Czy obsługujesz klientów z poziomu konta Google? Wejdź na wyższy poziom i już dziś przenieś się z Gmaila do LiveAgent.
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie pomocy technicznej dla firm każdej wielkości. Dodaj więcej narzędzi do obsługi klienta i zrób więcej dzięki czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy lub integracji z mediami społecznościowymi. Dowiedz się więcej, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
System obsługi zgłoszeń może pomóc Ci lepiej zorganizować problemy klientów
LiveAgent obsługuje konta e-mail, czat na żywo, call center, bazę wiedzy i media społecznościowe
Jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz pomocy
Możesz zrobić więcej w krótszym czasie. Oszczędzaj pieniądze i pomagaj większej liczbie klientów
Gmail i produkty Google są świetne, niektórych z nich używamy również do wykonywania naszych zadań. Jednak obsługa klienta to nieco inna liga i na niektórych poziomach wymaga więcej uwagi i specjalistycznego oprogramowania.
Z pomocą przychodzi LiveAgent. Nie musisz pozbywać się swojego konta Gmail – aby z niego korzystać, możemy zintegrować Twoją skrzynkę pocztową z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent, a Ty możesz śledzić wszystkie swoje e-maile na swoim pulpicie nawigacyjnym. LiveAgent jest lepiej zorganizowany, aby zapewnić obsługę klienta i pełną wiedzę na temat rozwiązania problemów.
Przenieś swoje kontakty
Twoje e-maile i inne formy komunikacji
Tagi mailowe mogą być importowane
Przenieś wszystkie opinie
Oprócz Twojej skrzynki odbiorczej Gmaila, możesz dodać więcej skrzynek odbiorczych od różnych dostawców, takich jak Yahoo czy Microsoft. Nasz system zgłoszeń uporządkuje Twoje e-maile ze wszystkich kont. To jednak nie koniec!
LiveAgent oferuje więcej narzędzi do łączenia się z klientami. Błyskawicznie połącz superszybki widżet czatu na żywo, z szybkością wyświetlania wynoszącą zaledwie 2,5 sekundy. Stwórz własne call center i bazę wiedzy, lub rozpocznij obsługę klientów w mediach społecznościowych. Możesz zintegrować Facebook Messenger, Twitter, Instagram i Viber. To jak, wypróbujesz?
LiveAgent zapewnia świetne wsparcie dla Twoich klientów, ale i… dla Twojej firmy. Wszyscy nasi klienci otrzymują całodobową obsługę klienta w ramach swoich planów.
Zawsze, gdy potrzebujesz rozwiązać problem lub po prostu chcesz zadać nam kilka pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Używamy tego samego oprogramowania, więc dokładnie wiemy, jak Ci pomóc. Oznacza to również, że możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem preferowanych przez Ciebie kanałów. Zadzwoń do nas, wyślij e-mail lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Brzmi dobrze? Kliknij poniższy przycisk i wypróbuj!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach