Rozważasz migrację z Kustomer?

Oferujemy bezpłatną wspomaganą migrację z Kustomer do LiveAgent . Postaramy się jak najszybciej przenieść wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć korzystać z nowego oprogramowania do obsługi klienta.

Uzyskaj dostęp do niezawodnego zestawu narzędzi obejmującego wszystkie ważne kanały klientów . system sprzedaży biletów LiveAgent obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , portal klienta , Viber i media społecznościowe Facebook , Instagram i Twitter . Wypróbuj już dziś dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu lub zobacz nasze przystępne plany cenowe to nie zrujnuje Twojego budżetu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Rozważasz migrację z Kustomer?
Slido green logo
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Bezpłatna usługa migracji niestandardowej

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta . Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci w całym procesie migracji i wyeksportuje dane do nowego oprogramowania pomocy technicznej.

Oprócz podstawowej migracji zgłoszeń możemy również przenieść Twoje kontakty , agenci , tagi i notatki . Jeśli potrzebujesz czegoś więcej, daj nam znać, a my zajmiemy się tym za Ciebie.

Jakie dane i pliki możesz migrować?

Jakie dane i pliki możesz migrować?

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami z każdego kanału

Zgłoszenia

Ludzie

Kontakty, grupy kontaktów i profile agentów

Ludzie

Tagi

Tagi, które pomogą Ci utrzymać porządek

Wielokanałowy zestaw narzędzi wsparty wspaniałymi funkcjami

Zwiększ zadowolenie klientów i zwiększ produktywność agentów dzięki odpowiednim narzędziom wspierającym Cię . Dodaj bazę wiedzy i Viber do swojego systemu obsługi zgłoszeń i zacznij omawiać najczęściej używane kanały komunikacji.

Każdy z nich jest wspierany przez funkcje zwiększające produktywność, które ułatwiają pracę . Ponadto LiveAgent można zintegrować z ponad 140 aplikacjami . Twórz ujednolicone przepływy pracy i unikaj przełączania się między wieloma aplikacjami.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Wszystkie ważne kanały obsługi klienta pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Doświadcz satysfakcji klienta dzięki LiveAgent

Rozumiemy, że dostępność u klientów jest ważnym aspektem doskonałego punktu pomocy. Dlatego nasze zespoły pomocy są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , aby Ci pomóc lub dostarczyć ważnych informacji na temat naszych produktów.

Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie przez e-mail , czat na żywo lub zadzwoń do nas . Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i pomóc we wszystkim, czego potrzebujesz .

Przejdź na LiveAgent i zostań szczęśliwym klientem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Gotowy do rozpoczęcia procesu migracji?

Dołącz do LiveAgent już dziś i omów z nami swoją niestandardową migrację . Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub wybierz jeden z naszych przystępnych planów cenowych. Są odpowiednie dla większości firm i obiecujemy, że nie zrujnują Twojego budżetu.

Youtube video:

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Będziesz w dobrych rękach!
Slido green logo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo