Rozważasz migrację z Kustomer?

Oferujemy bezpłatną wspomaganą migrację z Kustomer do LiveAgent. Postaramy się jak najszybciej przenieść wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć korzystać z nowego oprogramowania do obsługi klienta.

Uzyskaj dostęp do niezawodnego zestawu narzędzi obejmującego wszystkie ważne kanały klientów . system sprzedaży biletów LiveAgent obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , portal klienta , i media społecznościowe Facebook , Instagram i Twitter . Wypróbuj już dziś dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu lub zobacz nasze przystępne plany cenowe to nie zrujnuje Twojego budżetu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Bezpłatna usługa migracji niestandardowej

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta . Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci w całym procesie migracji i wyeksportuje dane do nowego oprogramowania pomocy technicznej.

Oprócz podstawowej migracji zgłoszeń możemy również przenieść Twoje kontakty , agenci , tagi i notatki . Jeśli potrzebujesz czegoś więcej, daj nam znać, a my zajmiemy się tym za Ciebie.

Jakie dane i pliki możesz migrować?

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami z każdego kanału

Ludzie

Kontakty, grupy kontaktów i profile agentów

Tagi

Tagi, które pomogą Ci utrzymać porządek

Wielokanałowy zestaw narzędzi wsparty wspaniałymi funkcjami

Zwiększ zadowolenie klientów i zwiększ produktywność agentów dzięki odpowiednim narzędziom wspierającym Cię . Dodaj bazę wiedzy i Viber do swojego systemu obsługi zgłoszeń i zacznij omawiać najczęściej używane kanały komunikacji.

Każdy z nich jest wspierany przez funkcje zwiększające produktywność, które ułatwiają pracę . Ponadto LiveAgent można zintegrować z ponad 140 aplikacjami . Twórz ujednolicone przepływy pracy i unikaj przełączania się między wieloma aplikacjami.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Wszystkie ważne kanały obsługi klienta pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Doświadcz satysfakcji klienta dzięki LiveAgent

Rozumiemy, że dostępność u klientów jest ważnym aspektem doskonałego punktu pomocy. Dlatego nasze zespoły pomocy są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , aby Ci pomóc lub dostarczyć ważnych informacji na temat naszych produktów.

Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie przez e-mail , czat na żywo lub zadzwoń do nas . Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i pomóc we wszystkim, czego potrzebujesz .

Przejdź na LiveAgent i zostań szczęśliwym klientem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy do rozpoczęcia procesu migracji?

Dołącz do LiveAgent już dziś i omów z nami swoją niestandardową migrację . Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub wybierz jeden z naszych przystępnych planów cenowych. Są odpowiednie dla większości firm i obiecujemy, że nie zrujnują Twojego budżetu.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Przenieś się do LiveAgent​

Artykuły powiązane zMigracja Kustomer
Umieszczaj przyciski połączeń w swojej witrynie i umożliwiaj klientom nawiązywanie natychmiastowych połączeń w przeglądarce z Twoją firmą.

Przycisk połączeń

Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.

Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Dla firm i przedsiębiorców oferowane są różne pakiety, w tym Ticket za €15/m-c i Ticket+chat za €29/m-c. LiveAgent to wysoko oceniany system obsługi klienta, używany przez takie firmy jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. Migracja z Lucep do LiveAgent to korzystne rozwiązanie, oferujące wsparcie klienta 24/7, ponad 175 funkcji i możliwość wyboru spośród 43 języków.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla firm. Zyskaj więcej za mniej dzięki LiveAgent i dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Dowiedz się więcej o światowej klasy wsparciu klientów.

Chcesz przenieść swoje dane z Helprace do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przeniesienie z Helprace?

LiveAgent jest cenionym narzędziem do obsługi klienta, które przyspiesza komunikację i poprawia satysfakcję klientów. Pomaga w kategoryzowaniu zgłoszeń i śledzeniu potrzeb klientów, co przekłada się na wzrost konwersji i produktywności.

Chcesz przenieść swoje dane z Helpshift do innego narzędzia? Poznaj korzyści LiveAgent i rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Migracja z Helpshift?

LiveAgent jest wszechstronnym narzędziem do obsługi klienta, które przyspiesza komunikację, zwiększa satysfakcję klientów i poprawia efektywność obsługi. Użytkownicy chwalą łatwość użycia i profesjonalne podejście do obsługi klienta.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x