Rozważasz migrację z Kustomer?

Oferujemy bezpłatną wspomaganą migrację z Kustomer do LiveAgent. Postaramy się jak najszybciej przenieść wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć korzystać z nowego oprogramowania do obsługi klienta.

Uzyskaj dostęp do niezawodnego zestawu narzędzi obejmującego wszystkie ważne kanały klientów . system sprzedaży biletów LiveAgent obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , portal klienta , Viber i media społecznościowe Facebook , Instagram i Twitter . Wypróbuj już dziś dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu lub zobacz nasze przystępne plany cenowe to nie zrujnuje Twojego budżetu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Bezpłatna usługa migracji niestandardowej

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta . Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci w całym procesie migracji i wyeksportuje dane do nowego oprogramowania pomocy technicznej.

Oprócz podstawowej migracji zgłoszeń możemy również przenieść Twoje kontakty , agenci , tagi i notatki . Jeśli potrzebujesz czegoś więcej, daj nam znać, a my zajmiemy się tym za Ciebie.

Jakie dane i pliki możesz migrować?

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami z każdego kanału

Ludzie

Kontakty, grupy kontaktów i profile agentów

Tagi

Tagi, które pomogą Ci utrzymać porządek

Wielokanałowy zestaw narzędzi wsparty wspaniałymi funkcjami

Zwiększ zadowolenie klientów i zwiększ produktywność agentów dzięki odpowiednim narzędziom wspierającym Cię . Dodaj bazę wiedzy i Viber do swojego systemu obsługi zgłoszeń i zacznij omawiać najczęściej używane kanały komunikacji.

Każdy z nich jest wspierany przez funkcje zwiększające produktywność, które ułatwiają pracę . Ponadto LiveAgent można zintegrować z ponad 140 aplikacjami . Twórz ujednolicone przepływy pracy i unikaj przełączania się między wieloma aplikacjami.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Wszystkie ważne kanały obsługi klienta pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Doświadcz satysfakcji klienta dzięki LiveAgent

Rozumiemy, że dostępność u klientów jest ważnym aspektem doskonałego punktu pomocy. Dlatego nasze zespoły pomocy są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , aby Ci pomóc lub dostarczyć ważnych informacji na temat naszych produktów.

Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie przez e-mail , czat na żywo lub zadzwoń do nas . Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i pomóc we wszystkim, czego potrzebujesz .

Przejdź na LiveAgent i zostań szczęśliwym klientem

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy do rozpoczęcia procesu migracji?

Dołącz do LiveAgent już dziś i omów z nami swoją niestandardową migrację . Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub wybierz jeden z naszych przystępnych planów cenowych. Są odpowiednie dla większości firm i obiecujemy, że nie zrujnują Twojego budżetu.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Przenieś się do LiveAgent​

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja Kustomer
Umieszczaj przyciski połączeń w swojej witrynie i umożliwiaj klientom nawiązywanie natychmiastowych połączeń w przeglądarce z Twoją firmą.

Przycisk połączeń

Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.

Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Dla firm i przedsiębiorców oferowane są różne pakiety, w tym Ticket za €15/m-c i Ticket+chat za €29/m-c. LiveAgent to wysoko oceniany system obsługi klienta, używany przez takie firmy jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. Migracja z Lucep do LiveAgent to korzystne rozwiązanie, oferujące wsparcie klienta 24/7, ponad 175 funkcji i możliwość wyboru spośród 43 języków.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla firm. Zyskaj więcej za mniej dzięki LiveAgent i dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Dowiedz się więcej o światowej klasy wsparciu klientów.

Chcesz przenieść swoje dane z Helprace do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przeniesienie z Helprace?

LiveAgent jest cenionym narzędziem do obsługi klienta, które przyspiesza komunikację i poprawia satysfakcję klientów. Pomaga w kategoryzowaniu zgłoszeń i śledzeniu potrzeb klientów, co przekłada się na wzrost konwersji i produktywności.

Chcesz przenieść swoje dane z Helpshift do innego narzędzia? Poznaj korzyści LiveAgent i rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Migracja z Helpshift?

LiveAgent jest wszechstronnym narzędziem do obsługi klienta, które przyspiesza komunikację, zwiększa satysfakcję klientów i poprawia efektywność obsługi. Użytkownicy chwalą łatwość użycia i profesjonalne podejście do obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x