Cloudtalk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Cloudtalk Polityka prywatności
CloudTalk można bardzo łatwo zintegrować z LiveAgent i nie wymaga programowania.
Jedyne czego potrzebujesz to adres URL i klucz API, które można znaleźć bezpośrednio w interfejsie LiveAgent (ustawienia – & gt; API). Niech CloudTalk zajmie się resztą.
Co to jest Cloudtalk?
CloudTalk to biznesowy system telefoniczny stworzony dla zespołów sprzedażowych, które umożliwiają szybsze wybieranie numerów i zamykanie większej liczby transakcji, a także zespoły obsługi klienta, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta przez telefon. CloudTalk oferuje połączenia telefoniczne, automatyczne wybieranie numerów, skrypty połączeń, IVR, inteligentny routing, SMS-y, a także 75 funkcje call center .
Jak możesz tego używać?
Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do interakcji z klientem w połączeniu z historią połączeń, mamy idealne rozwiązanie. Zintegruj swoje rozwiązanie LiveAgent z CloudTalk, aby zobaczyć wszystkie informacje o połączeniach i zgłoszeniach w jednym miejscu – w interfejsie CloudTalk. Kiedy klient dzwoni, jego karta klienta (która otwiera się po podniesieniu telefonu) zawiera dane kontaktowe, historię połączeń, notatki i zgłoszenia dotyczące dzwoniącego. Twoi agenci zapewnią bardziej wszechstronną i szybszą obsługę klienta.
Wartością dodaną dla użytkowników LiveAgent jest synchronizacja wszystkich połączeń klientów z CloudTalk. Po zakończeniu połączenia odpowiednie informacje są wysyłane do LiveAgent i dopasowywane do zgłoszenia klienta. Zobaczysz nazwisko agenta, długość połączenia, czas oczekiwania i nazwę firmy, z której wykonano połączenie. Każde połączenie jest również powiązane z nagraniem dostępnym w dowolnym momencie.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety korzystania z Cloudtalk z LiveAgent?
- nie ma potrzeby przełączania się między interfejsami - wszystkie informacje w jednym miejscu - oszczędność czasu - większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować Cloudtalk z LiveAgent?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent 2. Przejdź do Konfiguracje - System - API 3. Utwórz interfejs API i skopiuj go 4. Zaloguj się do Cloudtalk 5. Przejdź do Konto - Integracje - LiveAgent 6. Wstaw interfejs API i zapisz preferowane ustawienia przepływu pracy 7. Aktywuj i używaj!
CloudTalk oferuje kompleksowe rozwiązania IVR, umożliwiające łatwą konfigurację i dostosowanie rozgałęzień połączeń. Pomaga usprawnić komunikację w centrum kontaktowym, choć brakuje samouczka startowego. Interfejs jest przejrzysty, a funkcja IVR działa niezawodnie. Warto rozważyć, zwłaszcza wraz z innymi funkcjami w planie Essential za 30$ miesięcznie.
Teletek, Voyced, Telsome i Połączenie SIP to dostawcy usług telefonicznych integrujący się z LiveAgent, zapewniając łatwość obsługi i wsparcie klienta. LiveAgent oferuje również integrację z Duocom, jednym z liderów wirtualnej telefoni oraz VoIP. Dzięki temu, użytkownicy mogą wybrać urządzenie (stacjonarne, komórkowe, VoIP, Internet) zgodne z ich potrzebami.