CloudTalk można bardzo łatwo zintegrować z LiveAgent i nie wymaga programowania.
Jedyne czego potrzebujesz to adres URL i klucz API, które można znaleźć bezpośrednio w interfejsie LiveAgent (ustawienia – & gt; API). Niech CloudTalk zajmie się resztą.

Co to jest Cloudtalk?
CloudTalk to biznesowy system telefoniczny stworzony dla zespołów sprzedażowych, które umożliwiają szybsze wybieranie numerów i zamykanie większej liczby transakcji, a także zespoły obsługi klienta, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta przez telefon. CloudTalk oferuje połączenia telefoniczne, automatyczne wybieranie numerów, skrypty połączeń, IVR, inteligentny routing, SMS-y, a także 75 funkcje call center .
Jak możesz tego używać?
Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do interakcji z klientem w połączeniu z historią połączeń, mamy idealne rozwiązanie. Zintegruj swoje rozwiązanie LiveAgent z CloudTalk, aby zobaczyć wszystkie informacje o połączeniach i zgłoszeniach w jednym miejscu – w interfejsie CloudTalk. Kiedy klient dzwoni, jego karta klienta (która otwiera się po podniesieniu telefonu) zawiera dane kontaktowe, historię połączeń, notatki i zgłoszenia dotyczące dzwoniącego. Twoi agenci zapewnią bardziej wszechstronną i szybszą obsługę klienta.
Wartością dodaną dla użytkowników LiveAgent jest synchronizacja wszystkich połączeń klientów z CloudTalk. Po zakończeniu połączenia odpowiednie informacje są wysyłane do LiveAgent i dopasowywane do zgłoszenia klienta. Zobaczysz nazwisko agenta, długość połączenia, czas oczekiwania i nazwę firmy, z której wykonano połączenie. Każde połączenie jest również powiązane z nagraniem dostępnym w dowolnym momencie.
Frequently asked questions
Jakie są zalety korzystania z Cloudtalk z LiveAgent?
- nie ma potrzeby przełączania się między interfejsami
- wszystkie informacje w jednym miejscu
- oszczędność czasu
- większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować Cloudtalk z LiveAgent?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracje - System - API
3. Utwórz interfejs API i skopiuj go
4. Zaloguj się do Cloudtalk
5. Przejdź do Konto - Integracje - LiveAgent
6. Wstaw interfejs API i zapisz preferowane ustawienia przepływu pracy
7. Aktywuj i używaj!
LiveAgent oferuje demo, podczas którego można dowiedzieć się, jak osiągnąć cele biznesowe związane z zwiększeniem satysfakcji klientów i generowaniem sprzedaży. Firma oferuje również zasoby powiązane z LiveAgent, takie jak cennik, funkcje, integracje, opinie klientów, rozwiązania dla biznesu i przemysłu, centrum wsparcia i wiele innych. Możliwe jest również rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego. LiveAgent zachęca do podejścia do klienta z propozycją pomocy i pomysłem na rozwiązanie problemu lub osiągnięcie celu.
Firma LiveAgent oferuje demo dla zainteresowanych. Podczas prezentacji zostanie przedstawiona oferta i funkcje oprogramowania. Zapewniają, że pomogą osiągnąć cele biznesowe, nie tylko poprzez sprzedaż produktu, ale także poprzez rozwiązanie problemów klientów. W artykule znajdziemy również informacje o cenniku, integracjach, alternatywach oraz opinie klientów.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
Alternatywa Kustomer - LiveAgent
Firma LiveAgent dostarcza oprogramowanie do obsługi klientów, które zyskuje pozytywne opinie użytkowników. Liczne firmy z różnych branż postrzegają LiveAgent jako skuteczne narzędzie do komunikacji z klientami, pomagające poprawić obsługę klienta, zwiększyć sprzedaż i osiągnąć lepszą konwersję płatnych klientów. LiveAgent jest stosunkowo niedrogie i oferuje funkcjonalność przejrzystej i uporządkowanej obsługi klienta.