Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Migracja z Gmail?

Czy obsługujesz klientów z poziomu konta Google? Wejdź na wyższy poziom i już dziś przenieś się z Gmaila do LiveAgent.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie pomocy technicznej dla firm każdej wielkości. Dodaj więcej narzędzi do obsługi klienta i zrób więcej dzięki czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy lub integracji z mediami społecznościowymi. Dowiedz się więcej, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie LiveAgent.

Korzyści z migracji z Gmail

Mail envelope

Obsługa zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń może pomóc Ci lepiej zorganizować problemy klientów

Support portal

Więcej kanałów komunikacji

LiveAgent obsługuje konta e-mail, czat na żywo, call center, bazę wiedzy i media społecznościowe

Voice customer support

Wsparcie 24/7

Jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz pomocy

Gear icon

Zwiększona wydajność

Możesz zrobić więcej w krótszym czasie. Oszczędzaj pieniądze i pomagaj większej liczbie klientów

Benefits of attended call transfers

Przeniesiemy Twoje dane za darmo

Gmail i produkty Google są świetne, niektórych z nich używamy również do wykonywania naszych zadań. Jednak obsługa klienta to nieco inna liga i na niektórych poziomach wymaga więcej uwagi i specjalistycznego oprogramowania.

Z pomocą przychodzi LiveAgent. Nie musisz pozbywać się swojego konta Gmail – aby z niego korzystać, możemy zintegrować Twoją skrzynkę pocztową z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent, a Ty możesz śledzić wszystkie swoje e-maile na swoim pulpicie nawigacyjnym. LiveAgent jest lepiej zorganizowany, aby zapewnić obsługę klienta i pełną wiedzę na temat rozwiązania problemów.

Jakie dane możemy przenieść?

Supervisor

Ludzie

Przenieś swoje kontakty

Mail envelope

Komunikacja

Twoje e-maile i inne formy komunikacji

Tags

Tagi

Tagi mailowe mogą być importowane

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś wszystkie opinie

E-mail to tylko początek

Oprócz Twojej skrzynki odbiorczej Gmaila, możesz dodać więcej skrzynek odbiorczych od różnych dostawców, takich jak Yahoo czy Microsoft. Nasz system zgłoszeń uporządkuje Twoje e-maile ze wszystkich kont. To jednak nie koniec!

LiveAgent oferuje więcej narzędzi do łączenia się z klientami. Błyskawicznie połącz superszybki widżet czatu na żywo, z szybkością wyświetlania wynoszącą zaledwie 2,5 sekundy. Stwórz własne call center i bazę wiedzy, lub rozpocznij obsługę klientów w mediach społecznościowych. Możesz zintegrować Facebook Messenger, Twitter, Instagram i Viber. To jak, wypróbujesz?

liveagent tools

Zobacz możliwości LiveAgent

get inspired

Obsługa klienta 24/7

LiveAgent zapewnia świetne wsparcie dla Twoich klientów, ale i…  dla Twojej firmy. Wszyscy nasi klienci otrzymują całodobową obsługę klienta w ramach swoich planów.

Zawsze, gdy potrzebujesz rozwiązać problem lub po prostu chcesz zadać nam kilka pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Używamy tego samego oprogramowania, więc dokładnie wiemy, jak Ci pomóc. Oznacza to również, że możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem preferowanych przez Ciebie kanałów. Zadzwoń do nas, wyślij e-mail lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Brzmi dobrze? Kliknij poniższy przycisk i wypróbuj!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią o nas klienci

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo