Integracje z ponad 140 aplikacjami

Zintegruj aplikacje z naszymi wtyczkami, które pomogą Ci zachować koncentrację i mniej przełączać się między oknami

Uzyskaj dostęp do naszego wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń

Podczas migracji możesz spodziewać się rozszerzenia zasięgu i objęcia większej liczby kanałów komunikacji niż wcześniej. Obsługa , czat na żywo, call center strong>, portal klienta, Facebook, < strong>Twitter, Instagram i Viber.

Zapoznaj się z nowym zestawem narzędzi podczas migracji danych i dowiedz się, jak zapewnić wsparcie we wszystkich ważne kanały komunikacji.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Zapewnij wsparcie we wszystkich ważnych kanałach

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy? Przenieśmy Twoje dane

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zapoznaj się z LiveAgent. Gdy zdecydujesz, że chcesz przenieść swoje dane, zadzwoń do nas lub zostaw nam wiadomość za pośrednictwem czatu na żywo lub < a href="mailto:support@liveagent.com">e-mail. Omówimy migrację danych i upewnimy się, że wszystkie dane z osTicket zostaną przeniesione do LiveAgent.

Chcesz dowiedzieć się więcej pierwszy? Obejrzyj nasz film z wycieczki lub przejrzyj funkcje, integracje lub inne strony, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent.

Migrujesz z innego działu pomocy?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja osTicket
Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Rozważasz Aircall jako oprogramowanie do obsługi IVR? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadło w naszych ogólnych testach.

Recenzja IVR od Aircall

Aircall oferuje łatwą konfigurację IVR, świetne opcje dostosowywania i przystępne ceny. Tworzenie rozbudowanych drzew IVR może być trudne, ale ogólnie jest to mocny wybór dla obsługi menu głosowego.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zaloguj się na swoje konto LiveAgent na tej stronie.

Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.

Czasami agent nie może odebrać połączenia. W LiveAgent połączenie zostanie następnie przekazane do drugiego dostępnego agenta. To nazywa się transferem nadzorowanym.

Transfer nadzorowany

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.

Rzecznikiem marki lub ambasadorem marki może być znana osoba lub pracownik, który rozpowszechnia markę wśród ludzi. Ci ludzie mogą być wpływowymi osobami społecznymi.

Rzecznik marki

Rzecznik marki to osoba lub klient, która pozytywnie wypowiada się o marce lub produkcie, poleca go innym i pomaga w jego reklamowaniu. Jest to sposób na pozyskanie i utrzymanie stałych klientów. LiveAgent oferuje usługi wsparcia klienta i inne rozwiązania dla biznesu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x