Cloudtalk

CloudTalk można bardzo łatwo zintegrować z LiveAgent i nie wymaga programowania.

Jedyne czego potrzebujesz to adres URL i klucz API, które można znaleźć bezpośrednio w interfejsie LiveAgent (ustawienia – & gt; API). Niech CloudTalk zajmie się resztą.

Co to jest Cloudtalk?

CloudTalk to biznesowy system telefoniczny stworzony dla zespołów sprzedażowych, które umożliwiają szybsze wybieranie numerów i zamykanie większej liczby transakcji, a także zespoły obsługi klienta, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta przez telefon. CloudTalk oferuje połączenia telefoniczne, automatyczne wybieranie numerów, skrypty połączeń, IVR, inteligentny routing, SMS-y, a także 75 funkcje call center .

Jak możesz tego używać?

Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do interakcji z klientem w połączeniu z historią połączeń, mamy idealne rozwiązanie. Zintegruj swoje rozwiązanie LiveAgent z CloudTalk, aby zobaczyć wszystkie informacje o połączeniach i zgłoszeniach w jednym miejscu – w interfejsie CloudTalk. Kiedy klient dzwoni, jego karta klienta (która otwiera się po podniesieniu telefonu) zawiera dane kontaktowe, historię połączeń, notatki i zgłoszenia dotyczące dzwoniącego. Twoi agenci zapewnią bardziej wszechstronną i szybszą obsługę klienta.

Wartością dodaną dla użytkowników LiveAgent jest synchronizacja wszystkich połączeń klientów z CloudTalk. Po zakończeniu połączenia odpowiednie informacje są wysyłane do LiveAgent i dopasowywane do zgłoszenia klienta. Zobaczysz nazwisko agenta, długość połączenia, czas oczekiwania i nazwę firmy, z której wykonano połączenie. Każde połączenie jest również powiązane z nagraniem dostępnym w dowolnym momencie.

Frequently asked questions

Jakie są zalety korzystania z Cloudtalk z LiveAgent?

- nie ma potrzeby przełączania się między interfejsami

- wszystkie informacje w jednym miejscu

- oszczędność czasu

- większa satysfakcja klienta

Jak możesz zintegrować Cloudtalk z LiveAgent?

1. Zaloguj się do swojego LiveAgent

2. Przejdź do Konfiguracje - System - API

3. Utwórz interfejs API i skopiuj go

4. Zaloguj się do Cloudtalk

5. Przejdź do Konto - Integracje - LiveAgent

6. Wstaw interfejs API i zapisz preferowane ustawienia przepływu pracy

7. Aktywuj i używaj!

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Bezproblemowo monitoruj swoją sieć w LiveAgent dzięki integracji z NetCrunchem. NetCrunch wyśle alerty do LiveAgent i możesz je śledzić za pomocą zgłoszeń.

NetCrunch

LiveAgent oferuje demo, podczas którego można dowiedzieć się, jak osiągnąć cele biznesowe związane z zwiększeniem satysfakcji klientów i generowaniem sprzedaży. Firma oferuje również zasoby powiązane z LiveAgent, takie jak cennik, funkcje, integracje, opinie klientów, rozwiązania dla biznesu i przemysłu, centrum wsparcia i wiele innych. Możliwe jest również rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego. LiveAgent zachęca do podejścia do klienta z propozycją pomocy i pomysłem na rozwiązanie problemu lub osiągnięcie celu.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Umów się na demo - LiveAgent

Firma LiveAgent oferuje demo dla zainteresowanych. Podczas prezentacji zostanie przedstawiona oferta i funkcje oprogramowania. Zapewniają, że pomogą osiągnąć cele biznesowe, nie tylko poprzez sprzedaż produktu, ale także poprzez rozwiązanie problemów klientów. W artykule znajdziemy również informacje o cenniku, integracjach, alternatywach oraz opinie klientów.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

Alternatywa Kustomer - LiveAgent

Firma LiveAgent dostarcza oprogramowanie do obsługi klientów, które zyskuje pozytywne opinie użytkowników. Liczne firmy z różnych branż postrzegają LiveAgent jako skuteczne narzędzie do komunikacji z klientami, pomagające poprawić obsługę klienta, zwiększyć sprzedaż i osiągnąć lepszą konwersję płatnych klientów. LiveAgent jest stosunkowo niedrogie i oferuje funkcjonalność przejrzystej i uporządkowanej obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo