Partner
CloudTalk można bardzo łatwo zintegrować z LiveAgent i nie wymaga programowania.
Jedyne czego potrzebujesz to adres URL i klucz API, które można znaleźć bezpośrednio w interfejsie LiveAgent (ustawienia – & gt; API). Niech CloudTalk zajmie się resztą.

Co to jest Cloudtalk?
CloudTalk to biznesowy system telefoniczny stworzony dla zespołów sprzedażowych, które umożliwiają szybsze wybieranie numerów i zamykanie większej liczby transakcji, a także zespoły obsługi klienta, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta przez telefon. CloudTalk oferuje połączenia telefoniczne, automatyczne wybieranie numerów, skrypty połączeń, IVR, inteligentny routing, SMS-y, a także 75 funkcje call center .
Jak możesz tego używać?
Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do interakcji z klientem w połączeniu z historią połączeń, mamy idealne rozwiązanie. Zintegruj swoje rozwiązanie LiveAgent z CloudTalk, aby zobaczyć wszystkie informacje o połączeniach i zgłoszeniach w jednym miejscu – w interfejsie CloudTalk. Kiedy klient dzwoni, jego karta klienta (która otwiera się po podniesieniu telefonu) zawiera dane kontaktowe, historię połączeń, notatki i zgłoszenia dotyczące dzwoniącego. Twoi agenci zapewnią bardziej wszechstronną i szybszą obsługę klienta.
Wartością dodaną dla użytkowników LiveAgent jest synchronizacja wszystkich połączeń klientów z CloudTalk. Po zakończeniu połączenia odpowiednie informacje są wysyłane do LiveAgent i dopasowywane do zgłoszenia klienta. Zobaczysz nazwisko agenta, długość połączenia, czas oczekiwania i nazwę firmy, z której wykonano połączenie. Każde połączenie jest również powiązane z nagraniem dostępnym w dowolnym momencie.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety korzystania z Cloudtalk z LiveAgent?
- nie ma potrzeby przełączania się między interfejsami - wszystkie informacje w jednym miejscu - oszczędność czasu - większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować Cloudtalk z LiveAgent?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent 2. Przejdź do Konfiguracje - System - API 3. Utwórz interfejs API i skopiuj go 4. Zaloguj się do Cloudtalk 5. Przejdź do Konto - Integracje - LiveAgent 6. Wstaw interfejs API i zapisz preferowane ustawienia przepływu pracy 7. Aktywuj i używaj!
Aplikacja do czatowania online
Aplikacje do czatowania online umożliwiają użytkownikom wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych, audio i wideo w czasie rzeczywistym. Mają różne funkcje i są popularne.
Umieść chatboty na stronie i zintegruj czat w czasie rzeczywistym z CRM, aby skutecznie obsługiwać klientów. Bądź uprzejmy i cierpliwy, aktywnie słuchaj i udostępniaj faktyczne informacje. Rozważ różne platformy komunikacji z klientami. Używaj oprogramowania do obsługi klienta, takiego jak LiveAgent, aby usprawnić rozmowy i poprawić satysfakcję klientów.